Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 166 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 04.01.2010 21:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.08.2009

Příspěvky:

475

jo je na to zvlast ovladac, ma to dosah 1000m takze doma v klidu rano zapnes topeni, naprogramujes delku, projdes koupelnou a v aute je 22 stupnu. Presne to co potrebuju, jen kam se to cpe zjistit :-)

ovladani patych dveri je pouze na zamek, odemknou se jen pate dvere a muzes strcit klic do kapsy, po zavreni kufru se sam zamkne


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 04.01.2010 21:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.06.2009

Příspěvky:

2108

Bydliště:

Malacky, SR

nechcem Ti tu moc zaplnat temu somarinami, ale dik za vysvetlenie, som bol v tom, ze sa to ovlada strednym tlacitkom na kluci

_________________
06/2009: Passat Variant 2.0 TDI 2008 103 kW BKP 4Motion Highline Foto CZ , Foto SK
07/2007 - 05/2009: Skoda Fabia 1.4 MPI Foto
12/2006 - 06/2007: Skoda 130 Foto


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.01.2010 16:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2009

Příspěvky:

1003

Bydliště:

...západ SVK

Sullaco píše:
Takže jsem z toho magor. Já myslel, že se tu bavíme o pnohodnotném nezávislém topení (Webasto, Eberspacher). Co je tedy k tomu potřeba?Kámoš co nezávislá topení montuje (momentálně je mimo ČR, tak se ho nemůžu zeptat) má i sadu do Passata a nevšiml jsem si, že by do nějakého auta montoval další čerpadlo, baterku atd. Tak mi to někdo objasněte prosím, co to je to všechno na těch obrázcích nahoře. Díky :lol:



Original nezavisle kurenie ma druhu baterku je v kufri na vodicovej strane... ci musi ???

_________________
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
V beznádejnej situácii je po ruke vždy jedno riešenie : kladivo
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

_________________
3C Variant-(VdT)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.01.2010 17:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2009

Příspěvky:

1003

Bydliště:

...západ SVK

lukasko144 píše:
zajda82 píše:
nevite nekdo kam se montuje toto?

je to dalkove ovladani pro webasto, T91 a sic najdu tu polozku v ETCE nedari se mi zjistit kam se to vlastne dava/zapojuje, to same s antenou


Na to je zvlast ovladac? Co ak mas na kluci otvaranie piatych dveri? Kam dat potom ten spinac?


mas 2druhy nez.kurenia...1 je ze tam kde mas na klime DUAL su 3 zvlnene pruzky..stlacis a predhrieva
To druhe je so samostatnym dialkovym, ktore si mozes bud naprogramovat cez MFD hodinu , den...opakovanie , alebo ked vstanes tak stlacis a hicuje...ON-OFF
Druha baterka.. to niekto spomenul je na to, aby si natocil mormalne a presne kolko predhrievas za tolko sa dobije..asi tolko v skratke

_________________
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
V beznádejnej situácii je po ruke vždy jedno riešenie : kladivo
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

_________________
3C Variant-(VdT)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 00:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1499

Bydliště:

Sever Čech...

Tak jsem ještě zjišťoval tu dodatečnou montáž NT páč tý zimy začínám mít tak akorát. Dá se namontovat dodatečně a není potřeba druhá baterka a podobné vyfikundace jako u originální vestavby. U nás to vyjde celkem na ranec, cca kolem 27.000,- (Webasto Thermo Top C) nicméně jsem pročetl různá fora a dostal doporučení si zajet do Polska. Mám sice k Polákům nedůvěru, nicméně doklad vystaví, měla by na to platit celoevropská Webasto záruka. Myslím, že nabídka je to dobrá http://www.allegro.pl/item907564432_web ... letne.html

_________________
Češi jsou malý národ ale veliká pakáž... (Jan Werich)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 00:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2010

Příspěvky:

1244

Bydliště:

Praha

No taky sem o tom přemýšlel, mám tam sice ten předehřívač, ale teplo je teplo, obzvlášť po titulku , že Česko se má připravit na podobné zimy i v dalších letech. No 27tis - to mi příjde ale dost málo, mám pocit, že to stojí víc (topení, zástavbový kit a montáž) , ale Polákovi jakýmukoliv bych auto nesvěřil, já jim prostě nevěřím. Ještě mne napadla druhá myšlenka - dálkovej start , na auto vidím kde parkuji a je to cca 150m max, tak si to navrknout a nechat ohřát, webasto je mi asi k ničemu.

_________________
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 13:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1499

Bydliště:

Sever Čech...

Nejsem si jistej jestli máme v autech přihřívač motoru či topení. Ono je to velký rozdíl. Pokud motoru, o čemž ale pochybuju (měly to Transportery, Sharany) tak by šla udělat dostavba. V tý ceně 27tis je kompletní topení včetně univerzální zástavbové sady. Pouze bez ovladače. Ten stojí od 1500,- Polákovi bych auto taky nikdy nesvěřil, ale už vím o několika lidech co jezdí do Polska a to topení si normálka koupili na tamějších autoburzách kolem 8 000,- A ačkoliv nejsem nějakej velkej šetřílek, tohle už je sakra rozdíl. Ten odkaz na toho prodejce na tom Allegru prodává taky komplet včetně ovladače.

_________________
Češi jsou malý národ ale veliká pakáž... (Jan Werich)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 13:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2010

Příspěvky:

1244

Bydliště:

Praha

Mám pocit , že jen na topení, ukazovali mi to teď v servisu, je to taková "kostka" plastová a v tom je el. radiátor, funguje to de facto jako bojler. Za 8tis bych to bral a nechal dodělat , ale problém je u mě to, že nastaruju auto a po 5,5km chcípám a odcházím do kanceláře a pak to samé domu, někdy samozřejmě nejet to, ale nevím jestli bych stihnul dobíjet baterku.

_________________
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 14:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2009

Příspěvky:

140

Bydliště:

Karlovarsko

Michalj píše:
Mám pocit , že jen na topení, ukazovali mi to teď v servisu, je to taková "kostka" plastová a v tom je el. radiátor, funguje to de facto jako bojler. Za 8tis bych to bral a nechal dodělat , ale problém je u mě to, že nastaruju auto a po 5,5km chcípám a odcházím do kanceláře a pak to samé domu, někdy samozřejmě nejet to, ale nevím jestli bych stihnul dobíjet baterku.


Já mám dvě baterky, ale shodou okolností se mi při velkých mrazech vybila jedna a to ta startovací, pravděpodobně, protože mi auto nenastartovalo v těch velkých mrazech. Topení jsem již nezkoušel a druhou baterii nešetřil. Jezdil jsem tak, že jsem 10 minut před odjezdem předehříval a pár minut jel. Myslel jsem si, že jsou baterie propojené, že když jedna dojde pomůže druhá, ale asi ne, dle sdělení na fóru je každá samostatná. Dál jsem to nezjišťoval jak to je, ale na jednu baterii bych nezpoléhal. Druhý den spadla teplota z -17 na -4 a auto již naskočilo.

_________________
Černý Passat 3C Variant 2.0 103 kW Comfortline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 14:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1499

Bydliště:

Sever Čech...

Dálkový start je podle mě úplně naprd. 1) Mám zamknutou zpátečku. 2) Na volnoběh se auto nezahřeje natož aby se rozmrazilo, nehledě na to, že se kurví motor, pokud bys to nechal běžet dlouho takhle studený.

Koukal jsem přímo na toho polského prodejce, všechny jeho aukce atd. Dělá pouze a jen topení a vypadá to, že ve velkém množství a že to tedy není nějakej ťunťa. Má kamenný krám, 100% feedback a mám to necelých 300 km od baráku. Bylo by to se zárukou i daňovým dokladem. Zkusím to ještě prověřit přes pár kluků co do Polska jezdí a byť nerad dělám výkřiky do tmy, ale nevypadá to nějak podezřele. Taky se zeptám přímo na Webastu jak je to s tou celoevropskou zárukou.

Každopádně můj kámoš přímo topení montuje a má na ně i diagnostiku. Zeptám se ho jak je to řešené s tou baterkou, jakej to má odběr, popřípadně kontrolu a tak. Každopádně jestli pan VW v jeho zástavbě dává baterii a ta se nedobíjí tak je to vocas :roll: Mám to takhle řešené v lodi. Startovací baterie na start, druhá na ostatní potřeby a jsou zároveň propojeny a hlídány.

Tohle jsem našel, topení má vlastní kontrolu napětí a pokud klesne pod určitou mez, tak se vypne.

Zapnutí topení
Při zapnutí topení, provede řídící jednotka topení diagnostiku jednotlivých komponentů, teprve po té co zjistí, že jsou všechny komponenty v pořádku, (v toleranci) uvede se topení do fáze startu. Tato fáze je u každého výrobce, ale také typu topení "jiná". S pravidla se začne točit motor (dmychadlo), někde konstantními minimálními otáčkami, někde pouze na chvíli a poté se vypne atd. Zároveň dochází ke žhavení, to v topení zajišťuje dnes keramický žhavící kolík - tyčinka (dříve žhavící svíčka). Řídící jednotka neustále provádí diagnostiku, a může topení v této chvíli odstavit např. při ( podpětí, napětí na baterii klesne pod 10 V / 20 V , vadný žhavič , vadný motor dmychadla.) Po určitém časovém úseku začne vlastní podávací čerpadlo vstřikovat palivo do topení. To je dle konstrukce topení, buď přes sítko rozprášeno, nebo dodáno na porézní hmotu hořáku. Dmychadlo nám dodává vzduch, podávací čerpadlo palivo, žhavící kolík je nažhaven, dochází k zapálení plamene a topení začíná hořet. Žhavící kolík ještě nějakou dobu žhaví a topení přechází při úspěšném startu do fáze hoření. Řídící jednotka odpojí žhavení a provede kontrolu hoření přes hlídač plamene, který informuje , zda li hoří v topení plamen. Topení přechází do plného výkonu , popřípadě požadovaného dle regulace. (vzduch voda). Topení je možno vypnout buď ručně pomocí ovladače, nebo se vypne samo automaticky po ukončení časového úseku, topení přechází do fáze větrání a automaticky se vypíná po cca 2 minutách. Pří větrání topení dochází také k tzv. odpálení strusky, to jest, žhavící kolík se na okamžik nažhaví a vyčistí.

Doba provozu topení
•Teplovzdušné topení je možno provozovat víc jak 10 hodin v kuse i déle, záleží na kapacitě a stavu baterie. Spotřeba 2 kW topení Ateso je při startu 100 W, při provozu za max. výkonu topení 35 W. (v topení je jeden elektromotor, který zajišťuje jak dodávku vzduchu k hoření, tak dodávku vzduchu k ochlazování výměníku.)
• Teplovodní topení dle originálních ovladačů max. 2 hodiny. Při použití jiného ovládání nebo obyčejného vypínače lze tuto dobu prodloužit, ovšem u topení Webasto Thermo top E,C,P je tato doba omezena rovněž řídící jednotkou. Příkon vodních topení např. u topení Hydronic D4WSC je 35/23 W plný/poloviční výkon, při čemž k celkovému příkonu je potřeba přičíst příkon nastaveného stupně ventilace ve vozidle. Je li topení provozováno v osobním vozidle, stačí většinou pouze cca 20-30 min provozu, dle teploty okolí. Přibližně stejnou dobu by potom mělo vozidlo ujet, aby se dobil akumulátor.

_________________
Češi jsou malý národ ale veliká pakáž... (Jan Werich)


Naposledy upravil Sullaco dne 13.02.2010 14:38, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 14:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2010

Příspěvky:

1244

Bydliště:

Praha

Tak to zkus zjistit , sjel bych tam s tebou pro to, kdyby ses vypravil. Ale nechápu, že to má za takovou cenu. Já to kdysi chtěl taky na loď , ale pak sem tam dal malý krbovky :wink:

_________________
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 14:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1499

Bydliště:

Sever Čech...

Michalj píše:
Tak to zkus zjistit , sjel bych tam s tebou pro to, kdyby ses vypravil. Ale nechápu, že to má za takovou cenu. Já to kdysi chtěl taky na loď , ale pak sem tam dal malý krbovky :wink:


Njn ale to máš nějakej Titanic né :D

V Germánii jsem ho našel taky o dost levnější.

_________________
Češi jsou malý národ ale veliká pakáž... (Jan Werich)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 14:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2010

Příspěvky:

1244

Bydliště:

Praha

Titanic ne, takovou mrchu železnou , ale eště furt stavím. To webasto by bylo fajn. Možná by vzal ještě někdo a ještě by se nechal stáhnout.

_________________
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 13.02.2010 16:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.03.2008

Příspěvky:

5488

Bydliště:

Praha

K těm dvoum baterkám. Co jsem se dozvěděl, tak propojit jdou, ale je potřeba to zapojit podle ameriky. To znamená, že po tom malém předělání jedna jistí druhou.

_________________
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz
Obrázek

_________________
3C 4M TDi DPF Highline detailed by Pásovec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: webasto nezavisle topeni
PříspěvekNapsal: 14.02.2010 11:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1499

Bydliště:

Sever Čech...

pásovec píše:
K těm dvoum baterkám. Co jsem se dozvěděl, tak propojit jdou, ale je potřeba to zapojit podle ameriky. To znamená, že po tom malém předělání jedna jistí druhou.


Počkej, to chceš fakt říc, že ti daj normálně dvě baterky a nejsou propojený? Ta malá k tomu topení, přeci nemá šanci jak se dobít a vybíjí se i sama o sobě. :roll:

_________________
Češi jsou malý národ ale veliká pakáž... (Jan Werich)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 166 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group