Poradtě s koupí golfa II
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.03.2008 12:57
Poradtě s koupí golfa II
Nazdárek, chci si koupit VW golf II 1,6D a marně sháním nějaké info na netu. Zajímá mě hlavně jaké je toto auto po technické stránce, s čím sou problémy a hlavně na co si dát pozor při koupi. Někdo mi říkal, že je v dieslu v 1,8 ale ještě sme na ni v inzerci nikde nenarazili. Tak prosím poraďte nějaká odkaz s recenzí nebo tak. na nová auta jsou toho mraky, ale na dvojkovýho golfa se mi nepovedlo splašit nic kloudnýho. tady je odkazů dost , ale v češtině nic...
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: Poradtě s koupí golfa II
První a to základní je si ŕíct na co to auto chci. Pokud ho chceš na každodenní ježdění tak jdi po autě který má nejlépe generálkoanej motor a měněný spotřební věci jako jsou brzdy, řemeny, olej, tlumiče, pružiny.
Pokud to auto chceš na předélaní a chlubení, tak jdi hlavně po tom, aby nebyla kastle nikde hnutá a ani trošku rezlá...
No a tak obecně na co si dávej pozor je asi jako u každýho auta. Spáry na kastli by méli bejt všude stejný. Pokud jsou třeba jedny dveře vejš než druhý tak je něco špatně a v nejlepším případě to mohla bejt koroze a v nejhoršim je hnutá kastle. Další věc co je potřeba je to, aby motor naskočil na první skytnutí nekouřil černě a táhnul. Nech si auto nastratovat za studena a uvidíš. Zkontroluj jestli netáhne ke straně a to i při brždění.. Neboj se toho že je na motoru najeto přes 200 000 ..Můžu ti zaručit, že v ČR těžko koupíš golfa co má pod 200, pouze to ty auta nemaj na tachometru. Nevím co dál bys chtěl vědět?
Kolik za něj chceš dát?
Pokud to auto chceš na předélaní a chlubení, tak jdi hlavně po tom, aby nebyla kastle nikde hnutá a ani trošku rezlá...
No a tak obecně na co si dávej pozor je asi jako u každýho auta. Spáry na kastli by méli bejt všude stejný. Pokud jsou třeba jedny dveře vejš než druhý tak je něco špatně a v nejlepším případě to mohla bejt koroze a v nejhoršim je hnutá kastle. Další věc co je potřeba je to, aby motor naskočil na první skytnutí nekouřil černě a táhnul. Nech si auto nastratovat za studena a uvidíš. Zkontroluj jestli netáhne ke straně a to i při brždění.. Neboj se toho že je na motoru najeto přes 200 000 ..Můžu ti zaručit, že v ČR těžko koupíš golfa co má pod 200, pouze to ty auta nemaj na tachometru. Nevím co dál bys chtěl vědět?
Kolik za něj chceš dát?
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poradtě s koupí golfa II
Jinak t 1.8 D neni.Do GII bud 1.6D a enbot 1.6TD
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pha
Re: Poradtě s koupí golfa II
no celkove je ten diesel trochu narocnejsi na udrzbu jak benzin, je tezsi, takze je vetsi napor na predni napravu...ale tak ten motor je nic moc co do vykonu a jeste k tomu jestli nebude mit dobry tlaky, tak je to uplne na prd, asi chces neco na levny jezdeni, ale jestli budes jezdit treba do prace par kilaku, tak se nafta nevyplati. Jinak si dej hlavne pozor na prasklou hlavu ci foukly tesnemi, rado se to u nej stava...jinak celkove je to dric a lidi co ho maj ti potvrdi ze se s nim da najet hoooooooodne kilometru, ale chce to zodpovednyho majtele
- VWgolfGT
- VWsenior
- Příspěvky: 2119
- Registrován: 25.09.2007 14:37
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poradtě s koupí golfa II
jak uz tady bylo receno 1,8 v tom byl jen benzin naftak je jen 1,6 hlavne jde o to jak chyta a podobne to je u nafty to halvnu jelstli nekde netece naftaz cerpadla a tak podobne
- Kundoš
- Jezdec
- Příspěvky: 235
- Registrován: 18.01.2008 12:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poradtě s koupí golfa II
Ahoj. Naftovejch dvojek je v inzerci mraky,pokud chceš bezproblémovější motor zvol 1,6D pokud chceš jezdit drobek svižnějc (v rámci možností) vol 1,6TD. Pravidlo zní,co v motoru není-nemůže se pokazit-tím myslím turbo. Já mám v Golfíku generálkovanou 1,6D bez turba a sportovec to rozhodně není-je to ale neskutečnej držák se suprovou spotřebou. Jezdím s ním denně docela se dá říct i couračky a bezproblému (stačí ho nechat drobek po startu ohřát,netahat ho hned za studena a pohoda) Pokud sáhneš po 1,6TD počítej se spotřebou o cca 1-1,5l/100km oproti 1,6D. Kilometrů bych se vůbec nebál,tohle auto pokud se o něho někdo dobře staral vydrží moc a moc. Když se něco pos..re,tak nevěš hlavu-dílů je mraky a za rozumnej peníz ( i repliky jsou docela vpohodě a za levno) Co ještě??? Asi se toho neboj,vezmi si s sebou ke koupi někoho kdo těmhle nebo všeobecně naftovejm autům drobek rozumí (i kdyby si mu měl podstrčit nějakej peníz,pokud nikoho takovýho neznáš-vyplatí se ti to) Přeju ti dobrej výběr a pak se nám tady pochlub co jsi koupil. Držím palec ČAU KUNDOŠ