Regulace turba

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jehla23
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 15.05.2018 23:08

Regulace turba

Příspěvek od Jehla23 »

Ahoj, trochu me otravuje zpusob jakym auto zrychluje na 1 2 a 3 rychlostni stupen, jen kdyz dam pedal az na podlahu. Mam 2.0 TDI CBAB. Strucne v cca 1800 otackach dam na 2 plny plyn, auto zacne zrychlovat, ale tak jako pomalu a hlavne bez turba, ktere se nafoukne az tak ve 2200 otackach a prijde kopanec a jede jak z praku. Dnes jsem pripojil auto k pc a koukal co ukazuje elektronicka regulace turba. Na volnobeh, 0,76V pote se normalne zveda s tim jak pridavam plyn a ve zminovanych treba 1800 otackach ma treba 1,5V (nepamatuji si kolik presne) , ja dam pedal az na podlahu hodnota spadne na 0,76V a pri tech cca 2200 otackach vyskoci na nejakou hodnotu a zase plynule roste. Chybu auto zadnou nehlasi. Kdyz jedu v klidu, zrychluju pomalu treba na pul plynu tak nemam problem auto zrychluje plynule. Regulace je menena minulym majitelem, uz je to nekolik tisic kilometru..do nouzaku auto nespadne. Tak bych chtel poprosit o tip, co ted :D

Vycistit turbo? Magneticky ventil pro ovladani tlaku turba na to muze mit vliv? Znovu regulace nebo seridit regulaci? Netesnost na potrubi?
VW Passat B5 Variant 1,9 TDI 81kw 4x4
VW Passat B6 Variant 2.0 TDI 103kw 4x4
VW Tiguan Mk1 FL 2.0 TDI 127kw

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Regulace turba

Příspěvek od sharik4x4 »

Musel bys to nalogovat. Jestli se turbo spožďuje může tam být nepovedenej repas, nebo je plný dpfko. Ventil bude ok. Jinak nevím jak moc to dole nejede, ale není to lodní motor takže pod 2000 to je mrtvý vždy.

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Regulace turba

Příspěvek od Stefan777 »

Musím souhlasit pod 2 000ot je to mrtvý, 1 800ot mám osobně jen na udržování rychlosti.

Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk


Uživatelský avatar
Jehla23
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 15.05.2018 23:08

Re: Regulace turba

Příspěvek od Jehla23 »

To, ze nejede to asi ano, ale nema plynulej nastup tocivyho momentu. Kdyz chci rychle vyjet treba z krizovatky tak dam vic jak pul plynu auto se slabe rozjizdi vlastne jakoby bez turba nebo castecne mi pripada a v tech 2100 2200 se to nakopne a vystreli az je to celkem neprijemny (pro predstavu jako kdyz se rozjizdis na ctvrt plynu a v tech 2100 2200 seslapnes pedal az dolu), pote zaradim 3 zase je tam jakasi turbodira a pak se zase prudce nakopne a jede (ale s nizsi intenzitou) 4 5 6 stupen tam nejak neni poznat tam se to ztrati v tech delsich kvaltech. Mam doma jeste jeden 2.0 TDI sice po chipu, ale ten ma narust vykonu plynulej. Na to dpf jsem teda ani nekoukal.. repas turba se nedelal jen se menila ta elektronicka regulace. Mel jsem i ten graf zaplej pri jizde, bylo to tam videt jak hodnota regulace v moment pridani plynu spadla dolu a pak se zase probrala zpatky. Vyfuk je pritom cistej. Mrknu na to dpf jeste
VW Passat B5 Variant 1,9 TDI 81kw 4x4
VW Passat B6 Variant 2.0 TDI 103kw 4x4
VW Tiguan Mk1 FL 2.0 TDI 127kw

Uživatelský avatar
Jehla23
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 15.05.2018 23:08

Re: Regulace turba

Příspěvek od Jehla23 »

Tohle by melo byt ono, ta nula je podivná, nevim, nerozumim tomu :D
ukg.jpg
ukg.jpg (106.52 KiB) Zobrazeno 690 x
VW Passat B5 Variant 1,9 TDI 81kw 4x4
VW Passat B6 Variant 2.0 TDI 103kw 4x4
VW Tiguan Mk1 FL 2.0 TDI 127kw

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Regulace turba

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak hlavně je důležitý diferenční tlak, tam je vidět jak je Dpfko průchozí. Jinak 225ml zaplnění je full. Max je 175ml myslím?? Ale jestli to začlo dělat po výměně ventilu, zkusil bych ho vyměnit za jiný. Některý číny jsou na ho….

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“