Otázka Pro znalce....
- vwmilh4us3
- Profík
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Otázka Pro znalce....
Mam malej velkej problém.Při deceleraci jinak by řečeno bržděním motorem mi přestane jít servo...Jak je to možné???Teoreticky by se to mělo stát když motor zhasne i když je v otáčkách jenže já mam KE-Jetronic a ten při brždením motorem uplně zastaví púřívod paliva nebo ne tím pádem motor musí zhasnout pokaždý?A zajízdy semi ještě nestalo že by mi zhasnul motor....Pokud odpojim servo převod řízení může být jiný než u řízení který je origo bez serva.Ale bojim se že bude rozdíl znatelný nemá stim někdo zkušenosti????Nebo alspoň jaký je převod.Předem díky
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: Otázka Pro znalce....
pumpa je poháněná řemenem od kliky, takže to jestli se vypne nebo nevypne přívod paliva by nemělo mít vliv. pokud se motor točí, měl by posilovač fungovat.
spíš bych to tak tipnul na prokluzující řemen. při brzdění motorem je to poměrně velký odpor a sjetej řemen může prokluzovat.
jinak odpojování paliva většinou funguje tak, že pokud motor má určité otáčky a sundáš nou z plynu, tak přestane vstřikovat palivo. nasává a vyfukuje pouze vzduch a do toho pálí svíčky. pokud otáčky klesnou pod určitou mez, začne se znovu vstřikovat palivo.
spíš bych to tak tipnul na prokluzující řemen. při brzdění motorem je to poměrně velký odpor a sjetej řemen může prokluzovat.
jinak odpojování paliva většinou funguje tak, že pokud motor má určité otáčky a sundáš nou z plynu, tak přestane vstřikovat palivo. nasává a vyfukuje pouze vzduch a do toho pálí svíčky. pokud otáčky klesnou pod určitou mez, začne se znovu vstřikovat palivo.
no abs, no klima, no servo -> no problem
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka Pro znalce....
Řek bych že tak na 90% je to nenaplym řemenem.
- vwmilh4us3
- Profík
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka Pro znalce....
jj taky sem si říkal že to je blbost.Zeptal jsem se známýho a on mi řekl ať zkusim projet zatáčku bez plynu a jestli půjde nebo ne.Samozřejmě nešlo tak jsem mu sežral i to že motor chcípne když brzdim motorem.Nj ale je to blobost když se motor pořád točí.Tím pádem musí fungovat i pumpa:-))) zkusim řemen i když je naplej dostatečně.
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka Pro znalce....
No blbost to je. Ten řemen může vypadat dobře, ale při zátěži může prokluzovat.vwmilh4us3 píše:jj taky sem si říkal že to je blbost.Zeptal jsem se známýho a on mi řekl ať zkusim projet zatáčku bez plynu a jestli půjde nebo ne.Samozřejmě nešlo tak jsem mu sežral i to že motor chcípne když brzdim motorem.Nj ale je to blobost když se motor pořád točí.Tím pádem musí fungovat i pumpa:-))) zkusim řemen i když je naplej dostatečně.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka Pro znalce....
Nevim jak se ti bude tocit bez serva,ale kdyz jsem jezdil v Calibre,kde byla porucha na servu a nefungovalo tak to bylo jeste horsi nez ho nemit.Auto bylo kamarad a jeho pritelkyne nebyla schopna tocit volantem na miste ci nejak parkovat.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Otázka Pro znalce....
tak tak,s vyplým servem se točí mnohem hůř,než kdyby tam nebylo vůbec. Stačí si to zkusit točit na místě s vyplým motorem.
A někdy se může stát,když je servo před smrtí,že tlačí až ve vyšších otáčkách,porovnej to i jak je to s těma otáčkama.
A někdy se může stát,když je servo před smrtí,že tlačí až ve vyšších otáčkách,porovnej to i jak je to s těma otáčkama.
- vwmilh4us3
- Profík
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka Pro znalce....
Hm tak jsem vypustil olej a vyřadil servo z provozu.Řemen to nebyl a blbnulo v rozsahu 2-3tis otáčkách.Je klid a golfa bez posilovače už jsem měl takže návrat do starých kolejí.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: Otázka Pro znalce....
pokud je tam jednoduchej klínovej řemen (jako že asi jo), tak pokud jsi posuzoval pouze napnutí, tak to není vše. síla se přenáší přes jeho boky. takže pokud má už boky sjetý, můžeš to napínat až k prasknutí a stejně bude prokluzovat. a nebo taky vyjetá řemenice.
no abs, no klima, no servo -> no problem
- xxMIKExx
- VWagenista
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hrušky-okr. Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka Pro znalce....
no ty maš teda rychle řešeni k odstraneni zavadvwmilh4us3 píše:Hm tak jsem vypustil olej a vyřadil servo z provozu.Řemen to nebyl a blbnulo v rozsahu 2-3tis otáčkách.Je klid a golfa bez posilovače už jsem měl takže návrat do starých kolejí.
Corrado G60 by BBS LM
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: Otázka Pro znalce....
xxMIKExx: co se ti nelíbí. mě pořád pískal tlak oleje, tak jsem vyřadil čerpadlo, vylil olej a už nepíská
no abs, no klima, no servo -> no problem
- vwmilh4us3
- Profík
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka Pro znalce....
Hmm tak měli jste pravdu stojí to za h***o.Vůbec to neni stejný jako když máte origo řízení bez serva.Kousíček to jde v poho ale pak jako by to bylo zadřený nvm možná kvůli tomu blbnulo servo už to tam nechci.Takže můžu shánět origo bez serva.To potřebuji i tu první tyč co jde z toho řízení do volantu???Pokud by se někomu válelo dejte vědět pls klidně i na mobil 724567997