Otázka Pro znalce....

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
vwmilh4us3
Profík
Profík
Příspěvky: 1138
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Otázka Pro znalce....

Příspěvek od vwmilh4us3 »

Mam malej velkej problém.Při deceleraci jinak by řečeno bržděním motorem mi přestane jít servo...Jak je to možné???Teoreticky by se to mělo stát když motor zhasne i když je v otáčkách jenže já mam KE-Jetronic a ten při brždením motorem uplně zastaví púřívod paliva nebo ne tím pádem motor musí zhasnout pokaždý?A zajízdy semi ještě nestalo že by mi zhasnul motor....Pokud odpojim servo převod řízení může být jiný než u řízení který je origo bez serva.Ale bojim se že bude rozdíl znatelný nemá stim někdo zkušenosti????Nebo alspoň jaký je převod.Předem díky

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od boobika »

pumpa je poháněná řemenem od kliky, takže to jestli se vypne nebo nevypne přívod paliva by nemělo mít vliv. pokud se motor točí, měl by posilovač fungovat.

spíš bych to tak tipnul na prokluzující řemen. při brzdění motorem je to poměrně velký odpor a sjetej řemen může prokluzovat.


jinak odpojování paliva většinou funguje tak, že pokud motor má určité otáčky a sundáš nou z plynu, tak přestane vstřikovat palivo. nasává a vyfukuje pouze vzduch a do toho pálí svíčky. pokud otáčky klesnou pod určitou mez, začne se znovu vstřikovat palivo.
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od ok »

Řek bych že tak na 90% je to nenaplym řemenem.

Uživatelský avatar
vwmilh4us3
Profík
Profík
Příspěvky: 1138
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od vwmilh4us3 »

jj taky sem si říkal že to je blbost.Zeptal jsem se známýho a on mi řekl ať zkusim projet zatáčku bez plynu a jestli půjde nebo ne.Samozřejmě nešlo tak jsem mu sežral i to že motor chcípne když brzdim motorem.Nj ale je to blobost když se motor pořád točí.Tím pádem musí fungovat i pumpa:-))) zkusim řemen i když je naplej dostatečně.

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od ok »

vwmilh4us3 píše:jj taky sem si říkal že to je blbost.Zeptal jsem se známýho a on mi řekl ať zkusim projet zatáčku bez plynu a jestli půjde nebo ne.Samozřejmě nešlo tak jsem mu sežral i to že motor chcípne když brzdim motorem.Nj ale je to blobost když se motor pořád točí.Tím pádem musí fungovat i pumpa:-))) zkusim řemen i když je naplej dostatečně.
No blbost to je. Ten řemen může vypadat dobře, ale při zátěži může prokluzovat.

Adams
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1705
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od Adams »

Nevim jak se ti bude tocit bez serva,ale kdyz jsem jezdil v Calibre,kde byla porucha na servu a nefungovalo tak to bylo jeste horsi nez ho nemit.Auto bylo kamarad a jeho pritelkyne nebyla schopna tocit volantem na miste ci nejak parkovat.

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od vwCharlie »

tak tak,s vyplým servem se točí mnohem hůř,než kdyby tam nebylo vůbec. Stačí si to zkusit točit na místě s vyplým motorem.

A někdy se může stát,když je servo před smrtí,že tlačí až ve vyšších otáčkách,porovnej to i jak je to s těma otáčkama.

Uživatelský avatar
vwmilh4us3
Profík
Profík
Příspěvky: 1138
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od vwmilh4us3 »

Hm tak jsem vypustil olej a vyřadil servo z provozu.Řemen to nebyl a blbnulo v rozsahu 2-3tis otáčkách.Je klid a golfa bez posilovače už jsem měl takže návrat do starých kolejí.

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od boobika »

pokud je tam jednoduchej klínovej řemen (jako že asi jo), tak pokud jsi posuzoval pouze napnutí, tak to není vše. síla se přenáší přes jeho boky. takže pokud má už boky sjetý, můžeš to napínat až k prasknutí a stejně bude prokluzovat. a nebo taky vyjetá řemenice.
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
xxMIKExx
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hrušky-okr. Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od xxMIKExx »

vwmilh4us3 píše:Hm tak jsem vypustil olej a vyřadil servo z provozu.Řemen to nebyl a blbnulo v rozsahu 2-3tis otáčkách.Je klid a golfa bez posilovače už jsem měl takže návrat do starých kolejí.
no ty maš teda rychle řešeni k odstraneni zavad :lol: :lol:
Corrado G60 by BBS LM
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od boobika »

xxMIKExx: co se ti nelíbí. mě pořád pískal tlak oleje, tak jsem vyřadil čerpadlo, vylil olej a už nepíská :)
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
vwmilh4us3
Profík
Profík
Příspěvky: 1138
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázka Pro znalce....

Příspěvek od vwmilh4us3 »

Hmm tak měli jste pravdu stojí to za h***o.Vůbec to neni stejný jako když máte origo řízení bez serva.Kousíček to jde v poho ale pak jako by to bylo zadřený nvm možná kvůli tomu blbnulo servo už to tam nechci.Takže můžu shánět origo bez serva.To potřebuji i tu první tyč co jde z toho řízení do volantu???Pokud by se někomu válelo dejte vědět pls klidně i na mobil 724567997

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“