Koncern zlevňuje DPF

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lada.s
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 443
Registrován: 24.05.2011 12:38
Bydliště: Oslavany

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od Lada.s »

Tak na jednu stranu máš pravdu, ale trochu to zavání tím "když můžou oni, tak já přece můžu taky"

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od hkr »

Ano, jde o to, že to dobrovolně vyndá a ještě se tím chvástá. To je idiocie.

A loď i vlak je po většinu doby mimo hustou zástavbu, diesel vlak v Praze snad ani už nejezdí, ne? A o to jde, dostat zdroj emisí co nejdál od lidí, protože ty emise mají tendenci si sednout a tam to pak už ničemu nevadí. Proto je DPF veliká spása pro města. A proto jsem pro DPF a případně i emisní plankety pro vjezd do města. A proto tady playboy je debílek.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od napster »

Tak plakety taky neni reseni. Rezidenti je budou mit vjezd povolenej i starym TDI s euro 1. Nejsem sice zadnej ekoterorista,ktery by pozadoval,aby z vyfuku sel kyslik. Ale vyndanim DPF, nakrmeno naftou a za relativne mladym autem oblak husteho cerneho dymu take neni muj salek kavy. Kolega ma 2.2HDI s vykuchanym DPF a ani mu to nezahuli. Ale na STK uz ma ted problem.... kdezto ja s Golfem II 1.6GTD s lehkyma upravama vstriky,turbo,cerpadlo problem nemam(ano skrz znamost) ale neni to zadna lokomotiva. Jen si lehce zahuluje pri prudkym pridanim plynu a pri prerazovani. Tak ono "vymlouvat" se na to,ze to kouri na mori a mimo mesta,tudiz se to mest netyka je taky nesmysl. Taky nechapu,kdo s destem pusti do CR nejakej pisek ze Sahary. 20km od baraku mam TTD cukrovar a lihovar. Nekdy je citi i u nas,kdyz jsem na zahrade.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od hkr »

Ale ku*va o to jde, novější auta to splňovat prostě maj, mají mít filtr a tečka. Logicky s obměnou vozového parku se pak přibližujeme lepšímu ovzduší. Jako argumentovat, že stará vražda hulí a proto nová nemusí mít filtr, to je jak ve školce...

A to, že z toho nejdou černý oblaka taky nic neznamená, ty částice ani nemusíš vidět.

Prostě auto vyrobené s DPF tento filtr má mít a pokud nefunguje, koupit novej. Tečka.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
maweric
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3610
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chodsko
Kontaktovat uživatele:

Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od maweric »

Hele mluvis jako ekolog

Videl jsi statistiku ekologicke narocnosti vyvoje novych aut a techto systemu? Asi by ses divil. Ono totiz auto bez DPF (samozrejme zatezuje ekologii) skodi daleko mene nez vyvoj, provoz a servis tveho noveho A nejsou to pohadky, dohledej si o tom na netu, ze je to podlozeny cislama a ne hospodskyma recma


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od Nwkt »

hkr píše: A o to jde, dostat zdroj emisí co nejdál od lidí, protože ty emise mají tendenci si sednout a tam to pak už ničemu nevadí. Proto je DPF veliká spása pro města. A proto jsem pro DPF a případně i emisní plankety pro vjezd do města
A co taxíky, pošta, zásilkový služby, MHD ..., který jezdí jenom město? Ty to vysypou kde? Jinak emisní zóny postrádají větší smysl (když opomenu výběr prachů), viz. situace z Londýna, kde se naopak po zavedení ovzduší ještě zhoršilo ....

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od doktor013 »

Kluci stejne se po dieslech půjde, jde o systém vysokotlakyho vstřikování, to co se spaluje se nespali úplně a hlavne vznikají mikročástice, ktery jsou pro lidsky tělo problem-nedokáže si s nima poradit, je to zdravi ohrožující problem, prokazatelně karcinogenní, žádný Cocko, oxidy dusíku apod. tak nemichat hrušky s jabkama, a ano, na povrch vyplavujou čim dal vetsi sracky /myslim jak nechali opice a jiný zvířata dýchat dlouhodobě splodiny/, verim ze to byla nemalá položka ve vývoji :) a taky se ukazuje ze všechni vyrobci o emisích lžou, nejvíc frantici, italove, audi a opel, to ze po Praze jezdí PPL dodávky bez filtru a v USA je nejoblíbenější auto 4litrovej Pickup neovlivníme nikdo, ale proc palit jak říká KJirka petflasky sousedovi pod nosem...to je nezodpovědny k okoli, stejne jako jízda bez filtru
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od hkr »

Jako vážně se mnou chcete polemizovat? Jedno číslo - emise ve městech klesají či jsou stejná, ačkoliv IAD je brutálně na vzestupu...

Jo a k těm busům - ty částice v tom filtru zůstanou, vypálení nerovná se vystrčení částic mimo filtr do ovzduší. Je tam jednak chemická změna a druhak tam je reziduum v tom filtru.

Tečka.

Tvl já nejsem žádnej ekolog, ale tohle je zrovna docela dobře zvládnutá problematika, kde regulace nešlápla vedle (jako v případě emisí nox, bionafty apod.)
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od doktor013 »

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pru ... h-dieselu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Neco se děje a mozna to bude rychlejší nez si myslíme, viz. Motorizace Fabie atd

Takže nafta bude s 30%prirazkou nebo ve vozech typu A8
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od napster »

Az udelaj CNG s velkpu nadrzi,aby se na plnou najelo 600-1000km,tak s ptechodem na CNG nemam problem. Mame sluzebni octavii III 1.4TSI CNG a dokazal bych si to predstavit jako auto na denni jezdeni dokonce i tech 81kw+chip a tazny na 2000kg :mrgreen: nemit najezd 50-70tkm rocne a naftu 23-25kc/l tak uz ted mam CNG.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2876
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od kubisz »

zajimave tema ;-) jak to bude s PPF (nebo teda nevim, jakou to bude mit zkratku pro benzin) a auty na CNG? bude se to s primhourenim oka prechazet, protoze vlastne flotilove limity splnuje diky CNG spalovani a benzinova cast se resit nebude, nebo i CNG auta dostanou filtr?
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od doktor013 »

benzin je tusim GPF, zatim ten soud nebyl, ale nemcouri jsou fakt dusledni..... maj studie ze NO2 je horsi nez COcko....a kolik to zabije lidi rocne /houstne krev, takze cevni prihody a infarkty/ a tak jsou povoleny normy na metr3 ....ktery /nikdo se nedivi/ se ve velkych mestech nedaj splnit....takze jestli to ten soud posveti....uz ted klesaj podle Adacu projene naftaku....lidi se boji...ale tak treba si koupime vsichni levne B8 s tim blbym BIturbem....aby bylo co resit :)

CNG jako alternativa hybridu jsou ted protezovany vsude, jen zase ne legislativne nic o filtrech jsem neslysel...benzin by mel jit snaz vypalit, je tam ale zase vetsi protitlak - bude to dobry kurvitko....
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od KJirka »

proto je taky třeba krev neustále a důsledně ředit.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od skacel99 »

A myslíte,že mudrováním tady na fóru se něčeho doberete? Prostě kdo DPF chce tak ho má,kdo nechce tak nemá. Sám jsem ho do nedávna neměl (kuchal ho už předešlý majitel) a dával jsem ho tam pouze z důvodu,že to auto chci taky někdy prodat a jezdím lyžovat do Itálie.Nevadila by mi ani ta pokuta,to bych překousl.Spíš to,že jsem bez dovolené i s ostatními členy posádky. Argumenty typu,že kdo nemá na servis ať si to nekupuje nafťáka jsou blbost. Ať bych vydělával 2x tolik co teď,40 k za DPF bych prostě nedal.Za to 2 týdny se ženou lyžujeme. To jako když si koupím 3C (což je dneska stará mrcha),musím do toho bezmyšlenkovitě nasypat to,co mě stálo celý auto? Když se kouknu na silnicích,co kolem mě jezdí,tak vykuchaný DPF jsou za mě ten poslední problém. Začal bych třeba u gum. Lidi dokážou jezdit na neskutečným marastu. A to je myslím nebezpečnější,než celý slavný saze.
Souhlasím s tím,že brutální dýmovnice jsou špatně. Ale to,co se teď hrotí v posledních letech je dle mě opačnej extrém. Před 50 lety když někdo umřel v 80 letech,tak se naznalo,že už na to měl věk. Teď se bádá,proč tomu tak je a hledají se důvody. A čím víc se s hovnem maže,tím víc smrdí

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od Stefan777 »

Když to v tom autě je od výroby tak to tam má být a tečka.Až bude soused pálit petky ve svých kamnech a tvé děcka se budou hrát na zahradě tak ti to bude taky jedno?Vždyť to dělá jen krátkou dobu z celého roku a moc peněz nemá tak mavnes rukou?

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“