Místo bubnů kotouče G60???

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od vwCharlie »

ale neregulujou zas brzdný účinek podle zatížení nápravy,takže je to celkem k ničemu.Já bych to neřešil.Pokud tam je,tak bych to sprovoznil,pokud ne,tak bych se na to vykašlal a neřešil to. :wink:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od Willdaa »

vwCharlie píše:ale neregulujou zas brzdný účinek podle zatížení nápravy,takže je to celkem k ničemu.Já bych to neřešil.Pokud tam je,tak bych to sprovoznil,pokud ne,tak bych se na to vykašlal a neřešil to. :wink:
nechci rejt ber to tudiz jako hloupou otazku, ale vis vubec jak to funguje :?:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od vwCharlie »

Willdaa píše:
vwCharlie píše:ale neregulujou zas brzdný účinek podle zatížení nápravy,takže je to celkem k ničemu.Já bych to neřešil.Pokud tam je,tak bych to sprovoznil,pokud ne,tak bych se na to vykašlal a neřešil to. :wink:
nechci rejt ber to tudiz jako hloupou otazku, ale vis vubec jak to funguje :?:
na tom regulátoru je páka,se kterou hýbe náprava.Ta páka posouvá přes regulační pružiny takový pístek.Čím víc na něj tlačí,tím menší šanci má uhnout,tedy má největší brzdný účinek.Když na něj ta páka netlačí,tudíž pružiny nejsou tak stlačené,tlak se potom zmírní tím,že se část tlaku uvolní do toho pístku,který je na těch prižinách.Kapalina se tlačí do třech míst: Do dvou válečků u kol a do pístku v omezovači.Tak to funguje,líp už to popsat asi nesvedu zmetek jeden

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od Willdaa »

vwCharlie píše:
Willdaa píše: nechci rejt ber to tudiz jako hloupou otazku, ale vis vubec jak to funguje :?:
na tom regulátoru je páka,se kterou hýbe náprava.Ta páka posouvá přes regulační pružiny takový pístek.Čím víc na něj tlačí,tím menší šanci má uhnout,tedy má největší brzdný účinek.Když na něj ta páka netlačí,tudíž pružiny nejsou tak stlačené,tlak se potom zmírní tím,že se část tlaku uvolní do toho pístku,který je na těch prižinách.Kapalina se tlačí do třech míst: Do dvou válečků u kol a do pístku v omezovači.Nevím jak to líp popsat. :? :D
si me spatne pochopil ja myslel ten omezovac z feldy....tohle vim tez :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od vwCharlie »

Willdaa píše:
vwCharlie píše:na tom regulátoru je páka,se kterou hýbe náprava.Ta páka posouvá přes regulační pružiny takový pístek.Čím víc na něj tlačí,tím menší šanci má uhnout,tedy má největší brzdný účinek.Když na něj ta páka netlačí,tudíž pružiny nejsou tak stlačené,tlak se potom zmírní tím,že se část tlaku uvolní do toho pístku,který je na těch prižinách.Kapalina se tlačí do třech míst: Do dvou válečků u kol a do pístku v omezovači.Nevím jak to líp popsat. :? :D
si me spatne pochopil ja myslel ten omezovac z feldy....tohle vim tez :wink:
to jsi snad popsal z části ty.Prostě to funguje tak,že do určité chvíle to brzdí normálně a potom už se ten tlak tolik nezvyšuje v poměru na předek.Nevím proč mě tu zkoušíš.Regulátor,co je v zadu je prostě lepší a používá se hlavně tam,kde se mění dost zatížení na zadní nápravu.Největší smysl má u pickupu,u toho golfa bych to nebral tak vážně.Toť můj názor :wink:

Uživatelský avatar
remarque
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumperk

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od remarque »

Neválí se náhodou někomu doma ty omezovače z felicie?Dva bych potřeboval.

Jinak z vlastní zkušenosti můžu říct,že bez omezovače se jezdit nedá,při prudším zabrždění hned flokuje zadek a to mám bubny.Navíc pakny ubývají před očima.

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od OndrIs »

mam jen stabík z feldy :lol:

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od vwCharlie »

remarque píše:Neválí se náhodou někomu doma ty omezovače z felicie?Dva bych potřeboval.

Jinak z vlastní zkušenosti můžu říct,že bez omezovače se jezdit nedá,při prudším zabrždění hned flokuje zadek a to mám bubny.Navíc pakny ubývají před očima.
by mě zajímalo jak jsi zjistil,že hned zadek flokuje :roll: .Prvně smykuje vždycky předek a když už jede ve smyku,tak je třeba,aby brzdil i zadek,to je podle mě normální.Já mám na paknách najeto už 100000 a ještě jsem je neměnil a ani je nehodlám měnit,myslím že tvůj problém je někde jinde.Jestli jezdíš pravidelně se zataženou ruční brzdou,tak se nedivím,že ti ubývají pakny před očima :roll:

Jinak mě tato debata příjde docela směšná,protože po jedné stránce vvětšina z vás touží mít vzadu kotouč,aby to líp brzdilo a po druhé stránce chcete zase omezit brzdný účinek.Tak potom nevím co chcete :D (netvrdím,že se to týká zrovna remarquea)

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od Willdaa »

vwCharlie píše:
Willdaa píše: si me spatne pochopil ja myslel ten omezovac z feldy....tohle vim tez :wink:
to jsi snad popsal z části ty.Prostě to funguje tak,že do určité chvíle to brzdí normálně a potom už se ten tlak tolik nezvyšuje v poměru na předek.Nevím proč mě tu zkoušíš.Regulátor,co je v zadu je prostě lepší a používá se hlavně tam,kde se mění dost zatížení na zadní nápravu.Největší smysl má u pickupu,u toho golfa bych to nebral tak vážně.Toť můj názor :wink:
v klidu :wink: no ne te mozna zkousim ale ty tuhle variantu ktera je vcelku levna hned zavrhujes tak mi pripada ze nevis jak to maka...jak sam rikas tak pakovej regulator je na zatezovany auta proto tady doporucuju tenhle vehement z Feldy kterej ti zajisti to ze ti zadek nepujde do smyku. :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od vwCharlie »

Willdaa píše:
vwCharlie píše:to jsi snad popsal z části ty.Prostě to funguje tak,že do určité chvíle to brzdí normálně a potom už se ten tlak tolik nezvyšuje v poměru na předek.Nevím proč mě tu zkoušíš.Regulátor,co je v zadu je prostě lepší a používá se hlavně tam,kde se mění dost zatížení na zadní nápravu.Největší smysl má u pickupu,u toho golfa bych to nebral tak vážně.Toť můj názor :wink:
v klidu :wink: no ne te mozna zkousim ale ty tuhle variantu ktera je vcelku levna hned zavrhujes tak mi pripada ze nevis jak to maka...jak sam rikas tak pakovej regulator je na zatezovany auta proto tady doporucuju tenhle vehement z Feldy kterej ti zajisti to ze ti zadek nepujde do smyku. :)
no mě to připadá opravdu zbytečné,já i spousta lidí s tím nemá problém,že to brzdí,tak jak to brzdí bez všech těch serepetiček :D .Myslím si,že to tu i trochu přeháníte a berete moc vážně.Nikomu v tom bránit ale nebudu,když si to tam chce dát.Dále mě připadá absurdní to,co se tu řeší: "chci v zadu kotouč,aby to líp brzdilo",pak zase "brzdí to moc,je třeba to omezit". Chápeš? :D .

A za další to je věc z felicie,tak patří do felicie.Myslím si že Golf III oproti felici nebyl pozadu a taky to tam neměl,měl jenom kdyžtak ten omezovač před nápravou :wink:
Naposledy upravil(a) vwCharlie dne 06.03.2008 21:32, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od OndrIs »

pokud zde mužu projevit svůj názor ,tak kotouč mám vzadu jen kvuli oreginalitě a kvůli vzhledu, a také kvůli širším kolum ,který na seriových brzdách skoro nebrzdily! Regulator neřeším! :wink:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od Willdaa »

vwCharlie píše:
Willdaa píše: v klidu :wink: no ne te mozna zkousim ale ty tuhle variantu ktera je vcelku levna hned zavrhujes tak mi pripada ze nevis jak to maka...jak sam rikas tak pakovej regulator je na zatezovany auta proto tady doporucuju tenhle vehement z Feldy kterej ti zajisti to ze ti zadek nepujde do smyku. :)
no mě to připadá opravdu zbytečné,já i spousta lidí s tím nemá problém,že to brzdí,tak jak to brzdí bez všech těch serepetiček :D .Myslím si,že to tu i trochu přeháníte a berete moc vážně.Nikomu v tom bránit ale nebudu,když si to tam chce dát.Dále mě připadá absurdní to,co se tu řeší: "chci v zadu kotouč,aby to líp brzdilo",pak zase "brzdí to moc,je třeba to omezit". Chápeš? :D .

A za další to je věc z felicie,tak patří do felicie.Myslím si že Golf III oproti felici nebyl pozadu a taky to tam neměl,měl jenom kdyžtak ten omezovač před nápravou :wink:
jasny jenom prave uvadim moznou nahradu at si kazdej vybara co je mu blizsi...taky jedu trubkama naprimo bez omezovacu a regulatoru :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od vwCharlie »

Willdaa píše:
vwCharlie píše:no mě to připadá opravdu zbytečné,já i spousta lidí s tím nemá problém,že to brzdí,tak jak to brzdí bez všech těch serepetiček :D .Myslím si,že to tu i trochu přeháníte a berete moc vážně.Nikomu v tom bránit ale nebudu,když si to tam chce dát.Dále mě připadá absurdní to,co se tu řeší: "chci v zadu kotouč,aby to líp brzdilo",pak zase "brzdí to moc,je třeba to omezit". Chápeš? :D .

A za další to je věc z felicie,tak patří do felicie.Myslím si že Golf III oproti felici nebyl pozadu a taky to tam neměl,měl jenom kdyžtak ten omezovač před nápravou :wink:
jasny jenom prave uvadim moznou nahradu at si kazdej vybara co je mu blizsi...taky jedu trubkama naprimo bez omezovacu a regulatoru :wink:
okok,už mlčím :D

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od Willdaa »

Ja taky :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
em-phaser
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Místo bubnů kotouče G60???

Příspěvek od em-phaser »

Hih sem netušil že se to tu zvrhne v kotoučovou válku "S I BEZ" omezovačů :lol:

Všem děkuji za názory a myslím,že jsem si z toho vybral toto....Naseru tam kotoučovku a pokud omezovač bude tak bude,pokud nebude tak prostě nebude ...mé použití pouze a jen k tomu aby to brzdilo a čím lépe tím lépe :wink:
Audi A4 S-line fahrwerk+ex Modrej Golf II. mTDi porschekanál mit hifi anláge
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“