Místo bubnů kotouče G60???
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Místo bubnů kotouče G60???
ale neregulujou zas brzdný účinek podle zatížení nápravy,takže je to celkem k ničemu.Já bych to neřešil.Pokud tam je,tak bych to sprovoznil,pokud ne,tak bych se na to vykašlal a neřešil to.
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Místo bubnů kotouče G60???
nechci rejt ber to tudiz jako hloupou otazku, ale vis vubec jak to fungujevwCharlie píše:ale neregulujou zas brzdný účinek podle zatížení nápravy,takže je to celkem k ničemu.Já bych to neřešil.Pokud tam je,tak bych to sprovoznil,pokud ne,tak bych se na to vykašlal a neřešil to.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Místo bubnů kotouče G60???
na tom regulátoru je páka,se kterou hýbe náprava.Ta páka posouvá přes regulační pružiny takový pístek.Čím víc na něj tlačí,tím menší šanci má uhnout,tedy má největší brzdný účinek.Když na něj ta páka netlačí,tudíž pružiny nejsou tak stlačené,tlak se potom zmírní tím,že se část tlaku uvolní do toho pístku,který je na těch prižinách.Kapalina se tlačí do třech míst: Do dvou válečků u kol a do pístku v omezovači.Tak to funguje,líp už to popsat asi nesvedu zmetek jedenWilldaa píše:nechci rejt ber to tudiz jako hloupou otazku, ale vis vubec jak to fungujevwCharlie píše:ale neregulujou zas brzdný účinek podle zatížení nápravy,takže je to celkem k ničemu.Já bych to neřešil.Pokud tam je,tak bych to sprovoznil,pokud ne,tak bych se na to vykašlal a neřešil to.
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Místo bubnů kotouče G60???
si me spatne pochopil ja myslel ten omezovac z feldy....tohle vim tezvwCharlie píše:na tom regulátoru je páka,se kterou hýbe náprava.Ta páka posouvá přes regulační pružiny takový pístek.Čím víc na něj tlačí,tím menší šanci má uhnout,tedy má největší brzdný účinek.Když na něj ta páka netlačí,tudíž pružiny nejsou tak stlačené,tlak se potom zmírní tím,že se část tlaku uvolní do toho pístku,který je na těch prižinách.Kapalina se tlačí do třech míst: Do dvou válečků u kol a do pístku v omezovači.Nevím jak to líp popsat.Willdaa píše: nechci rejt ber to tudiz jako hloupou otazku, ale vis vubec jak to funguje
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Místo bubnů kotouče G60???
to jsi snad popsal z části ty.Prostě to funguje tak,že do určité chvíle to brzdí normálně a potom už se ten tlak tolik nezvyšuje v poměru na předek.Nevím proč mě tu zkoušíš.Regulátor,co je v zadu je prostě lepší a používá se hlavně tam,kde se mění dost zatížení na zadní nápravu.Největší smysl má u pickupu,u toho golfa bych to nebral tak vážně.Toť můj názorWilldaa píše:si me spatne pochopil ja myslel ten omezovac z feldy....tohle vim tezvwCharlie píše:na tom regulátoru je páka,se kterou hýbe náprava.Ta páka posouvá přes regulační pružiny takový pístek.Čím víc na něj tlačí,tím menší šanci má uhnout,tedy má největší brzdný účinek.Když na něj ta páka netlačí,tudíž pružiny nejsou tak stlačené,tlak se potom zmírní tím,že se část tlaku uvolní do toho pístku,který je na těch prižinách.Kapalina se tlačí do třech míst: Do dvou válečků u kol a do pístku v omezovači.Nevím jak to líp popsat.
- remarque
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Šumperk
Re: Místo bubnů kotouče G60???
Neválí se náhodou někomu doma ty omezovače z felicie?Dva bych potřeboval.
Jinak z vlastní zkušenosti můžu říct,že bez omezovače se jezdit nedá,při prudším zabrždění hned flokuje zadek a to mám bubny.Navíc pakny ubývají před očima.
Jinak z vlastní zkušenosti můžu říct,že bez omezovače se jezdit nedá,při prudším zabrždění hned flokuje zadek a to mám bubny.Navíc pakny ubývají před očima.
- OndrIs
- VWjunior
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Morava,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Místo bubnů kotouče G60???
mam jen stabík z feldy
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Místo bubnů kotouče G60???
by mě zajímalo jak jsi zjistil,že hned zadek flokuje .Prvně smykuje vždycky předek a když už jede ve smyku,tak je třeba,aby brzdil i zadek,to je podle mě normální.Já mám na paknách najeto už 100000 a ještě jsem je neměnil a ani je nehodlám měnit,myslím že tvůj problém je někde jinde.Jestli jezdíš pravidelně se zataženou ruční brzdou,tak se nedivím,že ti ubývají pakny před očimaremarque píše:Neválí se náhodou někomu doma ty omezovače z felicie?Dva bych potřeboval.
Jinak z vlastní zkušenosti můžu říct,že bez omezovače se jezdit nedá,při prudším zabrždění hned flokuje zadek a to mám bubny.Navíc pakny ubývají před očima.
Jinak mě tato debata příjde docela směšná,protože po jedné stránce vvětšina z vás touží mít vzadu kotouč,aby to líp brzdilo a po druhé stránce chcete zase omezit brzdný účinek.Tak potom nevím co chcete (netvrdím,že se to týká zrovna remarquea)
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Místo bubnů kotouče G60???
v klidu no ne te mozna zkousim ale ty tuhle variantu ktera je vcelku levna hned zavrhujes tak mi pripada ze nevis jak to maka...jak sam rikas tak pakovej regulator je na zatezovany auta proto tady doporucuju tenhle vehement z Feldy kterej ti zajisti to ze ti zadek nepujde do smyku.vwCharlie píše:to jsi snad popsal z části ty.Prostě to funguje tak,že do určité chvíle to brzdí normálně a potom už se ten tlak tolik nezvyšuje v poměru na předek.Nevím proč mě tu zkoušíš.Regulátor,co je v zadu je prostě lepší a používá se hlavně tam,kde se mění dost zatížení na zadní nápravu.Největší smysl má u pickupu,u toho golfa bych to nebral tak vážně.Toť můj názorWilldaa píše: si me spatne pochopil ja myslel ten omezovac z feldy....tohle vim tez
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Místo bubnů kotouče G60???
no mě to připadá opravdu zbytečné,já i spousta lidí s tím nemá problém,že to brzdí,tak jak to brzdí bez všech těch serepetiček .Myslím si,že to tu i trochu přeháníte a berete moc vážně.Nikomu v tom bránit ale nebudu,když si to tam chce dát.Dále mě připadá absurdní to,co se tu řeší: "chci v zadu kotouč,aby to líp brzdilo",pak zase "brzdí to moc,je třeba to omezit". Chápeš? .Willdaa píše:v klidu no ne te mozna zkousim ale ty tuhle variantu ktera je vcelku levna hned zavrhujes tak mi pripada ze nevis jak to maka...jak sam rikas tak pakovej regulator je na zatezovany auta proto tady doporucuju tenhle vehement z Feldy kterej ti zajisti to ze ti zadek nepujde do smyku.vwCharlie píše:to jsi snad popsal z části ty.Prostě to funguje tak,že do určité chvíle to brzdí normálně a potom už se ten tlak tolik nezvyšuje v poměru na předek.Nevím proč mě tu zkoušíš.Regulátor,co je v zadu je prostě lepší a používá se hlavně tam,kde se mění dost zatížení na zadní nápravu.Největší smysl má u pickupu,u toho golfa bych to nebral tak vážně.Toť můj názor
A za další to je věc z felicie,tak patří do felicie.Myslím si že Golf III oproti felici nebyl pozadu a taky to tam neměl,měl jenom kdyžtak ten omezovač před nápravou
Naposledy upravil(a) vwCharlie dne 06.03.2008 21:32, celkem upraveno 1 x.
- OndrIs
- VWjunior
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Morava,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Místo bubnů kotouče G60???
pokud zde mužu projevit svůj názor ,tak kotouč mám vzadu jen kvuli oreginalitě a kvůli vzhledu, a také kvůli širším kolum ,který na seriových brzdách skoro nebrzdily! Regulator neřeším!
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Místo bubnů kotouče G60???
jasny jenom prave uvadim moznou nahradu at si kazdej vybara co je mu blizsi...taky jedu trubkama naprimo bez omezovacu a regulatoruvwCharlie píše:no mě to připadá opravdu zbytečné,já i spousta lidí s tím nemá problém,že to brzdí,tak jak to brzdí bez všech těch serepetiček .Myslím si,že to tu i trochu přeháníte a berete moc vážně.Nikomu v tom bránit ale nebudu,když si to tam chce dát.Dále mě připadá absurdní to,co se tu řeší: "chci v zadu kotouč,aby to líp brzdilo",pak zase "brzdí to moc,je třeba to omezit". Chápeš? .Willdaa píše: v klidu no ne te mozna zkousim ale ty tuhle variantu ktera je vcelku levna hned zavrhujes tak mi pripada ze nevis jak to maka...jak sam rikas tak pakovej regulator je na zatezovany auta proto tady doporucuju tenhle vehement z Feldy kterej ti zajisti to ze ti zadek nepujde do smyku.
A za další to je věc z felicie,tak patří do felicie.Myslím si že Golf III oproti felici nebyl pozadu a taky to tam neměl,měl jenom kdyžtak ten omezovač před nápravou
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Místo bubnů kotouče G60???
okok,už mlčímWilldaa píše:jasny jenom prave uvadim moznou nahradu at si kazdej vybara co je mu blizsi...taky jedu trubkama naprimo bez omezovacu a regulatoruvwCharlie píše:no mě to připadá opravdu zbytečné,já i spousta lidí s tím nemá problém,že to brzdí,tak jak to brzdí bez všech těch serepetiček .Myslím si,že to tu i trochu přeháníte a berete moc vážně.Nikomu v tom bránit ale nebudu,když si to tam chce dát.Dále mě připadá absurdní to,co se tu řeší: "chci v zadu kotouč,aby to líp brzdilo",pak zase "brzdí to moc,je třeba to omezit". Chápeš? .
A za další to je věc z felicie,tak patří do felicie.Myslím si že Golf III oproti felici nebyl pozadu a taky to tam neměl,měl jenom kdyžtak ten omezovač před nápravou
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Místo bubnů kotouče G60???
Ja taky
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- em-phaser
- VWagenista
- Příspěvky: 1413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Místo bubnů kotouče G60???
Hih sem netušil že se to tu zvrhne v kotoučovou válku "S I BEZ" omezovačů
Všem děkuji za názory a myslím,že jsem si z toho vybral toto....Naseru tam kotoučovku a pokud omezovač bude tak bude,pokud nebude tak prostě nebude ...mé použití pouze a jen k tomu aby to brzdilo a čím lépe tím lépe
Všem děkuji za názory a myslím,že jsem si z toho vybral toto....Naseru tam kotoučovku a pokud omezovač bude tak bude,pokud nebude tak prostě nebude ...mé použití pouze a jen k tomu aby to brzdilo a čím lépe tím lépe
Audi A4 S-line fahrwerk+ex Modrej Golf II. mTDi porschekanál mit hifi anláge
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!