Nefukcni ostřikovač

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Roman66
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 01.10.2015 21:45

Nefukcni ostřikovač

Příspěvek od Roman66 »

Ahoj, prosím o pomoc s nefukčním ostřikovačem. Auto Passat B6, 2009.
-motorek ostř. se nerozjede, mimo auto zapojen na baterii točí na obě strany.
-v přívodu k motorku je napetí 12v, přední i zadní ostřik, motorek se ale neroztočí
- nový motorek se netočí
- relátka odzkoušena
-vag neukazuje žádnou chybu
-pri testu vagem v předu jen cvakají relátka stěrače stojí
v zadu cvakají relátka stěrač setře
Tak už nevím co dál.
Děkuji za pomoc.
Roman

paldik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 17.11.2010 19:05
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Nefukcni ostřikovač

Příspěvek od paldik »

Meril si 12V proti kostre nebo pres oba piny? Muze ti chybet minus. Zkus jeste zmerit napeti pri pripojenem motorku.
Passat B7 Variant 2013, 2.0 TDI, CFFB

Roman66
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 01.10.2015 21:45

Re: Nefukcni ostřikovač

Příspěvek od Roman66 »

Napětí jsem měřil přes piny. Ukazovalo oběma směry, přední -zadní ostřik.
Kde se nejčastěji láme přívod?
Při kontrole průchodnosti přívodu měřákem jsem jeden pin našel na vstupu relé. Druhý pin jsem nikde nenašel. Kde bych měl najít konec drátu druhého pinu?
Děkuji

paldik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 17.11.2010 19:05
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Nefukcni ostřikovač

Příspěvek od paldik »

Bohuzel nemam schema, ale nasel jsem k dvojkove octe, tak snad to bude stejne. Pri vypnutem stavu je na obou pinech +12V proti kostre. Pri zapnuti ostriku se pres rele prepne 1 pin na -12V, jsou tam dve rele, tim se ovlada smer otaceni. Spravne ti tedy 1 pin musi piskat proti vystupu rele a druhy proti kostre pri zapnutem stavu.
post-82761-0-10012100-1452531286.png
Passat B7 Variant 2013, 2.0 TDI, CFFB

Roman66
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 01.10.2015 21:45

Re: Nefukcni ostřikovač

Příspěvek od Roman66 »

Děkuji, mrknu na to.

Jeden Pin jsem našel na pozici 3 v relé. Podle schématu bych měl mít druhý pin na pozici tři u druhého relé. Nejspíš teda bude přerušená nebo zkorodovaná kabeláž.
Moc nechápu napětí 12v mezi pini, kdyby byl přerušený drát. Prý je to možné. Při zatížení, napětí klesne z důvodu koroze a motorek se neroztočí. Jen najít kde je zkorodovaná.
Dik za schéma, zase jsem o kousek dál.

Uživatelský avatar
Jorgo2
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 01.04.2018 19:26
Bydliště: Beroun

Re: Nefukcni ostřikovač

Příspěvek od Jorgo2 »

Doporučuji vyzkoušet žárovkou s dráty, už se mi stalo, že voltmetr ukazoval 12V a žárovka se nerozsvítila.
Passat B5,5 variant 2003, manuál 96kW
Passat B7 variant 2013, manuál 130kW

paldik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 17.11.2010 19:05
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Nefukcni ostřikovač

Příspěvek od paldik »

Schema je jen orientacni, pozice pinu nemusi sedet. Vyzkousej to s tou zarovkou, ale ono to stejne od zacatku vypada na vadnou kabelaz a to ti nezbyva nic jineho nez jit po dratech.
Passat B7 Variant 2013, 2.0 TDI, CFFB

Roman66
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 01.10.2015 21:45

Re: Nefukcni ostřikovač

Příspěvek od Roman66 »

Děkuji za příspěvky. Budu zkoušet žárovku. Dám vědět.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“