Výměna vstřiků
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- svanco
- VWsenior
- Příspěvky: 2295
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OpavWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vstřiků
tak jo na dvou máš u mě 3000 ušetřene na 4 ks 6 000 už zas to je jine za stejnou věc
cenu jsem se střelil muže být i min
když jsi měnil tak máš Bosche nebo Siemens ?
co dělám vlatnim Bosch Diesel Service , takže dieslu se nebojim co nejde opravit beru přimo z Anglie (Delphi , Denso , Siemens)
cenu jsem se střelil muže být i min
když jsi měnil tak máš Bosche nebo Siemens ?
co dělám vlatnim Bosch Diesel Service , takže dieslu se nebojim co nejde opravit beru přimo z Anglie (Delphi , Denso , Siemens)
- ToMkA
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vstřiků
Ahoj,
neni to s tou kvalitou nafty blbost? Na co jsou pak v aute filtry paliva? Sam teda tankuji shell a omv..
Ja menil pred rokem a pul prvni vstrik, pred rokem touto dobou cerpadlo, pred pul rokem druhy vstrik...a vcera jsem zustal zase stat na dalnici a cekam co to bude -"motor do dilny" ukazuje zas na jedno z toho
Auto me pekne sere ale nevim co koupit jinyho, zatim co jsem mel auta tak mam stesti porad na poruchy motoru (
T.
neni to s tou kvalitou nafty blbost? Na co jsou pak v aute filtry paliva? Sam teda tankuji shell a omv..
Ja menil pred rokem a pul prvni vstrik, pred rokem touto dobou cerpadlo, pred pul rokem druhy vstrik...a vcera jsem zustal zase stat na dalnici a cekam co to bude -"motor do dilny" ukazuje zas na jedno z toho
Auto me pekne sere ale nevim co koupit jinyho, zatim co jsem mel auta tak mam stesti porad na poruchy motoru (
T.
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Výměna vstřiků
Tankuj u Benziny.
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jirik.G
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 05.08.2009 11:09
- Bydliště: CZ, Severní Morava
Re: Výměna vstřiků
Muzu se zeptat co te vede k nazoru tankovat u Benziny ??
Tankuju jen na Shellce a zatim bez problemu. Nekde jsem cetl vysledky testu paliv v EU a Shell mel jeden z nejlepsich vysledku, ale pravda nevim jak to je unas v CR ... predpokaldam ze to nijak nesidi, mas nejake jine info ? Rad se necham poucit, protoze bych nechtel menit vstriky.
Tankuju jen na Shellce a zatim bez problemu. Nekde jsem cetl vysledky testu paliv v EU a Shell mel jeden z nejlepsich vysledku, ale pravda nevim jak to je unas v CR ... predpokaldam ze to nijak nesidi, mas nejake jine info ? Rad se necham poucit, protoze bych nechtel menit vstriky.
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Výměna vstřiků
Jasně, Benzina plus dopadla v testech nejlépe. Shell u nás prodává naftu jiné kvality nežli v zahraničí. Jsou to prostě parchanti, jako všichni ostatní.Jirik.G píše:Muzu se zeptat co te vede k nazoru tankovat u Benziny ??
Tankuju jen na Shellce a zatim bez problemu. Nekde jsem cetl vysledky testu paliv v EU a Shell mel jeden z nejlepsich vysledku, ale pravda nevim jak to je unas v CR ... predpokaldam ze to nijak nesidi, mas nejake jine info ? Rad se necham poucit, protoze bych nechtel menit vstriky.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- newmann75
- Pilot
- Příspěvky: 708
- Registrován: 11.11.2008 10:38
- Kontaktovat uživatele:
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Výměna vstřiků
Natankuj Vervu a poznáš rozdíl
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.05.2009 21:55
Re: Výměna vstřiků
Jo jo taky se připojuji k doporučení BENZINY a jejího premiového paliva VERVA. SHELL, OMV a podobní se svými premiovými palivy není moc extra, teda alespoň u nás. Po tom co jsem začal tankovat u VERVU tak se motor krapet ztišil. Ja teda když si vzpomenu tak před tankováním dávám ještě aditivum od VIF. Četl sem o tom pěknou recenzi v časopisu AUTODIESEL. Zatím jsem to tam dal teda jen dvakrát:-)
Ale teď řeším problém s nadměrným rozklepáním motoru:-( Dělá to jen na volnoběh a motor musí být ohřátý na provozní teplotu. V tahu (ohřátý i studený) a nebo na volnoběh při neúplně ohřátém motoru jde jako z praku. Na VASilu to napsalo závadu na 2. PD elementu nesmyslný signál. RJ motoru včetně kabelů až ke vstřiků jsou OK. Takže, když to vydrží jezdit ještě letos, tak hned po Novým roce půjdou ven vstřiky --> vyčistit, dát nový O-kroužky a uvidím. Pak jdyžtak výměna.-( Zkoušel jsem ještě měnit naft. filtr a čtvrtka byla čisťoučká a zbytek černej jak bota. Tak mě napadlo jestli nejdou vyfukové plyny krapet do nafty zpátečkovou větví. No uvidíme Kdybyste někdo něco podobného už řešil, tak dejte vědět. Jo a mám BKP 16V s piezo vstřikama:-( Je to naprd i kvůli samotnému měření. Kamarád má k dispozici nějaké oscilogramy, ale ne pro piezo:-( Díky za reakce a rady
Ale teď řeším problém s nadměrným rozklepáním motoru:-( Dělá to jen na volnoběh a motor musí být ohřátý na provozní teplotu. V tahu (ohřátý i studený) a nebo na volnoběh při neúplně ohřátém motoru jde jako z praku. Na VASilu to napsalo závadu na 2. PD elementu nesmyslný signál. RJ motoru včetně kabelů až ke vstřiků jsou OK. Takže, když to vydrží jezdit ještě letos, tak hned po Novým roce půjdou ven vstřiky --> vyčistit, dát nový O-kroužky a uvidím. Pak jdyžtak výměna.-( Zkoušel jsem ještě měnit naft. filtr a čtvrtka byla čisťoučká a zbytek černej jak bota. Tak mě napadlo jestli nejdou vyfukové plyny krapet do nafty zpátečkovou větví. No uvidíme Kdybyste někdo něco podobného už řešil, tak dejte vědět. Jo a mám BKP 16V s piezo vstřikama:-( Je to naprd i kvůli samotnému měření. Kamarád má k dispozici nějaké oscilogramy, ale ne pro piezo:-( Díky za reakce a rady
- Šida
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 06.06.2009 11:35
Re: Výměna vstřiků
Ahoj, vibrace motoru taky řeším a řekl bych že co jsem vyměnil vstřik tak je to lepší, ale nepřešlo to úplně. Jestli na něco přijdeš tak dej vědět. Hodně štěstí.
Jinak děkuji všem kteří radili na můj dotaz. Po všech peripetiích to byl opravdu vstřik, auto zatím jezdí,tak to snad vydrží.
Jinak děkuji všem kteří radili na můj dotaz. Po všech peripetiích to byl opravdu vstřik, auto zatím jezdí,tak to snad vydrží.