Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
- Chochin
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno (Hostomice)
- Kontaktovat uživatele:
Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
Čaj,
včera mi odešel Altík, hodil jsem ho na repasi a nechal si udělat novej kabel od altíku na startér. A tak mě napadlo, co zapojit altík rovnou na baterku a z baterky napojit startér? Jakej význam má origo zapojení? Není to blbost...
včera mi odešel Altík, hodil jsem ho na repasi a nechal si udělat novej kabel od altíku na startér. A tak mě napadlo, co zapojit altík rovnou na baterku a z baterky napojit startér? Jakej význam má origo zapojení? Není to blbost...
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
je lepší to zapojit z altíku rovnou na baterku.
původní zapojení má snad jedinou výhodu v úspoře trošky drátu.
na startér lítá bordel přes chladič, rezaví to a zbytečně by jsi měl odpor na trase.
a taky bych kouknul na pořádné ukostření
původní zapojení má snad jedinou výhodu v úspoře trošky drátu.
na startér lítá bordel přes chladič, rezaví to a zbytečně by jsi měl odpor na trase.
a taky bych kouknul na pořádné ukostření
no abs, no klima, no servo -> no problem
- Chochin
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno (Hostomice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
O ukostření pečuju... OK nechám si tedy udělat dva dráty navíc...
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic
- Chochin
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno (Hostomice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
Vlastně né dva, stačí protáhnout ten z altíku na startér...
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
tak nějak. buď nový v jednom kuse nebo pokud už ten udělaný nechceš vyhazovat, tak pořádně stočit do sebe a spoj propájet (ideálně i všechny očka)
no abs, no klima, no servo -> no problem
- Chochin
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno (Hostomice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
Objednáno
Doufám, že se nepos... ještě něco jinýho... Kontrolku dobijení mi ovlivňuje jenom altík ne e...?
Doufám, že se nepos... ještě něco jinýho... Kontrolku dobijení mi ovlivňuje jenom altík ne e...?
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
svým způsobem jo
no abs, no klima, no servo -> no problem
- Chochin
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno (Hostomice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
Když tak nad tím přemýšlím... Nebude problém, když sběrné místo na kabelu co je napojenej na altíku, je větší než sběrné místo na opačném místě v napojení baterky Jde mi o to, aby se kabel třeba nehřál...
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic
- Chochin
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno (Hostomice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
Tak altík je hotovej a na svym místě Je nádherně vybleskanej a nastříkanej Měnil jenom ložiska a pár drobností a cena 600,- Kč
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic
- Gerox
- Člen klubu
- Příspěvky: 646
- Registrován: 15.09.2010 16:44
- Bydliště: Praha <-> KnO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
Ahoj, kooukám, že js řešil zapojení altíku a startéru s baterkou, nemáš to někde vyfocený? Přehazoval jsem elektriky a nějak mi to nesedí :DChochin píše:Tak altík je hotovej a na svym místě :D Je nádherně vybleskanej a nastříkanej :lol: Měnil jenom ložiska a pár drobností a cena 600,- Kč :mrgreen:
Díky Dan
I <3 MY MK2 (1.6D, 37kw, 1985)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)
- Bart_NJ
- Závodník
- Příspěvky: 672
- Registrován: 21.11.2007 09:54
- Bydliště: Nový Jičín <-> Ostrava
Re: Zapojení Altík-startér-baterka nebo altík-baterka-startér
Z altíku na startér bych rozhodně neprotahoval, ten kontakt na altíku není stavěný na takové zatížení (nevydrží ztrátovou teplotu a nejde tak dotáhnou jako na startéru).Chochin píše:Vlastně né dva, stačí protáhnout ten z altíku na startér...
Jsou podle mě dvě možností:
1, baterka startér altík (původní zapojení)
2, baterka startér
baterka altík (po elektro. stránce asi nejlepší řešení)
Moje G2: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=151448" onclick="window.open(this.href);return false;