Volba TDI motoru
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.10.2007 19:04
- Bydliště: Velké Meziříčí
Volba TDI motoru
Začínám se dívat po náhradě za B5 1.8T, ne že bych s ní nebyl spokojený,ale přeci jen to už není nejnovější. Novej pašík se mi líbí,ale nevím co za motor, původně jsem chtěl 2.0T ale nabídka je slabší a je to poměrně rozchlastaný (s 1,8t jezdím ta 7,5-8,5 ). Takže se rozhlížím po TDI které by jezdilo stejně jako moje benzínové turbo. Na motor 2.0TDI 103kW jsem slyšel dost pomluv, 125kW už je na tom prý lépe a co se týká 1.9TDI tak to se mi zdá zase slabý.
U motoru 2.0 TDI jsou myslím dvě verze a to PD a CR.... jak je od sebe rozliším ?
Který motor by jste mi tedy mohli doporučit,abych netrávil v servisu víc času než na silnici ? S 1.8T jsem kromě zapalovací cívky neměl jediný problém (250000km) a stále jezdí jako drak...
U motoru 2.0 TDI jsou myslím dvě verze a to PD a CR.... jak je od sebe rozliším ?
Který motor by jste mi tedy mohli doporučit,abych netrávil v servisu víc času než na silnici ? S 1.8T jsem kromě zapalovací cívky neměl jediný problém (250000km) a stále jezdí jako drak...
- passat14
- Jezdec
- Příspěvky: 330
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nitra
Re: Volba TDI motoru
prejdi si to tu trochu a najdes tu mnozstvo nazorov,rad a aj zavad na TDI a urobis si obraz o tom sam,lebo kazdy ti bude hovorit nieco ine .ja osobne mam TDI PD 103kW ten "poruchovy" a zatial bez poruchy.ono velmi zalezi od toho na aky kus narazis,ako bolo predtym servisovane a jazdene na nom...zarucene spolahlive auto neexistuje...
- krucinal
- Jezdec
- Příspěvky: 260
- Registrován: 10.04.2008 21:23
- Bydliště: Třeboňsko
Re: Volba TDI motoru
passat14 píše:prejdi si to tu trochu a najdes tu mnozstvo nazorov,rad a aj zavad na TDI a urobis si obraz o tom sam,lebo kazdy ti bude hovorit nieco ine .ja osobne mam TDI PD 103kW ten "poruchovy" a zatial bez poruchy.ono velmi zalezi od toho na aky kus narazis,ako bolo predtym servisovane a jazdene na nom...zarucene spolahlive auto neexistuje...
Souhlasím s kolegou,mám také tento "poruchový" motor a bez problémů.Tím nechci říkat,že si máš vybrat tenhle,ale ujistit tě v tom,že každý kus je něco jiného a a co názor to ..............................................
- zbuj
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 15.01.2009 16:43
- Bydliště: Momentálně UK
Re: Volba TDI motoru
Tak se taky pridam a souhlasim s kolegy.... Mam ten tzv " poruchovy" motor a jsem 100% spokojen.... Tak nevim
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Volba TDI motoru
Možná bych zůstal u původní 1,8T. Celkově jsou ty auta považované za spolehlivější. Doporučil bych se projet v 1,8TSI a 2.0TFSI. Když ti nebudou vyhovovat, tak popřemýšlej o naftě. Zjistíš tady na fóru, že asi nejspolehlivější je 1,9, ta je ale jen s pětikvaltem, veobecně čip by měla snášt dobře. Pak na druhém místě 2.0 TDi 8V (BMP) 103kw, pak asi 2.0TDi 16 103kw (BKP) a za nejméně spolehlivý je považován 2.0tdi 16 125kw. Motor CR je common rail a je ještě brzo ptát se naspohlivost. Výrábí se krátce.
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 20.05.2009 09:59
- Bydliště: Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba TDI motoru
taky se připojím - 103 kW BMP - 112 tis km - olejové čerpadlo v háji - a k tomu ??? - turbo už je jisté , jo a mám pravidlený VW servis
- mrmaryII
- VWagenista
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 24.03.2009 13:07
- Bydliště: Kosice, SVK
Re: Volba TDI motoru
Mam 103kW (BMP) 205 tis km. Na 123 tis menena hlava a na 128 zotrvacnik (v zaruke) od vtedy no problemo. Super>
Naposledy upravil(a) mrmaryII dne 28.05.2009 18:56, celkem upraveno 1 x.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba TDI motoru
"Možná bych zůstal u původní 1,8T. Celkově jsou ty auta považované za spolehlivější. Doporučil bych se projet v 1,8TSI a 2.0TFSI. Když ti nebudou vyhovovat, tak popřemýšlej o naftě. Zjistíš tady na fóru, že asi nejspolehlivější je 1,9, ta je ale jen s pětikvaltem, veobecně čip by měla snášt dobře. Pak na druhém místě 2.0 TDi 8V (BMP) 103kw, pak asi 2.0TDi 16 103kw (BKP) a za nejméně spolehlivý je považován 2.0tdi 16 125kw. Motor CR je common rail a je ještě brzo ptát se naspohlivost. Výrábí se krátce."
Tenhle názor je naprosto přesný. Sám se v tom máchám už asi 4 měsíce, myslím ve výběru motoru. Jsem přesvědčenej o tom, že nejlepší volbou je 1,9TDI + načipovat. Jenže mám takový požadavky na výbavu, že se auto s tímhle motorem a výbavou skoro nedá sehnat. Takže možná budu nucen, i kvůli ceně, jít do druhý volby, a to 2,0TDI 8V BMP, ale ten je vždy s DPF. Takže hodně záleží jaký trasy jezdíš, kde a jestli ve městě, jak častý starty, popojížďky, atd.
Tenhle názor je naprosto přesný. Sám se v tom máchám už asi 4 měsíce, myslím ve výběru motoru. Jsem přesvědčenej o tom, že nejlepší volbou je 1,9TDI + načipovat. Jenže mám takový požadavky na výbavu, že se auto s tímhle motorem a výbavou skoro nedá sehnat. Takže možná budu nucen, i kvůli ceně, jít do druhý volby, a to 2,0TDI 8V BMP, ale ten je vždy s DPF. Takže hodně záleží jaký trasy jezdíš, kde a jestli ve městě, jak častý starty, popojížďky, atd.
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Volba TDI motoru
Divil by ses, ale už jsem viděl BMP i bez DPF!
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba TDI motoru
Hm, jak je to možné, to to někdo vykuchal nebo jak? Kde se to dá sehnat? To musí bez toho filtru asi jet pěkně.pásovec píše:Divil by ses, ale už jsem viděl BMP i bez DPF!
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Volba TDI motoru
Podle mě se nedávaly dřív vždy s DPF. Určitě ho nemá Maunik. Zeptej se taky Prosy, tam si nejsem jistý.
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.10.2007 19:04
- Bydliště: Velké Meziříčí
Re: Volba TDI motoru
Díky za Vaše názory, nějakou představu už mám tak to bude jednodušší výběr.
- Barthez
- VWagenista
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 18.10.2007 11:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba TDI motoru
Ja mam 1.9ku (BLS) a jsem spokojenej. O motoraku absolutne nevim. Kdyz bych opravidelne necistil plasty po kapotou, tak o nem nevim. Mam stesti, ze nezere ani olej. Po nahrati cipa s dejlem ( na 35K ) je auto pro me optimalne zive a staci mi to. Ted mam 78K a vse je OK.
Pravidelný sraz VW každá poslední středa v měsíciv 18:00_MC DONALD_Poděbrady, dálnice z PHA na HK
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Volba TDI motoru
A kolik tech veverek ti tam teda nasadili? Vis puvodni hodnoty? Byva tam vetsinou kolem 120k uz v zakladu..
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Barthez
- VWagenista
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 18.10.2007 11:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba TDI motoru
Tak v zakladu jsem měl 77kw a po nahrati cipa s dejlem mi bylo receno kolem 100kw, ale na brzdu jsem to nehazel. Ve 103kw 3C jsem jel a pripada mi to moje zivejsi, ale nevim jak na maximalku.....pásovec píše:A kolik tech veverek ti tam teda nasadili? Vis puvodni hodnoty? Byva tam vetsinou kolem 120k uz v zakladu..
Pravidelný sraz VW každá poslední středa v měsíciv 18:00_MC DONALD_Poděbrady, dálnice z PHA na HK