Špatné starty - proč??? - VYŘEŠENO!!!

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Špatné starty - proč???

Příspěvek od KJirka »

já jsem asi trochu postiženej prasklýma hlavama, ale tohle jsem měl na OII 2.0 TDI dokonce 3x a vždycky to byla makovice. Neztrácí se ti voda ? Může to být i velmi málo. A při studeným starto z toho jde chvilku bílej kouř.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
kimik
Profík
Profík
Příspěvky: 1062
Registrován: 29.06.2009 18:41
Bydliště: Kladno a okolí...

Re: Špatné starty - proč???

Příspěvek od kimik »

No, voda memizí a to ani malinko a auto nezakouří ani za boha (každej se diví,když je to diesel :lol: ).... tlaky sem ještě neměřil, ale časem se na to chystám - že by najednou z ničeho nic tlaky v kélu 8O ???? To se mi moc nezdá,hlavně když tento problém pozoruju ale až po výměně rozvodů,což bylo nedávno....

KiMiK.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Špatné starty - proč???

Příspěvek od KJirka »

no tak možná ten předvstřik
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
kimik
Profík
Profík
Příspěvky: 1062
Registrován: 29.06.2009 18:41
Bydliště: Kladno a okolí...

Re: Špatné starty - proč???

Příspěvek od kimik »

Tak jsem dnes dal pašíka do VW, kde dělaly ty rozvody.Že prej na to kouknou,že se to klidně mohlo stát,věděli o čem je řeč....
(btw. mýlit se je lidské)
Tak doufám,že to bude toto a né nic jinýho - sem zvědavej.

KiMiK.

Uživatelský avatar
kimik
Profík
Profík
Příspěvky: 1062
Registrován: 29.06.2009 18:41
Bydliště: Kladno a okolí...

Re: Špatné starty - proč???

Příspěvek od kimik »

Dnešní zprávy z VW servisu: špatné palivové čerpadlo v nádrži (prý dává malý tlak); vadný hallův snímač na vačce (občas háže chyby,ale jinak chodí) a jedna žhavící svička. Cenu opravy ještě nevim do hodiny mi zavolají....

Jen je mi divný, že na VAGu sem žádnou chybu neměl,auto taky nikdy nic nehlásalo a je toho tolik. Tý pumpě by se věřit dalo, ale tomu zbytku??? Asi maj holt lepčí diagnostiku ve VW no..... :?

KiMiK.

Uživatelský avatar
kimik
Profík
Profík
Příspěvky: 1062
Registrován: 29.06.2009 18:41
Bydliště: Kladno a okolí...

Re: Špatné starty - proč???

Příspěvek od kimik »

Tak VYŘEŠENO!!!! Bylo to palivové čerpadlo,chodilo ale dávalo malý tlak + vedení od vačkového snímače a vedení od snímače rozdílu tlaku.
Auto normálně jezdilo, nikdy nezacukalo,akorát hůř startovalo studený i teplý. Oprava výměnou čerpadla a vedení k čidlům.
Hallův snímač byl OK, ale při osciloskopickém měření vykazoval občas špatné hodnoty - do kabeláže se prý už někdo neodborně šťoural a to i u snímače rozdílu tlaku - ten byl již na tomto autě 6x měněn v něměcku, tak to "borci" :evil: asi zkoušeli proměřit....
Auto má najeto 156000 km rv.2006 BMP. Byla uznána 100%-ní kulance.Náročnost práce byla 4,5 hodiny analogického měření.
Stálo mě to 3900,- a 3 dny bez auta. (žhavička taky byla OK, ale prej se jí mechanikovi podařilo prasknout při vyndavání a tudíž to prej vzali na svoje náklady)
Záruka 2 roky na práci a materiál + záruka mobility.
Auto startuje jako nikdy (asi na 1/2 otáčky) :mrgreen: a jede to taky líp.... :lol: :lol: :lol:

Přístup VW servisu mě opravdu překvapil jak upřímností, tak cenou i tou kulancí... :lol:
I´m happy. :fly2:

KiMiK.

Michalj
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1244
Registrován: 14.01.2010 23:40
Bydliště: Praha

Re: Špatné starty - proč??? - VYŘEŠENO!!!

Příspěvek od Michalj »

Možná by stálo někam ten servis hodit, nevím jestli na to je téma, protože to je pozitivní zkušenost a těch není nikdy dost.
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí...

Uživatelský avatar
krucinal
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 10.04.2008 21:23
Bydliště: Třeboňsko

Re: Špatné starty - proč???

Příspěvek od krucinal »

kimik píše:Tak VYŘEŠENO!!!! Bylo to palivové čerpadlo,chodilo ale dávalo malý tlak + vedení od vačkového snímače a vedení od snímače rozdílu tlaku.
Auto normálně jezdilo, nikdy nezacukalo,akorát hůř startovalo studený i teplý. Oprava výměnou čerpadla a vedení k čidlům.
Hallův snímač byl OK, ale při osciloskopickém měření vykazoval občas špatné hodnoty - do kabeláže se prý už někdo neodborně šťoural a to i u snímače rozdílu tlaku - ten byl již na tomto autě 6x měněn v něměcku, tak to "borci" :evil: asi zkoušeli proměřit....
Auto má najeto 156000 km rv.2006 BMP. Byla uznána 100%-ní kulance.Náročnost práce byla 4,5 hodiny analogického měření.
Stálo mě to 3900,- a 3 dny bez auta. (žhavička taky byla OK, ale prej se jí mechanikovi podařilo prasknout při vyndavání a tudíž to prej vzali na svoje náklady)
Záruka 2 roky na práci a materiál + záruka mobility.
Auto startuje jako nikdy (asi na 1/2 otáčky) :mrgreen: a jede to taky líp.... :lol: :lol: :lol:

Přístup VW servisu mě opravdu překvapil jak upřímností, tak cenou i tou kulancí... :lol:
I´m happy. :fly2:

KiMiK.


Ahoj, jen jsem se chtěl zeptat-startovalo to dřív stejně studený i teplý?Mně to studený natočí v poho, ale jakmile je to zahřátý, tak je to trochu horší.Klíček musím přidržet tak cca. 2 sec.

Uživatelský avatar
kimik
Profík
Profík
Příspěvky: 1062
Registrován: 29.06.2009 18:41
Bydliště: Kladno a okolí...

Re: Špatné starty - proč??? - VYŘEŠENO!!!

Příspěvek od kimik »

No, když sem to koupil startovalo to cca 14-dní dobře studený i teplý. Z opatrnosti sem u VW nechal udělat rozvody. Pak začalo bejt zima (okolo -6) a já trnul hrůzou jak na tom bude TDIčko a stav motoru v zimě - ono to startovalo na můj vkus dobře (předtím sem měl jenom benzíňáky).Potom to začlo v zimě při teplým motoru startovat hůř točil jsem cca 2-3 vteřiny a jednou dokonce startoval na 3x (bylo to divný - na nafťáka kór když byl teplej),ale toto potom pokračovalo i u studenýho motoru.Pak se to zhoršilo a já musel točit cca 5-6 vteřin,ať u teplýho nebo studenýho. No a nakonec sem zkončil u VW na reklamaci nastavení rozvodů a "asi předvstřiku" - a skončilo to takhle no.....

Jinak ten servis je : Amond Kladno, servis VW;Audi;Seat;Škoda http://www.amond.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Mimochodem: servis si věděl rady i se softwarem řj. dveří.(nefungoval mi automatický dojezd oken při dešti,kterej sem si nakódoval) Měl jsem auto u VW u nás v Kladně na výměnu rozvodů a přitom sem jim řekl,že bych chtěl to TPL co mi sdělil TNT.Hledali,hledali, ale nenašli.Prý toto TPL neexistuje.Prý že když nemám problém s okýnky tak nic nechtěj dělat,že to trvá kolikrát déle než se za daný úkol platí a to se jim nevyplatí.Přijímací technik byl super,tak sme tam do protokolu k opravě napsaly,že blbnou okýnka a občas samy sjedou a pro jistotu to TPL.
Výsledek:
Verze SW řidič a spolujezdec: 1131
verze SW zadní dveře: 1119
Takže vše už teď chodí jak má!!!!! Zaprší - okna se zavřou.Zamknu a přidržim,a jak začnou vyjíždět pustím tlačítko - a ony už samy dojedou.
Za ten SW update si na faktuře řekli o 350,-Kč - Takže super.

Kimik.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“