Netáhne BKP 103kW
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 10.05.2009 12:20
- Bydliště: Praha
Netáhne BKP 103kW
Ahoj,
minulý týden při rozjezdu 1-2-3 na trojku lehoučké škobrtnutí a od té doby mám pocit že jsem někde vytratil 30 koníků (BKP 103kW 4M).
MFD nic nehlásí, auto se chová jinak normálně akorát to míň tahá zejména je menší rozdíl po nástupu turba. Krátce předtím jsem bral plnou u Shellky.
Napadá někoho něco? Na VAGu jsem ještě nebyl neboť si říkám proč, když elektronika auta mlčí...Může to být subjektivní dojem díky palivu (protože
to líp táhne před turbem?) 3Cčko mám měsíc, takže nemám pod kůží dlouhodobé chování auta. Kdybych s ním jezdil rok tak asi budu vědět lip.
Podotýkám že před 14 dny měnili na kulanci palivové čerpadlo, ale to by rozdíl byl znát hned a ne po týdnu...
minulý týden při rozjezdu 1-2-3 na trojku lehoučké škobrtnutí a od té doby mám pocit že jsem někde vytratil 30 koníků (BKP 103kW 4M).
MFD nic nehlásí, auto se chová jinak normálně akorát to míň tahá zejména je menší rozdíl po nástupu turba. Krátce předtím jsem bral plnou u Shellky.
Napadá někoho něco? Na VAGu jsem ještě nebyl neboť si říkám proč, když elektronika auta mlčí...Může to být subjektivní dojem díky palivu (protože
to líp táhne před turbem?) 3Cčko mám měsíc, takže nemám pod kůží dlouhodobé chování auta. Kdybych s ním jezdil rok tak asi budu vědět lip.
Podotýkám že před 14 dny měnili na kulanci palivové čerpadlo, ale to by rozdíl byl znát hned a ne po týdnu...
- passat14
- Jezdec
- Příspěvky: 330
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nitra
Re: Netáhne BKP 103kW
tak skus minut tuto naftu,natankuj na inej pumpe a potom znovu Shell (tak by som to spravil ja) a daj to pozriet na VAG.
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Netáhne BKP 103kW
Na šel mi to taky moc nejelo, zkus od benziny VervuD.
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: Netáhne BKP 103kW
Já nikdy netankuju na značkových pumpách. Tankuju vždycky podle ceny, výjmečně na Benzině, ale obyč naftu a nikdy jsem neměl nejmenší problém.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- cosby
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Netáhne BKP 103kW
Já stejně jako MARA.Nehledím na značku,ale na cenu a nikdy jsem neměl problémy.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 10.05.2009 12:20
- Bydliště: Praha
Re: Netáhne BKP 103kW
Tak mi dneska prisel kabel od Paskala (kteremu timto dekuji) a po pichnuti na VAG tohle:
Nalezena 1 chyba:
004705 - ventil pumpy-trysky: valec 1 (N240): meze regulace prekroceny
P1261 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Počítadlo resetů: 31
Kilometry: 67294 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.05.03
Čas: 10:17:47
info o závadě:
Otáčky: 1856 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 60.0 km/h
74.49 %
Text: 5.250
Text: uF
Text:
Úhel rejdu: -935.64°
To je ten kopanec okolo 1800 otacek kterej jsem citil. Jeste nejsem s VAGem moc kamarad a nevim zda priorita zavad 0 je malo nebo hodne, ale
rozhodne mne to nenechalo v klidu. Jsem si vedom toho kolik radove stoji vse okolo vstriku.
Ma nekdo s touhle chybou zkusenosti? Na co se zamerit?
Dik za kazdou radu...
Nalezena 1 chyba:
004705 - ventil pumpy-trysky: valec 1 (N240): meze regulace prekroceny
P1261 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Počítadlo resetů: 31
Kilometry: 67294 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.05.03
Čas: 10:17:47
info o závadě:
Otáčky: 1856 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 60.0 km/h
74.49 %
Text: 5.250
Text: uF
Text:
Úhel rejdu: -935.64°
To je ten kopanec okolo 1800 otacek kterej jsem citil. Jeste nejsem s VAGem moc kamarad a nevim zda priorita zavad 0 je malo nebo hodne, ale
rozhodne mne to nenechalo v klidu. Jsem si vedom toho kolik radove stoji vse okolo vstriku.
Ma nekdo s touhle chybou zkusenosti? Na co se zamerit?
Dik za kazdou radu...
- duske
- Jezdec
- Příspěvky: 202
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pardubice
Re: Netáhne BKP 103kW
Jj, mame s tym skusenosti, i ked zavada trosku asi ina a zakopalo to 3x a potom uz ani tuk
17671 - ventil pumpy-trysky: valec 2 (N241): neverohodny signal
P1263 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 91
Kilometry: 103664 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.04.21
Čas: 10:44:50
info o závadě:
Otáčky: 864 /min
Text: 16
Text: Nm
Text:
Napětí: 3.65 V
Napětí baterie: 171.4 V
Text: 0.0 m
Chod s tym co najskor do servisu, nech sa ti nestane to co mne pred mesiacom, ze auto poskakalo a skoncilo na odtahovke 120 km od mojho bydliska...a starosti jak pri odfajcenom palivovom cerpadle sa opakovali.
V tomto mojom pripade to bol podla vyjadrenia servisu preruseny kabel co ide na vstreky, vymeneny diel - 03G971033M (svazek el.instalace pro adapter).
17671 - ventil pumpy-trysky: valec 2 (N241): neverohodny signal
P1263 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 91
Kilometry: 103664 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.04.21
Čas: 10:44:50
info o závadě:
Otáčky: 864 /min
Text: 16
Text: Nm
Text:
Napětí: 3.65 V
Napětí baterie: 171.4 V
Text: 0.0 m
Chod s tym co najskor do servisu, nech sa ti nestane to co mne pred mesiacom, ze auto poskakalo a skoncilo na odtahovke 120 km od mojho bydliska...a starosti jak pri odfajcenom palivovom cerpadle sa opakovali.
V tomto mojom pripade to bol podla vyjadrenia servisu preruseny kabel co ide na vstreky, vymeneny diel - 03G971033M (svazek el.instalace pro adapter).
- fx99
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 02.05.2008 19:24
- Bydliště: KLADNO
Re: Netáhne BKP 103kW
kolik si platil,teda esli to nejni tajny
- duske
- Jezdec
- Příspěvky: 202
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pardubice
Re: Netáhne BKP 103kW
jasne, ze to neni tajne, rad sa pochvalim, ked je cim ...odtahovka sla zo zaruky mobility, podla mna toto raz VW polozi a co sa tyka opravy, tak praca 1898,-Kc s DPH a ten kabel 2005,-Kc s DPH...