2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- r@pid
- Pilot
- Příspěvky: 713
- Registrován: 23.01.2016 20:50
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
Naftovy VIF? O.o
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
motorpower: Ono stačí otevřít víčko nádrže a je tam červeně přeškrtnutej nápis BIO
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
A ta kluciii, nebudeme slovickarit. Je preci rozdil mezi bionaftou a naftou rizlou bioslozkou
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
No a je obecne rozdíl mezi naftami a není to jen v obsahu přidaných aditiv (viz předchozí diskuze a témata)
Bohuzel to nikomu nestoji za to, aby porovnal jednotlivé kvalitativní parametry nafty... max nekoho napadne (a v poslední době ani to ne) porovnat zimní naftu s ohledem na zamrznuti...
Bohuzel to nikomu nestoji za to, aby porovnal jednotlivé kvalitativní parametry nafty... max nekoho napadne (a v poslední době ani to ne) porovnat zimní naftu s ohledem na zamrznuti...
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
No, vzhledem k tomu, že mam malinko ponětí o tom, jak se nafta vyrábí (tzn. technologickej postup) a protože tuším, na kolika místech se to vyrábí, tak jsem k těm rozdílným recepturám nafty extrémně skeptickej (tzn. netvrdím, že mám nutně pravdu, nechám se přesvědčit o opaku). Aditivum jo, ale ta nafta jiná podle mě nebude. Ale v Unipetrolu nepracuju, to je fakt. Posuzuju na základě informací, který mám a žádnej test ve světě motorů mě nepřesvědší o opaku, protože to není nezávislej plátek (jak funguje nezávislá novinařina totiž vím velmi dobře).
Co mě trochu vyvedlo z míry je ta informace o Vervě bez bio. Je to v přímém rozporu s informacemi mimo veřejné zdroje, které mám a neumím to teď zhodnotit. Buď je Unipetrol jedna velká fraška, protože z Vervy zmizela certifikace na 60+ cetany + ta info o biosložce, ale prostě nikde, než v jednom komentáři na sociální síti, se to nedočteš a pak je opravdu MKT Unipetrolu na vyražení na hodinu, nebo mám pravdu já, na FB došlo k pochybení a je to tak, že je to normální nafta nalitá aditivama v rafinérce.
Ale to se asi nedozvíme. Navíc - testovat naftu je hrozně vděčný téma (pro čtenáře) a přesto to žádnej časopis nedělá a neudělal posledních x let. Proč asi? Protože by se rozpadly celé stohy marketingových sdělení petrolejářů, který samozřejmě jsou jedni z největších inzerentů těchto plátků. Jasně, spekuluju, ale jsme zase u tý nezávislý novinařiny.
Co mě trochu vyvedlo z míry je ta informace o Vervě bez bio. Je to v přímém rozporu s informacemi mimo veřejné zdroje, které mám a neumím to teď zhodnotit. Buď je Unipetrol jedna velká fraška, protože z Vervy zmizela certifikace na 60+ cetany + ta info o biosložce, ale prostě nikde, než v jednom komentáři na sociální síti, se to nedočteš a pak je opravdu MKT Unipetrolu na vyražení na hodinu, nebo mám pravdu já, na FB došlo k pochybení a je to tak, že je to normální nafta nalitá aditivama v rafinérce.
Ale to se asi nedozvíme. Navíc - testovat naftu je hrozně vděčný téma (pro čtenáře) a přesto to žádnej časopis nedělá a neudělal posledních x let. Proč asi? Protože by se rozpadly celé stohy marketingových sdělení petrolejářů, který samozřejmě jsou jedni z největších inzerentů těchto plátků. Jasně, spekuluju, ale jsme zase u tý nezávislý novinařiny.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
Pochopitelně, také.Nwkt píše:motorpower: Ono stačí otevřít víčko nádrže a je tam červeně přeškrtnutej nápis BIO
To hkr....nafty jsou údajně od jednoho výrobce, ale na měření v zátěži mi to dělá docela rozdíly, a německá nafta, tak ta už je úplně jinde, nemusí to být ani super řidič a pozná to.
S tiskem máš pravdu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
Tak že je německá nafta jiná, a to tím směrem, že lepší, tak o tom se přít nebudu. A bude to myslím pravda.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
to sice pravda možná bude, ale na našem problému to nic nezmění
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16.10.2016 13:45
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
Ne ne tak jsem to nemyslel. Jestli to auto jezdilo od novoty 7 let na belgickou naftu a ted tu naliju tu naši ač Vervu tak to musi byt tak trochu šok. Pochybuju,že ta belgicka nafta se vubec nejak podoba te naší. nevěřím. VIF tam leju kvuli railu atd a zimní bo nevěřím že by nezmrzla,např v lednu v Jeseníkách ve 3 ráno bylo -27 a auto chytlo na drb.TECH píše:Do Vervy bych už nic nelil, všechmo tam je....a je nesmysl ji kupovat, je drahá.
Osobně bych dopručil Euroil, vlastník je ten, kdo tu naftu a benzíny vyrábí, to jest tuším ČEPRO a má naftu taky bez biosložky.A dávat VIF...
Ono pánové je potřeba vědět jednu věc, vstřiky jsou uzpůsobeny pro biosložky, naopak když tam nejsou vůbec, hůře to "maže". Takže VIF je důležitý a občas to nějakou naftou s biosložkou proložit.
Vervu nebrat, ne že by byla špatná, jen je zbytečně drahá a nic lepšího nenabízí. Markting...zbytečné.
Takže Euroil + VIF je jasná volba.
Ale,že by jelo kvůli vervě a VIFu lepe to nevim,asi jen pocit. Jo je pravda,že se na tomhle asi nikdo neshodnem,ale že jsem udělal maximum pro motor mi nikdo asi nevezme. Nevim Eurooilu se nějak bojim asi.
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
Taky eurooilu neverim budí to na mě "zvláštní" dojem do takové míry, ze bych tam u stojanu nestavěl ani v krizi
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
Jen ještě dodám, že bez BIO je ještě KM Prona Diesel Plus Pro (ta jejich prémiovka). Je to jak aditivovaný, tak bez BIO (maj napsáno na pistoli).
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 21.12.2015 06:36
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
Zrejme to bude pravda.Nebudu kecat na svojich strankach.
http://www.km-prona.cz/cerpaci-stanice/produkty" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.km-prona.cz/cerpaci-stanice/produkty" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16.10.2016 13:45
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
muže mi někdo vysvětlit jak je to s biosložkou?? Je dane zakonem na podil v naftě ne??
Tak jak Eurooil,KM mají bez podilu biosložky??
A udajně Babiš má podil v Eurooilu,četl jsem to někde na int. Ale hlavně má plno polí s řepkou,že??
nechápu,jestli jsem neco napsal špatně,tož mě opravte.
Taky mě sere že Verva stoji hodně,ale čemu věřit a čemu ne,ale hlavně si nedojebat auto skrz naftu tady v tom bordelu...
Tak jak Eurooil,KM mají bez podilu biosložky??
A udajně Babiš má podil v Eurooilu,četl jsem to někde na int. Ale hlavně má plno polí s řepkou,že??
nechápu,jestli jsem neco napsal špatně,tož mě opravte.
Taky mě sere že Verva stoji hodně,ale čemu věřit a čemu ne,ale hlavně si nedojebat auto skrz naftu tady v tom bordelu...
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
ja daná norma na celkový prodej, tak pokud někdo prodává i čistou BIO, vytváří si nějaký prostor i pro prodej čisté nafty
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
Jo, Verva neobsahuje biosložku. To je dobrý, proč tedy při testu měla té biosložky víc než obyčejná nafta z ONOmarek2580 píše:
Dnes jsem na Facebooku viděl komentář od VERVA CZ, že verva je bez biosložky. Osobně tankuji jenom vervu, tak snad to bude pravda
https://www.autorevue.cz/obsah-bioslozk ... 3/ch-49476" onclick="window.open(this.href);return false;
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA