současná kvalita paliv u čerpadel

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
pasat
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3451
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kósek od Kladna

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od pasat »

Zajímavé čtení:

http://wiki.aktualne.centrum.cz/finance ... ni-benzin/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/gr ... oi-benzin/" onclick="window.open(this.href);return false;

Aditiva:

http://www.auto.cz/test-zimnich-aditiv- ... adly-78278" onclick="window.open(this.href);return false;

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od ricom »

hoši ještě jednou ju.. veškeré pohoné hmoty až na pár výjimek jsou z Kaučuku Kralupy či z Litvínova.. (Česká rafinérská - která patří Polákům :laugh: )

tudíž nafta či benzín je pořád ten samej a vše se lyší pouze tím, jaká jsou do daného paliva přimíchaná adetiva !! tudíž všichni tankujeme +- to samé, stejnou sračku z velkým obsahem biosložky + adetiva.

zkuste někdy natankovat v Německu či v Rakousku i v blbém Chorvatsku a uvidíte jak auto pojede lépe.. nemají tak velký podíl biosložky..

no a jestli Verva či Shell to je asi buřt úplně.. Jednou dají více aditiv těm jednou těm.. Ovšem ceny mají obě dvě fakt lidovky.. :baseball:

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od ppfox »

no a nebo tankovat naftu bez biosložky, jak jsem tady nedávno zjistil, že existuje :wink: https://www.ceproas.cz/optimal-diesel" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
selatko
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1238
Registrován: 23.08.2013 10:46
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od selatko »

ppfox píše:no a nebo tankovat naftu bez biosložky, jak jsem tady nedávno zjistil, že existuje :wink: https://www.ceproas.cz/optimal-diesel" onclick="window.open(this.href);return false;
Paráda, zkusím :)
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
Archie
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2047
Registrován: 17.08.2009 01:01
Bydliště: kousek od Kladna

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od Archie »

Zrovna si "jedu" soukromej testík - kolik najedu na 1) plná banda Shell V Power Nitro+ diesel a teď 2) plná banda normálního Diesel za 34,90 / litr. Na to Véčko jsem dal za 65 litrů 1038 km - tj. 6,26 / 100km ten normální mám nyní ještě půl bandy, takže výsledek až to vyjedu.
Účelem není co nejnižší spotřeba, ale porovnání reklamních keců jak je V power super krmení pro motor - resp. zda-li se nevyplatí jezdit na to údajně nejkvalitnější palivo. Mimochodem skutečná spotřeba se proti palubnímu computeru lišila o cca 0,6 l (comp ukazoval 5,7). Předesílám, že dokážu změřit jen spotřebu, případné vyšší či nižší zas*ání filtru pevných částic si můžu jen domýšlet. Subjektivní pocit z Véčka - žádný extra rozdíl, taková normální nafta :lol:

Najedu běžně tak 1500-2000km za měsíc. Provoz běžný -okresky, město, sem tam R6/R7 - denně práce - tam/zpět cca 30 km, sem tam Praha 60-100km, návštěva u přízně 100km R6. Občas křeč za blbem, co jede 54 tam kde může 90 - zejména na trase do práce - rovinka a za ní mírné kličky v lese, v zatáčkách nepředjíždím, je to tam fakt o hubu a před kličkama dojedu blba ... grrr - no a za kličkama rovná silnice, táhlej kopec asi 2 km tak tak to trošku při sešlápnutí plynu papá (jako kompenzace za plížení se za blbem).
Naposledy upravil(a) Archie dne 19.02.2014 17:34, celkem upraveno 1 x.
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion

Uživatelský avatar
Bari
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 12.07.2012 10:41
Kontaktovat uživatele:

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od Bari »

Je jasné, že ta základní nafta tady bude všude +- stejná. Rozdíl je ale právě v těch aditivech, co tam dávají. Proto by mě zajímalo něco jako zde už bylo http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2712277#p2712277" onclick="window.open(this.href);return false; nebo nějaké další informace od znalých lidí. Dlouhodobě tankuji Vervu Diesel a nemám žádný problém. Nevím ale, jak se právě situace změnila, jak je na tom ta Verva Diesel a jak jsou na tom jiná paliva.
Škoda Superb L&K 2.0 TDI (2019), 140 kW, DSG

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od molczik »

Já se snažím taky furt čerpat Maxx Motion, ale po tom, co zdražili a jeden litr stojí skoro o 3 Kč víc, než normální nafta, tak jsem zase přesedlal na Vervu. Mimochodem nedávno jsem tankoval na Slovensku V Power Nitro+ a podruhé v životě jsem poznal rozdíl ve výkonu. Poprvé to bylo po rakouském Diesel Ultimate od Aralu. (jinak ale Shell zásadně netankuju, na základě doporučení od Cimbu Motorsport). Tohle ale fakt jelo.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
Bari
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 12.07.2012 10:41
Kontaktovat uživatele:

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od Bari »

Asi to vidím tak, že zůstávám na Vervě Diesel. U toho MaxxMotion mi už ten příplatek přijde také moc brutální.

Já se za hranicemi snažím většinou netankovat. Ale až tam někdy pojedu, tak ten Aral schválně zkusím.
Škoda Superb L&K 2.0 TDI (2019), 140 kW, DSG

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od ricom »

Bari píše:Asi to vidím tak, že zůstávám na Vervě Diesel. U toho MaxxMotion mi už ten příplatek přijde také moc brutální.

Já se za hranicemi snažím většinou netankovat. Ale až tam někdy pojedu, tak ten Aral schválně zkusím.
Tak to děláš hodně velkou chybu.. Ceny jsou +- stejné někdy i levněji jak u nás a kvalita úplně někde jinde.. Zkus to a budeš překvapen.. I takový chorvati mají tu naftu lepší..

Uživatelský avatar
Lukas.cc
Pilot
Pilot
Příspěvky: 726
Registrován: 02.03.2013 10:20
Bydliště: Orlová

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od Lukas.cc »

Tak co teda tankovat?
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od ricom »

Lukas.cc píše:Tak co teda tankovat?

cokoliv u větších pump.. je to fakt jedno a lejt tam aditivum nejlépe VIF a máš klid.. Shell, Benzina, OMV je to prašt jak uhoď...
asi bych se spíše vyhnul těm malejm v JZD, takovejm těm neznačkovejm kde nikdo neví co jim vlastně vozí a kolikrát to nevědi ani oni a čert ví co berou u Makra a Globusu tam bych do Pašáka asi taky netankoval.. Já v Praze Pašáka tankuji jen a pouze v Pražským službách na Jarově.. Tam berou od Shellu ve velkém je tam nonstop pumpa a jezdí jim na to všechny auta co tam mají..
Golfa tankuji tady v Průhonicích na tý bezobzlužný ale tomu je to jedno.. to je ještě poctivá rotačka, ta by schroustla i kdyby tam nasr... do nádrže :tongue:

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od skacel99 »

Tankování ve družstvech bych se vůbec nebál.99% dnesšních traktorů má v sobě CR motory,filtry pevných částic a močovinu a roční nájezdy motohodin jsou mnohem větší,než u většiny aut.Když je v nějakým stroji motor za mega,tak si každej rozmyslí,co do něho nalije.A když to funguje v traktorech,proč by to nefungovalo v autech :wink:

Uživatelský avatar
Bari
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 12.07.2012 10:41
Kontaktovat uživatele:

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od Bari »

Tam bych se ale bál toho, že ty traktory mají velké a pomaloběžné motory. Přece jen auto má mnohem menší motor, který točí mnohem víc otáček. My když jsme tankovali do rolby, tam to byly všelijaké sajrajty a lil se do toho v zimě benzín, aby ta nafta nemrzla a normálně to jezdilo denně i 12 hodin a víc. Ale tam byl 9 litrovej motor, kterej točil 1500 ot. Do svého auta bych ti tu naftu rozhodně nedal :D
Škoda Superb L&K 2.0 TDI (2019), 140 kW, DSG

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od ricom »

skacel99 píše:Tankování ve družstvech bych se vůbec nebál.99% dnesšních traktorů má v sobě CR motory,filtry pevných částic a močovinu a roční nájezdy motohodin jsou mnohem větší,než u většiny aut.Když je v nějakým stroji motor za mega,tak si každej rozmyslí,co do něho nalije.A když to funguje v traktorech,proč by to nefungovalo v autech :wink:
protože nikdy nevíš kde to ty jezeďáci kupují.. ale každého boj..

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Příspěvek od skacel99 »

Neříkám,že je to tak všude,ale do místního podniku zajížděla linka tuším od Benziny.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“