Špatné starty - proč??? - VYŘEŠENO!!!
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Špatné starty - proč???
já jsem asi trochu postiženej prasklýma hlavama, ale tohle jsem měl na OII 2.0 TDI dokonce 3x a vždycky to byla makovice. Neztrácí se ti voda ? Může to být i velmi málo. A při studeným starto z toho jde chvilku bílej kouř.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- kimik
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 29.06.2009 18:41
- Bydliště: Kladno a okolí...
Re: Špatné starty - proč???
No, voda memizí a to ani malinko a auto nezakouří ani za boha (každej se diví,když je to diesel ).... tlaky sem ještě neměřil, ale časem se na to chystám - že by najednou z ničeho nic tlaky v kélu ???? To se mi moc nezdá,hlavně když tento problém pozoruju ale až po výměně rozvodů,což bylo nedávno....
KiMiK.
KiMiK.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Špatné starty - proč???
no tak možná ten předvstřik
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- kimik
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 29.06.2009 18:41
- Bydliště: Kladno a okolí...
Re: Špatné starty - proč???
Tak jsem dnes dal pašíka do VW, kde dělaly ty rozvody.Že prej na to kouknou,že se to klidně mohlo stát,věděli o čem je řeč....
(btw. mýlit se je lidské)
Tak doufám,že to bude toto a né nic jinýho - sem zvědavej.
KiMiK.
(btw. mýlit se je lidské)
Tak doufám,že to bude toto a né nic jinýho - sem zvědavej.
KiMiK.
- kimik
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 29.06.2009 18:41
- Bydliště: Kladno a okolí...
Re: Špatné starty - proč???
Dnešní zprávy z VW servisu: špatné palivové čerpadlo v nádrži (prý dává malý tlak); vadný hallův snímač na vačce (občas háže chyby,ale jinak chodí) a jedna žhavící svička. Cenu opravy ještě nevim do hodiny mi zavolají....
Jen je mi divný, že na VAGu sem žádnou chybu neměl,auto taky nikdy nic nehlásalo a je toho tolik. Tý pumpě by se věřit dalo, ale tomu zbytku??? Asi maj holt lepčí diagnostiku ve VW no.....
KiMiK.
Jen je mi divný, že na VAGu sem žádnou chybu neměl,auto taky nikdy nic nehlásalo a je toho tolik. Tý pumpě by se věřit dalo, ale tomu zbytku??? Asi maj holt lepčí diagnostiku ve VW no.....
KiMiK.
- kimik
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 29.06.2009 18:41
- Bydliště: Kladno a okolí...
Re: Špatné starty - proč???
Tak VYŘEŠENO!!!! Bylo to palivové čerpadlo,chodilo ale dávalo malý tlak + vedení od vačkového snímače a vedení od snímače rozdílu tlaku.
Auto normálně jezdilo, nikdy nezacukalo,akorát hůř startovalo studený i teplý. Oprava výměnou čerpadla a vedení k čidlům.
Hallův snímač byl OK, ale při osciloskopickém měření vykazoval občas špatné hodnoty - do kabeláže se prý už někdo neodborně šťoural a to i u snímače rozdílu tlaku - ten byl již na tomto autě 6x měněn v něměcku, tak to "borci" asi zkoušeli proměřit....
Auto má najeto 156000 km rv.2006 BMP. Byla uznána 100%-ní kulance.Náročnost práce byla 4,5 hodiny analogického měření.
Stálo mě to 3900,- a 3 dny bez auta. (žhavička taky byla OK, ale prej se jí mechanikovi podařilo prasknout při vyndavání a tudíž to prej vzali na svoje náklady)
Záruka 2 roky na práci a materiál + záruka mobility.
Auto startuje jako nikdy (asi na 1/2 otáčky) a jede to taky líp....
Přístup VW servisu mě opravdu překvapil jak upřímností, tak cenou i tou kulancí...
I´m happy.
KiMiK.
Auto normálně jezdilo, nikdy nezacukalo,akorát hůř startovalo studený i teplý. Oprava výměnou čerpadla a vedení k čidlům.
Hallův snímač byl OK, ale při osciloskopickém měření vykazoval občas špatné hodnoty - do kabeláže se prý už někdo neodborně šťoural a to i u snímače rozdílu tlaku - ten byl již na tomto autě 6x měněn v něměcku, tak to "borci" asi zkoušeli proměřit....
Auto má najeto 156000 km rv.2006 BMP. Byla uznána 100%-ní kulance.Náročnost práce byla 4,5 hodiny analogického měření.
Stálo mě to 3900,- a 3 dny bez auta. (žhavička taky byla OK, ale prej se jí mechanikovi podařilo prasknout při vyndavání a tudíž to prej vzali na svoje náklady)
Záruka 2 roky na práci a materiál + záruka mobility.
Auto startuje jako nikdy (asi na 1/2 otáčky) a jede to taky líp....
Přístup VW servisu mě opravdu překvapil jak upřímností, tak cenou i tou kulancí...
I´m happy.
KiMiK.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1244
- Registrován: 14.01.2010 23:40
- Bydliště: Praha
Re: Špatné starty - proč??? - VYŘEŠENO!!!
Možná by stálo někam ten servis hodit, nevím jestli na to je téma, protože to je pozitivní zkušenost a těch není nikdy dost.
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
- krucinal
- Jezdec
- Příspěvky: 260
- Registrován: 10.04.2008 21:23
- Bydliště: Třeboňsko
Re: Špatné starty - proč???
kimik píše:Tak VYŘEŠENO!!!! Bylo to palivové čerpadlo,chodilo ale dávalo malý tlak + vedení od vačkového snímače a vedení od snímače rozdílu tlaku.
Auto normálně jezdilo, nikdy nezacukalo,akorát hůř startovalo studený i teplý. Oprava výměnou čerpadla a vedení k čidlům.
Hallův snímač byl OK, ale při osciloskopickém měření vykazoval občas špatné hodnoty - do kabeláže se prý už někdo neodborně šťoural a to i u snímače rozdílu tlaku - ten byl již na tomto autě 6x měněn v něměcku, tak to "borci" asi zkoušeli proměřit....
Auto má najeto 156000 km rv.2006 BMP. Byla uznána 100%-ní kulance.Náročnost práce byla 4,5 hodiny analogického měření.
Stálo mě to 3900,- a 3 dny bez auta. (žhavička taky byla OK, ale prej se jí mechanikovi podařilo prasknout při vyndavání a tudíž to prej vzali na svoje náklady)
Záruka 2 roky na práci a materiál + záruka mobility.
Auto startuje jako nikdy (asi na 1/2 otáčky) a jede to taky líp....
Přístup VW servisu mě opravdu překvapil jak upřímností, tak cenou i tou kulancí...
I´m happy.
KiMiK.
Ahoj, jen jsem se chtěl zeptat-startovalo to dřív stejně studený i teplý?Mně to studený natočí v poho, ale jakmile je to zahřátý, tak je to trochu horší.Klíček musím přidržet tak cca. 2 sec.
- kimik
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 29.06.2009 18:41
- Bydliště: Kladno a okolí...
Re: Špatné starty - proč??? - VYŘEŠENO!!!
No, když sem to koupil startovalo to cca 14-dní dobře studený i teplý. Z opatrnosti sem u VW nechal udělat rozvody. Pak začalo bejt zima (okolo -6) a já trnul hrůzou jak na tom bude TDIčko a stav motoru v zimě - ono to startovalo na můj vkus dobře (předtím sem měl jenom benzíňáky).Potom to začlo v zimě při teplým motoru startovat hůř točil jsem cca 2-3 vteřiny a jednou dokonce startoval na 3x (bylo to divný - na nafťáka kór když byl teplej),ale toto potom pokračovalo i u studenýho motoru.Pak se to zhoršilo a já musel točit cca 5-6 vteřin,ať u teplýho nebo studenýho. No a nakonec sem zkončil u VW na reklamaci nastavení rozvodů a "asi předvstřiku" - a skončilo to takhle no.....
Jinak ten servis je : Amond Kladno, servis VW;Audi;Seat;Škoda http://www.amond.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Mimochodem: servis si věděl rady i se softwarem řj. dveří.(nefungoval mi automatický dojezd oken při dešti,kterej sem si nakódoval) Měl jsem auto u VW u nás v Kladně na výměnu rozvodů a přitom sem jim řekl,že bych chtěl to TPL co mi sdělil TNT.Hledali,hledali, ale nenašli.Prý toto TPL neexistuje.Prý že když nemám problém s okýnky tak nic nechtěj dělat,že to trvá kolikrát déle než se za daný úkol platí a to se jim nevyplatí.Přijímací technik byl super,tak sme tam do protokolu k opravě napsaly,že blbnou okýnka a občas samy sjedou a pro jistotu to TPL.
Výsledek:
Verze SW řidič a spolujezdec: 1131
verze SW zadní dveře: 1119
Takže vše už teď chodí jak má!!!!! Zaprší - okna se zavřou.Zamknu a přidržim,a jak začnou vyjíždět pustím tlačítko - a ony už samy dojedou.
Za ten SW update si na faktuře řekli o 350,-Kč - Takže super.
Kimik.
Jinak ten servis je : Amond Kladno, servis VW;Audi;Seat;Škoda http://www.amond.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Mimochodem: servis si věděl rady i se softwarem řj. dveří.(nefungoval mi automatický dojezd oken při dešti,kterej sem si nakódoval) Měl jsem auto u VW u nás v Kladně na výměnu rozvodů a přitom sem jim řekl,že bych chtěl to TPL co mi sdělil TNT.Hledali,hledali, ale nenašli.Prý toto TPL neexistuje.Prý že když nemám problém s okýnky tak nic nechtěj dělat,že to trvá kolikrát déle než se za daný úkol platí a to se jim nevyplatí.Přijímací technik byl super,tak sme tam do protokolu k opravě napsaly,že blbnou okýnka a občas samy sjedou a pro jistotu to TPL.
Výsledek:
Verze SW řidič a spolujezdec: 1131
verze SW zadní dveře: 1119
Takže vše už teď chodí jak má!!!!! Zaprší - okna se zavřou.Zamknu a přidržim,a jak začnou vyjíždět pustím tlačítko - a ony už samy dojedou.
Za ten SW update si na faktuře řekli o 350,-Kč - Takže super.
Kimik.