Při akceleraci klepe 2.0 FSI

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jromis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 14.12.2009 18:02
Bydliště: Co kamenem dohodíš z Karlových Varů

Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od Jromis »

Zdravím ve spolek, mám takovej problém s 2.0 FSI. Když akceleruji(na místě i za jízdy) tak se mi v ten moment z hlavy motoru ozývá klepavý zvuk (možná detonační) jakmile ho držím v jaký koliv ot. tak je v poho i na volnoběh(možná slyším cvakání od rozvod. řetězu). Zkrátka to dělá pouze při rychlém náběhu ot. (okamžité akceleraci). Jednotka žádný chyby nehlásí motor táhne a má jinak dobrý zvuk. Tlaky mot. v poho schodil jsem rozvoďák a skříň řetězu a mám takovej divnej pocit že ten hydraulickej měnič časování ventilů je nějakej divokej. 8O Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost nebo nápad? Popř. nějaký schema jak to máká? Dík lidi

Uživatelský avatar
mrmaryII
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1262
Registrován: 24.03.2009 13:07
Bydliště: Kosice, SVK

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od mrmaryII »

Pokial viem, tak ak mas s tym casovacom problem, tak to mozes len vymenit. Stoji to cca 500 eur. Hovoris, ze sa to deje len pri prudkom akcelerovani a ten variator maka stale, takze by som to pre zaciatok vylucil.
Hlava nemoze mat problemy s tesnostou?
Naposledy upravil(a) mrmaryII dne 20.12.2009 21:08, celkem upraveno 1 x.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

Uživatelský avatar
Jromis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 14.12.2009 18:02
Bydliště: Co kamenem dohodíš z Karlových Varů

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od Jromis »

Co myslíš třeba těsnění nebo prasklá hlava? To se mi nezdá tlaky válců jsou dobrý a hlavně si myslím že kdyby byl s tímhle nějaký problém tak to jednotka asi nějak zaznamená ne? Divný je, že jsem nikdy nic takovýho neslyšel, protože to klepání je bezprostředně slyšet na víku ventilů 8O Taky je divný že když ho natočím studenej, tak dokuď běží na sitič(obohacenej) tak to NEDĚLÁ cca.3-4min. Jenou jsem už něco podobnýho řešil ale to klepání se ozývalo níž, na bloku a skončilo to volným pístním čepem. No jsem z toho :roll:

Uživatelský avatar
mrmaryII
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1262
Registrován: 24.03.2009 13:07
Bydliště: Kosice, SVK

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od mrmaryII »

Popisovat si zvuky na nete a identifikovat z toho, co by to mohlo byt je dost problem :( , ale ani diagnostika ti nepovie viac. Pokial mas stabilne dobre tlaky aj pri studenom a aj pri teplom motore, tak myslim, ze praskliny by sa dali vylucit. A ak ti to lezie od vika ventilov, tak teraz si ani neviem predstavit, co by tam taky zvuk vydavalo a len za urcitych prevadzkovych podmienok. Servis na to hovori co?
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

Uživatelský avatar
Jromis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 14.12.2009 18:02
Bydliště: Co kamenem dohodíš z Karlových Varů

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od Jromis »

Dá se říct že neorigo servis jsem já :lol: Každopádně když jsem objížděl origo servisy, tak z toho byli zmatený jak lesní včely a říklai že by to museli rozebrat atd. ale nic konkrétního :wink: Nicméně máš pravdu že řešit zvuky motoru po netu je blbost jen jsem se chtěl zeptat jestli se s tím nikdo nesetkal, díky :)

Uživatelský avatar
mrmaryII
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1262
Registrován: 24.03.2009 13:07
Bydliště: Kosice, SVK

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od mrmaryII »

Este ma napadlo, ci by sa dalo vylucit, ze ci to nerobi nejaky uvolneny diel (plast, spona, cokolvek niekde v okoli hlavy valcov)
Mozno ti to pride smiesne, ale ked som mal podobne problemy u inych aut, hladal som to pomocou asi 70 cm dlheho slaufu. Jeden koniec k uchu a s druhym som chodil po motore az som spolahlivo vzdy nasiel zdroj hluku a potom uz len opticky. Vacsinou len bolo niekde nieco uvolnene, ale niekedy bol problem s vymedzovacom, capom, ulozenim vacky...)
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

Uživatelský avatar
Jromis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 14.12.2009 18:02
Bydliště: Co kamenem dohodíš z Karlových Varů

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od Jromis »

Jasný chlape taky jsem si už poslech srdíčko(motor) sluchátkem ale to není přímo kovový zvuk je to spíš jako detonační nebo tak něco a hlavně zazvoní celé víko ventilů(uložení vaček ok). Byl jsem se zeptat v orig. a řekli mi abych to tam radši nevozil paač neví o co go a řešili by to pouze jen tak, že by to všechno vyměnili(mazáci) :roll: Jsou tu frajeři co Vw dělaj ale je to moc nový a ještě se s tím nikdo nesetkal, tak to tak vypadá že dnes budu první 8O (udělám si dáreček pod stromeček doufám :lol: ) Určitě dám vědět teda pokud něco vyřeším

Uživatelský avatar
mrmaryII
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1262
Registrován: 24.03.2009 13:07
Bydliště: Kosice, SVK

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od mrmaryII »

chlapcom vo VW servise sa nemozes cudovat. Oni nesmu improvizovat. Na vsetko maju postupy a ak na nieco narazia nesmu to opravovat podla seba, ale podla zavedenych postupov, danych vyrobcom, ktore maju v ELSE. Ak tam na nieco postup nie je, tak prizyvaju technika od importera a ten posudi, co dalej. Casto rozhodne pomerne cudne, ale musia ho respektovat. Ak to nemas velmi stare a nemas velmi vela kilometrov, tak by to stalo riesit cez importera. Mohol by si prist aj k novemu motoru :)
Inak na zaciatku pises, ze ten variator je "nejakej divokej" nevies to popisat trosku lepsie? Je volny, alebo nieco podobne?
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

Uživatelský avatar
Jromis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 14.12.2009 18:02
Bydliště: Co kamenem dohodíš z Karlových Varů

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od Jromis »

Zdárek lidi, tak jsem na tom včera makal až do večera a zdárně asi ,,uspěl" :idea: Nejdřív jsem si ráno domluvil schůzku s hlavním servisákem z origo servisu a ten respektivě servis v německu mě vyvedl hodně z míry :o Když jsem se tady u nás zeptal co s tím dělat, tak mi ochotně řekl ať to vše vyměním :lol: Tak jsem na něj udeřil z druhé strany tzn. ať mi řekne(to mu moc nešlo) nebo vytiskne princip celého systému časování(taky jsme nikam nedošli) :roll: Tak tedy dobrá zvolili jsme jinou cestu a to, že se spojil s hlavníma servisákama z německa(pokrok) :arrow: po dlouhé šprechtěním jsme došli k závěru že je to vlastně NORMÁLNÍ PROJEV FSI 8O 8O 8O .V tu chvíli jsem z toho byl hodně v hajzlu :arrow: vysvělovali mi že tento systém vstřikování pracuje až s 200 Bar tlaku a že při plném zatížení tzn. tlak paliva, spal.prostor, 98 benzín atd. mění normální zvuk za kostrý, pro mě dost ostrý 8O .Doma mi to nedalo vzal jsem si tužku a papír dal si jedna a dvě dohromady a vyšlo mi že asi jo. Dobrá nechal jsem si vytisknout nějaké tolerance a šel jsem na věc. Dal jsem to dohromady a dá se říci že to samé, tak jsem si vzal osciloskop a zjistil jsem podle nazbíraných informacích že je to v toleranci tzn OK. Takže závěr tady těch všech sraček co píšu je že jsem vlastně magor kterej nezná moderní techniku :D Ok ale o poznatek víc.Takže až si na sebe vymyslím zase nějakou chujárnu tak dám určitě vědět, zatím pic :)

Uživatelský avatar
Kapacitak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 30.06.2008 14:54
Bydliště: kósek vod Plzňa
Kontaktovat uživatele:

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od Kapacitak »

Jromis píše:Zdárek lidi, tak jsem na tom včera makal až do večera a zdárně asi ,,uspěl" :idea: Nejdřív jsem si ráno domluvil schůzku s hlavním servisákem z origo servisu a ten respektivě servis v německu mě vyvedl hodně z míry :o Když jsem se tady u nás zeptal co s tím dělat, tak mi ochotně řekl ať to vše vyměním :lol: Tak jsem na něj udeřil z druhé strany tzn. ať mi řekne(to mu moc nešlo) nebo vytiskne princip celého systému časování(taky jsme nikam nedošli) :roll: Tak tedy dobrá zvolili jsme jinou cestu a to, že se spojil s hlavníma servisákama z německa(pokrok) :arrow: po dlouhé šprechtěním jsme došli k závěru že je to vlastně NORMÁLNÍ PROJEV FSI 8O 8O 8O .V tu chvíli jsem z toho byl hodně v hajzlu :arrow: vysvělovali mi že tento systém vstřikování pracuje až s 200 Bar tlaku a že při plném zatížení tzn. tlak paliva, spal.prostor, 98 benzín atd. mění normální zvuk za kostrý, pro mě dost ostrý 8O .Doma mi to nedalo vzal jsem si tužku a papír dal si jedna a dvě dohromady a vyšlo mi že asi jo. Dobrá nechal jsem si vytisknout nějaké tolerance a šel jsem na věc. Dal jsem to dohromady a dá se říci že to samé, tak jsem si vzal osciloskop a zjistil jsem podle nazbíraných informacích že je to v toleranci tzn OK. Takže závěr tady těch všech sraček co píšu je že jsem vlastně magor kterej nezná moderní techniku :D Ok ale o poznatek víc.Takže až si na sebe vymyslím zase nějakou chujárnu tak dám určitě vědět, zatím pic :)
Když jsem koupil Passata tak jsem z těch zvuků byl taky divokej. Předtím jsem měl B5 1.8T a o motoru jsem ani nevěděl. V servise mi tvrdily to samé co Tobě. Jezdím úspěšně přes rok a všechno v pořádku.

Uživatelský avatar
Jromis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 14.12.2009 18:02
Bydliště: Co kamenem dohodíš z Karlových Varů

Re: Při akceleraci klepe 2.0 FSI

Příspěvek od Jromis »

Dík chlape, možná škoda že jsi se neozval dřív ale mě vlastně baví dělat auta :lol: Tak lidi užijte si vánoce a hlavně zdraví do novýho roku paač mě se letošek moc nepoved :wink: :velo:

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“