SERVIS - motor, elektroinstalace

1998 - 20..

Moderátor: Beczi

Odpovědět
Uživatelský avatar
malit
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice
Kontaktovat uživatele:

SERVIS - motor, elektroinstalace

Příspěvek od malit »

Zdravim, mám problém. Hadice co vede k turbu má na konci hliníkový o kroužek kterej je zasunutej v turbu a tam zajištěnej, né sponou, ale jako by "závlačkou". Po zkoumání motoru (auto není moje) jsem přišel na to že je ten hliník na tý hadici volnej, ale snad nevypadává. Teda zatím ne :lol: . Ale při tahu si myslim že to autu ubírá výkon (na vagu jsem to zatím neměl) Tak nevím v jaký míře.(je to čipnutý a tím pádem se zvýší výkon i turba) Tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo nevíte jestli by to šlo z jiného koncernového motoru. Při nejhorším jí budu muset objednat podle čísla. Tak jestli máte někdo zkušenost tak pište:)
Jinak to je 1,9TDi PD 74kW + chip 8) Kdybych to nějak spáchal tak to sem hodim:)

Uživatelský avatar
Beczi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 403
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: NEW BEETLE 1,9 TDi 74kW

Příspěvek od Beczi »

Zdarec, co tvůj problém.. vyřešil se? myslíš že by se tvá závada mohla podobat i tady té mé z této diskuze, kde jsem se stejně jak ty tady nedočkal odpovědi: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=3 ... 10#p495710 ???. Díky za info.
BeetleClub.CZ - První Volkswagen New Beetle a Beetle klub v ČR a SR http://www.beetleclub.cz | http://www.newbeetleclub.cz PŘIDEJTE SE K NÁM.

Uživatelský avatar
malit
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: NEW BEETLE 1,9 TDi 74kW

Příspěvek od malit »

Čao, no problém byl v tom že nějakej "německej" umělec upiloval výstupky na tom hliníkovym těsnícim kroužku co je na hadici od turba.. Takže jsem objednal novou hadici za 1500,- a vyměním to a bude to :) Tvůj problém spočívá v něčem jinym.. Kolik máš najeto? Nezkoušel jsi to napíchnout na diag? Ptž tam by ti to změřilo tlak kterej tam je a potom by se to porovnalo s tim co tam má opravdu bejt.. A co máš za kód motoru? Můžeš mít špatnej regulátor tlaku.. Ptž mám schémata Octávie tak by se mě ten kód hodil.. tak to sem hoď a pak se to dořeší :wink:

Uživatelský avatar
Beczi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 403
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: NEW BEETLE 1,9 TDi 74kW

Příspěvek od Beczi »

Tak hlavne at se ti to podari opravit. Je videt ze tomu rozumis, tak nebude problem :D . Na svym brouku mám najeto 95000 km. Nevím jestli je to pravda, protoze auto je dovezene z Italie a tady s nem se jezdilo rok. A ja ted pul roku. Je to rocnik 2001. Ale vzhledem k tomu, ze motor vypada jak novy, nic špinavy, poškrabany atd..narozdil co sem videl ostatni motory z tohoto roku, tak bych tomu i veril. Na diag. jsem to nezkoušel. To myslíš asi na PC že? Známej to zkoušel jen napojit na pristroj, ale zadny chybovy kod mu to nenapsalo. On rikal ze se ta chyba muze objevit jen obcas, tak to nezjistí, jen kdyby mel zrovna napichlej notes. Od te doby co me vymenil nejakou tu hadicku v motoru kde unikal tlak, je to dobry skoro dobry. Vykon klesne obcas treba 2x, 4x do mesice ale hned naskoci zpet. Ted sem nic nezaznamenal cely 2 tydny. A ten kod motoru sezenu kde? Sem se dival a zadny cislo sem tam nikde nenasel. Jen samej plast :-D . Jinak v technicaku mam napsany typ motoru ALHXOSG jestli ti to pomuze.
BeetleClub.CZ - První Volkswagen New Beetle a Beetle klub v ČR a SR http://www.beetleclub.cz | http://www.newbeetleclub.cz PŘIDEJTE SE K NÁM.

Uživatelský avatar
malit
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: NEW BEETLE 1,9 TDi 74kW

Příspěvek od malit »

Jasně, ty chyby se ukážou jen "občas" ale kdyby se to stávalo častěji tak se chyba uloží do tzv. chybové paměti, kde ty si to potom přečteš(třeba VAGéčkem, nebo SuperVagem aj..) Ale je tam i možnost přezkoumat kolik ti dává turbo (plnící tlak) ale to by jsi musel napíchnout a vidělo by se :) To číslo se mi určitě hodí, ALH je označení motoru a jak jsem koukal odpoledne do schémat tak je stejnej motor v Octávii A4. Tak to promyslim a mojí myšlenku ti sem napíšu :wink:

Uživatelský avatar
malit
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: NEW BEETLE 1,9 TDi 74kW

Příspěvek od malit »

Tak možná jsem na to přišel.. podle mého úsudku to bude "zásobní nádobka podtlaku", něco podobnýho jsem už zažil u octávky.. Je to černá "baňka" o průměru cca 10cm, někdy bývá z poloviny zabalená v jakémsi alobalu.
Přílohy
turbo.JPG

Uživatelský avatar
Beczi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 403
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: NEW BEETLE 1,9 TDi 74kW

Příspěvek od Beczi »

Takže myslíš že ta je špatná, nebo někde prasklá a tak? Ono je fakt že to už teď zatím neudělalo. Ale hned až se to zas projeví, jdu s tím za mým automechanikem. Ještě mě tak napadlo, že to možná začalo po tom, co jsem na podzim docela honil auto na sprintech. Myslíš že se tím auto ničí, když nromálně jezdím tak na 2-2500 otacek a tam tomu davam přes noc zabrat do plnejch? .. i když zase mě ten můj známej říkal že taky není dobry s autem jezdit pořád v malejch otáčkách.
BeetleClub.CZ - První Volkswagen New Beetle a Beetle klub v ČR a SR http://www.beetleclub.cz | http://www.newbeetleclub.cz PŘIDEJTE SE K NÁM.

Uživatelský avatar
malit
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: NEW BEETLE 1,9 TDi 74kW

Příspěvek od malit »

Tak jsem po delší době zase tady.. Musim se učit na maturu tak nějak nestíhám:) Ta nádobka může mít špatnou membránu ale to nezjistíš.. Potom to může bejt ten ventil- může bejt zalepenej od oleje a může se otvírat/zavírat pomalu a to diagnostika nezjistí, pro ni platí, že co chodí to chodí(alespoň u tohohle regulačního ventilu) :| a nebo bych se pokusil vyndat hadičky co vedou od turba a zkusil je vyčistit může v nich být olej a taky můžou bejt zalepený.

Uživatelský avatar
Beczi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 403
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: NEW BEETLE 1,9 TDi 74kW

Příspěvek od Beczi »

malit píše:Tak jsem po delší době zase tady.. Musim se učit na maturu tak nějak nestíhám:) Ta nádobka může mít špatnou membránu ale to nezjistíš.. Potom to může bejt ten ventil- může bejt zalepenej od oleje a může se otvírat/zavírat pomalu a to diagnostika nezjistí, pro ni platí, že co chodí to chodí(alespoň u tohohle regulačního ventilu) :| a nebo bych se pokusil vyndat hadičky co vedou od turba a zkusil je vyčistit může v nich být olej a taky můžou bejt zalepený.
Ok, dik..... tohle urcite sam nesvedu :) . bych to pak poradil mymu technikovi. Ale je fakt co to mel naposled na kontrole pred mesicem, mozna dyl..tak OK. Jeste nic to neudelalo. I dneska po 650km jízdě to jelo uplne skvele :)
BeetleClub.CZ - První Volkswagen New Beetle a Beetle klub v ČR a SR http://www.beetleclub.cz | http://www.newbeetleclub.cz PŘIDEJTE SE K NÁM.

Odpovědět

Zpět na „New Beetle“