Netáhne BKP 103kW

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Moojay
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 272
Registrován: 10.05.2009 12:20
Bydliště: Praha

Netáhne BKP 103kW

Příspěvek od Moojay »

Ahoj,

minulý týden při rozjezdu 1-2-3 na trojku lehoučké škobrtnutí a od té doby mám pocit že jsem někde vytratil 30 koníků (BKP 103kW 4M).
MFD nic nehlásí, auto se chová jinak normálně akorát to míň tahá zejména je menší rozdíl po nástupu turba. Krátce předtím jsem bral plnou u Shellky.
Napadá někoho něco? Na VAGu jsem ještě nebyl neboť si říkám proč, když elektronika auta mlčí...Může to být subjektivní dojem díky palivu (protože
to líp táhne před turbem?) 3Cčko mám měsíc, takže nemám pod kůží dlouhodobé chování auta. Kdybych s ním jezdil rok tak asi budu vědět lip.
Podotýkám že před 14 dny měnili na kulanci palivové čerpadlo, ale to by rozdíl byl znát hned a ne po týdnu...

Uživatelský avatar
passat14
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 330
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nitra

Re: Netáhne BKP 103kW

Příspěvek od passat14 »

tak skus minut tuto naftu,natankuj na inej pumpe a potom znovu Shell (tak by som to spravil ja) a daj to pozriet na VAG.

Uživatelský avatar
pásovec
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5487
Registrován: 25.03.2008 20:26
Bydliště: Praha

Re: Netáhne BKP 103kW

Příspěvek od pásovec »

Na šel mi to taky moc nejelo, zkus od benziny VervuD.
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: Netáhne BKP 103kW

Příspěvek od Mára_VR6 »

Já nikdy netankuju na značkových pumpách. Tankuju vždycky podle ceny, výjmečně na Benzině, ale obyč naftu a nikdy jsem neměl nejmenší problém.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

Uživatelský avatar
cosby
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Netáhne BKP 103kW

Příspěvek od cosby »

Já stejně jako MARA.Nehledím na značku,ale na cenu a nikdy jsem neměl problémy.

Moojay
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 272
Registrován: 10.05.2009 12:20
Bydliště: Praha

Re: Netáhne BKP 103kW

Příspěvek od Moojay »

Tak mi dneska prisel kabel od Paskala (kteremu timto dekuji) a po pichnuti na VAG tohle:

Nalezena 1 chyba:

004705 - ventil pumpy-trysky: valec 1 (N240): meze regulace prekroceny
P1261 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Počítadlo resetů: 31
Kilometry: 67294 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.05.03
Čas: 10:17:47

info o závadě:
Otáčky: 1856 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 60.0 km/h
74.49 %
Text: 5.250
Text: uF
Text:
Úhel rejdu: -935.64°

To je ten kopanec okolo 1800 otacek kterej jsem citil. Jeste nejsem s VAGem moc kamarad a nevim zda priorita zavad 0 je malo nebo hodne, ale
rozhodne mne to nenechalo v klidu. Jsem si vedom toho kolik radove stoji vse okolo vstriku.

Ma nekdo s touhle chybou zkusenosti? Na co se zamerit?

Dik za kazdou radu...

Uživatelský avatar
duske
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pardubice

Re: Netáhne BKP 103kW

Příspěvek od duske »

Jj, mame s tym skusenosti, i ked zavada trosku asi ina a zakopalo to 3x a potom uz ani tuk :lol:
17671 - ventil pumpy-trysky: valec 2 (N241): neverohodny signal
P1263 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 91
Kilometry: 103664 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.04.21
Čas: 10:44:50

info o závadě:
Otáčky: 864 /min
Text: 16
Text: Nm
Text:
Napětí: 3.65 V
Napětí baterie: 171.4 V
Text: 0.0 m
Chod s tym co najskor do servisu, nech sa ti nestane to co mne pred mesiacom, ze auto poskakalo a skoncilo na odtahovke 120 km od mojho bydliska...a starosti jak pri odfajcenom palivovom cerpadle sa opakovali. :evil:
V tomto mojom pripade to bol podla vyjadrenia servisu preruseny kabel co ide na vstreky, vymeneny diel - 03G971033M (svazek el.instalace pro adapter). :?

Uživatelský avatar
fx99
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 02.05.2008 19:24
Bydliště: KLADNO

Re: Netáhne BKP 103kW

Příspěvek od fx99 »

:mrgreen: kolik si platil,teda esli to nejni tajny :?: :wink:

Uživatelský avatar
duske
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pardubice

Re: Netáhne BKP 103kW

Příspěvek od duske »

jasne, ze to neni tajne, rad sa pochvalim, ked je cim :mrgreen: :mrgreen: ...odtahovka sla zo zaruky mobility, podla mna toto raz VW polozi :lol: a co sa tyka opravy, tak praca 1898,-Kc s DPH a ten kabel 2005,-Kc s DPH... :?

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“