Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 09.07.2014 18:16 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.05.2014

Příspěvky:

165

Jojo tomu rozumím ze styl jízdy to ovlivňuje jen jsem nevěděl že to jde až tolik.Spis než bych to bral ze by šlo o lepší motor jsem si říkal jestli není spis něco špatně :-D třeba že palubak hodně svindluje nebo něco :-D

_________________
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 10.07.2014 11:26 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.05.2014

Příspěvky:

165

Sháním ba tento motor rozvodovou sadu s pumpou za dobrou cenu.Nevíte někdo o něčem?kolega mě předal zkušenosti ze mu prasknul rozvodak u fsi 2006 a nerad bych aby se mi to taky stalo.

_________________
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 10.07.2014 16:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.01.2014

Příspěvky:

332

Bydliště:

Bratislava

Prochy01 píše:
Marty'SP píše:
Já s tím motorem problém nemám.jen mě proste udivuje ze mají všichni spotřebu 7,5l a já 5,9.jinak dnes jsem jel 120 km/h a stačí nemít plyn porad na podlaze a využívat setrvačnosti a okamžitou spotřebu jsem měl 6,5 l.


Ale jo, jasny, ale je to o stylu jízdy, ne o výjimečně sporivym aute :-)...kdyz proste jedes plynule a s určitou predvidavosti, neslapes rozjezdy a nebrzdis na posledni chvili ale misto toho zbrzdujes motorem, tak je to jasny...ale neni to nic výjimečného, to mi věř...kazdy jiny auto by s "tebou" jelo za stejnou spotřebu... Jenže kazdy takhle nejezdi a proto maji i jinou spotřebu... To za kolik auto jede zásadně ovlivňuje řidič. Sam jedu stejnou 150 km trasu s naftakem kdyz je provoz a neni na střeše kolo za 5,3 (a to tam mam dálnici, na ktery tomu pak slapnu), nebo klidne i za 7,2 kdyz je volno, mazu to a mam na střeše kolo... a pokud bych jel predpisovku a dálnici do 120 jak píšeš, tak budu nekde u 5litru, mozna i pod pet...a to je nafta, ktera ten výkyv spotřeby nema tak markantní...takze te ubezpecuju, ze auto ti žere stejne jako klukům, co maji spotřebu treba 11l, jen ty jezdis "na spotřebu" neboli aby to vyznělo lip, hlavou :-))


Hlasim sa dobrovolne, ja som jeden z tych co jazdi za 11l :D a to praveze vobec nemavam tazku nohu, ale jazdim zas mesto.

_________________
VW Passat B7 Variant Highline DSG 2.0 TSI 155 kW 211hp, Mocca anthrazit, 18" VW Kansas, interier hnedo-čierna koža + drevodekor Zebrano, Dynaudio, Kessy


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 10.07.2014 16:49 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

02.08.2013

Příspěvky:

181

Bydliště:

Praha

Saaw píše:

Hlasim sa dobrovolne, ja som jeden z tych co jazdi za 11l :D a to praveze vobec nemavam tazku nohu, ale jazdim zas mesto.


Tak nějak. Průjezd Prahou v pátek odpoledne může zamenat v pohodě průměr 13 l. Ale vyzrál jsem na to: přepnu na budíkách (mám ještě staré červené) místo zobrazování průměrné spotřeby raději na dojezd a jsem mnohem klidnější! :laugh:

_________________
VW Passat Variant Highline 2.0 TFSI 2006


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 20.07.2014 10:21 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.05.2014

Příspěvky:

165

Chlapi nevíte jak je to s rozvodama u 2.0 fsi 110kW? Někdo tvrdí řetěz a v sadách na netu mají řemen.

_________________
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 27.07.2014 21:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.09.2010

Příspěvky:

72

řetěz, a i na druhou vačku. výměna při 180 tis.

_________________
before B3 1.8i GL, before B6 2.0FSi 4M HL+, NOW B8 2.0TDi 4M HL+


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 30.07.2014 11:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2012

Příspěvky:

67

vymen ve 120tkm a mas klid (vcetne napinaku / řetězu rozvodu vaček). u mne to klapalo jiz ve 110tkm (napinak uz byl naprasknuty) takze tech 180tkm bych urcite nenajel 8-)

_________________
3C Variant 2.0FSi_BVX 4Motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 30.07.2014 11:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

byl jsem včera u kluků na dílně na skok a na heveru nějaký bavorák FSI výměna řetězů po 60tis.. přeskočenej a vytahanej.. to mi přijde docela málo což. ale prý je to normál u některých méně povedených motorů.

prý ale špatný řetěz z prvovýroby, proto tak brzy, když se prý dá pořádný vydrží těch 120-150tis. to už je normál myslím

zajímavé že u 3,0 tdi V6 se řetězy poprvé dělají kolem 250-300tis..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 06.08.2014 16:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.04.2011

Příspěvky:

15

Bydliště:

SK Banská Bystrica

Marty'SP píše:
Chlapi chtěl bych se zeptat jestli jsem jediný nebo i někomu z vás tenhle motor na volnoběhu občas skubne.

Prave som si vsimol tvoj starsi prispevok, presne to iste ma zaujima, tiez mi robi to iste, obcas sklbne na volnobehu...Tankujem len 100 oktanovy benzin, uz som vymenil sviecky, vyskusal pripravok na cistenie vstrekov, vycistil som spec.pripravkom skrtiacu klapku a stale ziadny rozdiel...stale obcas sklbne.... Vymenil si vstrekovace a po ich vymene sa to zlepsilo ci ti to stale este robi??? Akosi si neviem na to zvyknut, kedze ine nase auto (Polo 1,4i 59kW) ide na volnobehu ako hodinky bez jedineho sklbnutia, dalsie (ale diesel) mi ide tiez krasne rovnomerne ako hodinky...Takze mi ten moj 2,0 FSI neda pokoj... :roll:

_________________
VW Polo 3-dv. 1,4i 16V 59kW r.2008
VW Eos, 2,0 FSI 110 kW 2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 07.08.2014 15:55 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.05.2014

Příspěvky:

165

Já měnil pro jistotu svíčky a ve VW mi zdarma vyměnili zapalovací moduly (jelikož na ně byla svolávačka) a tankuji 98 oktanů a zlepšilo se to ale i tak to na volnoběhu občas škubne ale po výměně rozvodů je to zase o něco lepší.

_________________
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 27.10.2014 01:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.02.2010

Příspěvky:

8

Bydliště:

Opava

Já tankuji jen 100 benzín z omfau a je to super, když se stalo že jsem musel natankovat jinde třeba i 98, tak se mi ten benzín snad vyléval na cestu pod autem. Šílená spotřeba,špatný výkon atd. doporučuji jen více oktanů.

_________________
vw passat 2.0 FSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 27.10.2014 17:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.01.2014

Příspěvky:

332

Bydliště:

Bratislava

Ale no, pan kolega :) neprehanajme. Rozdiel medzi 98 a 100 oktanmi nie je taky aby z toho bola sialena spotreba a zly vykon. Garantujem ti ze ten rozdiel nespoznas na vykone auta ani na spotrebe. A nie len medzi 98 a 100 oktanmi ale ani medzi 95 a 100 oktanmi. Je to viac menej psychologicky efekt, ked clovek vidi ze 100 oktanov a super maxi vmotion power privlastky, tak to predsa MUSI byt lepsie. Ja tiez tankujem 100 oktanov od Slovnaftu ale nie kvoli vykonu alebo spotrebe, ta je stale rovnaka a aj vykon, ja to tankujem skor kvoli pridanym cistiacim aditivam, ktore pomalicky pomalicky precistuju motor a udrzuju ho cisty.. To je ten dovod...
Ak sa ti stava ze mavas zly vykon alebo vysoku spotrebu tak hladaj dovod inde ako v palive ;)

_________________
VW Passat B7 Variant Highline DSG 2.0 TSI 155 kW 211hp, Mocca anthrazit, 18" VW Kansas, interier hnedo-čierna koža + drevodekor Zebrano, Dynaudio, Kessy


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 FSI
PříspěvekNapsal: 20.09.2015 18:25 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.05.2014

Příspěvky:

165

Je to sice starší vlákno, ale také předám svoji zkušenost. Souhlasím s kolegou Saaw. Já tankuji jak OMW Maxxmotion 100 tak Natural 98 - Robin Oil a rozdíl extra nepociťuji, dokonce mi někdy připadá, že po natankování uvedené 98 má motor lepší chod. Jen když jsem natankoval Natural 95 na Benzině, tak se autu nechtělo jet a spotřeba opravdu vzrostla.

_________________
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group