MAzání turba
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.07.2009 17:53
- Bydliště: Zlaté Hory
- Kontaktovat uživatele:
MAzání turba
Dobrý den.
Rád bych se zeptal jak je to s mazáním turba. Mám pašika s 2.0 TDI BKP , 2006 , DSG , comforline. Koupil jse jej nedávno. Dovoz z německa.
Včera mě praskla hadička přívodu oleje k tubru. Všechen olej z motoru vytekl. Zda se že výpadkem mazání se turbo poškodilo. Začalo hvízdat jinak něž před tím.
Mě nejde do hlavy jak je možné že se olej přivádí přes gumové kolínko a to je jen zapáskované - upevněné hadicovou sponou. Hadička byla navíc obyčejná , jak ta co je na naftu či vodu.
Je zde vysoká teplota a tlak oleje budeta jistě také větší.
Neví někdo jaký je tlak oleje přicházející na turbo ?
Slyšel už někdo o takovéto závadě. V servise mě tam nejakou náhradní. Obávám se že může kdykoliv prasknout znovu.
BNavíc mě řekli že se stím ještě nesetkali. Objednal jsem si nové originál hadičku - kolínko - at ji porovnám s tou co byla v autě původně. Jenže potřebuji nutně jet do maďarska a kolínko bude až v pondělí.
Rád bych se zeptal jak je to s mazáním turba. Mám pašika s 2.0 TDI BKP , 2006 , DSG , comforline. Koupil jse jej nedávno. Dovoz z německa.
Včera mě praskla hadička přívodu oleje k tubru. Všechen olej z motoru vytekl. Zda se že výpadkem mazání se turbo poškodilo. Začalo hvízdat jinak něž před tím.
Mě nejde do hlavy jak je možné že se olej přivádí přes gumové kolínko a to je jen zapáskované - upevněné hadicovou sponou. Hadička byla navíc obyčejná , jak ta co je na naftu či vodu.
Je zde vysoká teplota a tlak oleje budeta jistě také větší.
Neví někdo jaký je tlak oleje přicházející na turbo ?
Slyšel už někdo o takovéto závadě. V servise mě tam nejakou náhradní. Obávám se že může kdykoliv prasknout znovu.
BNavíc mě řekli že se stím ještě nesetkali. Objednal jsem si nové originál hadičku - kolínko - at ji porovnám s tou co byla v autě původně. Jenže potřebuji nutně jet do maďarska a kolínko bude až v pondělí.
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAzání turba
Pokud je to dobře přístupny, tak si sebou vem olej a náhradní hadičku.
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.07.2009 17:53
- Bydliště: Zlaté Hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAzání turba
Přístupný špatně. Takhle by to nešlo.
- -Jouda-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 13.08.2009 13:22
Re: MAzání turba
Dobry den,
jsem take vlastnikem turbomotoru, takze me toto hodne zajima. Pokud vim tak olej nejenze turbo promazava, ale take jej chladi. Kompletni generalka turba ma stat kolem 30 tis. takze s tim opatrne. Myslim si, ze pokud v servisu vymenili hadicku za jinou(i kdyz podobne "tuningovou" ), tak by na tuto vymenu mela byt jiz nejaka zaruka a zodpovednost za pripadne dalsi skody na servisu ne? Takze obavy z dalsiho prasknuti bych nemel (alespon ne po dobu zarucni doby na odvedenou praci). Jenom se mi moc nezda, ze zrovna VW by melo tak dulezity privod kapaliny upevneny jakousi hadicovou sponou...
jsem take vlastnikem turbomotoru, takze me toto hodne zajima. Pokud vim tak olej nejenze turbo promazava, ale take jej chladi. Kompletni generalka turba ma stat kolem 30 tis. takze s tim opatrne. Myslim si, ze pokud v servisu vymenili hadicku za jinou(i kdyz podobne "tuningovou" ), tak by na tuto vymenu mela byt jiz nejaka zaruka a zodpovednost za pripadne dalsi skody na servisu ne? Takze obavy z dalsiho prasknuti bych nemel (alespon ne po dobu zarucni doby na odvedenou praci). Jenom se mi moc nezda, ze zrovna VW by melo tak dulezity privod kapaliny upevneny jakousi hadicovou sponou...
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: MAzání turba
Už ho nemám, tak se ti nemůžu podívat, ale jsem si dost jistý, že tohle originál rozhodně nebylo, už to musel někdo měnit a udělat tam tohle.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- mrmaryII
- VWagenista
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 24.03.2009 13:07
- Bydliště: Kosice, SVK
Re: MAzání turba
Mas na mysli tu hadicku co je na pozicii 9A?
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.07.2009 17:53
- Bydliště: Zlaté Hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAzání turba
Ano je to tak. Je to posice 9A .
Už jsem ji koupil. Je to obyčejná hadička , tak jak od nafty. A je zasponkovaná . Takže asi tam není velký tak.
Každopádně tubro je asi kaput. Jak přidám jak hvízdá. Hlavně když je motr v zátěži. Tak nevím jestli stím můžu něco pojezdit. Před ztrátou oleje jsem o něm ani nevěděl.
Pokud budu turbo měnit tak ji t předělám na tlakovou hadici se šroubením.
Nemá někdo zkušenosti s repasovaným turbem ?
A mám ještě jeden problém. Když nastartuji tak se někdy z motoru ozývá klepání. Jak ale přidám tak zmizí. Po nějaké době ca 1-2 min je tu klepání znova. Jak je ale motor pořádně zahřátý tak tento jev nepozoruji.
Už jsem ji koupil. Je to obyčejná hadička , tak jak od nafty. A je zasponkovaná . Takže asi tam není velký tak.
Každopádně tubro je asi kaput. Jak přidám jak hvízdá. Hlavně když je motr v zátěži. Tak nevím jestli stím můžu něco pojezdit. Před ztrátou oleje jsem o něm ani nevěděl.
Pokud budu turbo měnit tak ji t předělám na tlakovou hadici se šroubením.
Nemá někdo zkušenosti s repasovaným turbem ?
A mám ještě jeden problém. Když nastartuji tak se někdy z motoru ozývá klepání. Jak ale přidám tak zmizí. Po nějaké době ca 1-2 min je tu klepání znova. Jak je ale motor pořádně zahřátý tak tento jev nepozoruji.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.07.2009 17:53
- Bydliště: Zlaté Hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAzání turba
Jak jses do té ETKY dostal ?
- zbuj
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 15.01.2009 16:43
- Bydliště: Momentálně UK
Re: MAzání turba
cau, turbo bych nechal repasovat, brachovz to delali na octave a vse ok potom a hlavne je to asi 3krat levnejsi... co se tyka klapkani, tak mi to takz delalo - po vymene rozvodu a vsech kladek, se to sklidnilo celkove cele auto - sice mi tam jeste neco klapka, ale to je uz tak nepatrne... muze to byt cokoliv je ta takovy risk...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.07.2009 17:53
- Bydliště: Zlaté Hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAzání turba
Už jsem se rozhodl. Nové nebo repasované turbo.
Co se týká klapání je to jak když ti klepe nějaký plechový dekl. Je to jasně slyšet. Vyloženě jak bouchání. Mě to přijde jak kdyby např. jeden válec nebyl v "taktu". Něco se tam musí hádat. Že by něco bylo uvolněné vylučuji , vše jsem prošel.
Nemá někdo náhodou uživatelsou příručku v češtině nobo angličtině. Já mám jen německou ale vůbec nešpechuju.
Co se týká klapání je to jak když ti klepe nějaký plechový dekl. Je to jasně slyšet. Vyloženě jak bouchání. Mě to přijde jak kdyby např. jeden válec nebyl v "taktu". Něco se tam musí hádat. Že by něco bylo uvolněné vylučuji , vše jsem prošel.
Nemá někdo náhodou uživatelsou příručku v češtině nobo angličtině. Já mám jen německou ale vůbec nešpechuju.
- zbuj
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 15.01.2009 16:43
- Bydliště: Momentálně UK
Re: MAzání turba
Jo tak prirucku najdes v FAQ Mara ji tam myslim celou naskenroval... A pri tom klepani, to je tak tezko, jestli se ti zda ze to je dost - zkusil bych to hodit na VAGinu a uvidis, pokud neco vubec uvidis. Co se tyce tech kladek, asi jsi to mohl projet, ale ty moje kdyz jsem je po vymene kontroloval, tak vypadali v pohode, ale jak se tam dali nove tak to slo dost poznat...cele auto se ztisilo.... ale taky to u tebe muze byt neco jineho...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.07.2009 17:53
- Bydliště: Zlaté Hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAzání turba
Rozvody byly mněněny před ca 40 tis. km . Odtud to klepání nejde. I poslechem lze vyloučit místo kde jsou rozvody jako zdroj klepání.
Zajímavé je že jak trochu přidáš tak klepání zmizí, a pak většinou ponějaké době opět začně.
Před týdnem mě měnily hlavu včetně ventilů a vačky. Před výměnou to dělalo taky. Uplně stejně.
Zajímavé je že jak trochu přidáš tak klepání zmizí, a pak většinou ponějaké době opět začně.
Před týdnem mě měnily hlavu včetně ventilů a vačky. Před výměnou to dělalo taky. Uplně stejně.
- mrmaryII
- VWagenista
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 24.03.2009 13:07
- Bydliště: Kosice, SVK
Re: MAzání turba
dali_290 píše:Jak jses do té ETKY dostal ?
No normalne, spustil som ju a bolo Tlak by tam mal byt cca 6kPa, takze, ziadne strasne pecky. Ale mohli to riesit aj trubkou si myslim.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.07.2009 17:53
- Bydliště: Zlaté Hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAzání turba
Jak jsi přišel na to že je tam tlak 6kPa. Mě se to zá strašně málo. 0,06 atm je opravdu malý tlak.
A jen tak naokraj, Už vím co mě v motoru klepe. Je převodovka. Diagnostika hlásí nízký tak olej kdesi v převodovce.Oprava je prý jednoduchá.
A jen tak naokraj, Už vím co mě v motoru klepe. Je převodovka. Diagnostika hlásí nízký tak olej kdesi v převodovce.Oprava je prý jednoduchá.
- passat14
- Jezdec
- Příspěvky: 330
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nitra
Re: MAzání turba
tak potom popíš tú opravu.Tiež mi to niekedy zaklepoce za studena,tiež mám DSG. dík