Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 26.08.2014 21:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

6961

Bydliště:

east bohemia

Bari píše:
...Už delší dobu beru Vervu diesel, ale nevím, jestli se kvalita nějak nezměnila nebo nemá smysl jít k základní naftě u OMV.

moje auto jezdí celej svůj krátkej život :D výlučně na Vervu a při čištění EGRu, klapky a vstřiků jsem dostal od kimika metál za nadstandardně čistý "vnitřnosti" :D

_________________
VW Passat 3C Variant 2008 BKP
VW Passat 3C Limo, Executive r-Line 2010, 2.0 TDi, CBBB, 148 kW/404 Nm
VW Passat B8 Alltrack white 2016 140kW DSG 4M
VW Passat B8 Alltrack grey 2017 140kW DSG 4M

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 28.08.2014 19:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2938

Bydliště:

Praha

Vervou se neda nic zkazit :good:

_________________
Volkswagen Passat Variant B7 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG 2011


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 28.08.2014 20:38 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2014

Příspěvky:

468

Bydliště:

Praha západ

jezdím zasádně na vervu a nebo dávám aditivum. Dost nechápu, že někdo s těmahle autama bere ten nejlevnější benzín nebo naftu, kvůli mnohdy 70,- . Za to zdraví motoru to stojí. Známý s B5 tankoval 4 roky u Lukoilu a no name čerpaček a teď mu to stojí v garáži a čeká na repas vstřiků . Možná shoda okolností, možná ne...;-)

Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).

_________________
VW Passat 3C, 2.0 TDI CR, CBAB, r.v. 2009. Chip 138kw, man. 6st.
Dodělávky: ACC/Front assist, Lane Assist, Sign Assist, Side Assist, Discover Media + Car-Net
Dříve Passat B5.5 1.9 TDI 96kw


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 28.08.2014 21:25 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

02.08.2013

Příspěvky:

180

Bydliště:

Praha

Lukkii píše:
jezdím zasádně na vervu a nebo dávám aditivum. Dost nechápu, že někdo s těmahle autama bere ten nejlevnější benzín nebo naftu, kvůli mnohdy 70,- . Za to zdraví motoru to stojí. Známý s B5 tankoval 4 roky u Lukoilu a no name čerpaček a teď mu to stojí v garáži a čeká na repas vstřiků . Možná shoda okolností, možná ne...;-)

Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).


Tohle šetřen za každou cenu také nechápu. Já tolik nejezdím, na měsíc mi tan nádrž stačí, takže nějakých ušetřených 70 - 100 Kč tuplem neřeším. Beru jen MaxxMotion 100 nebo Vervu 100 a mám dobrej pocit, že auto dostane to nejlepší.

Do B2 Passata jsem kdysi v pravěku v zimě natankoval levnou naftu a vyléčilo mne to tak, že jsem pak už jezdil jen k Aralu (škoda ho).

_________________
VW Passat Variant Highline 2.0 TFSI 2006


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 28.08.2014 21:32 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2014

Příspěvky:

468

Bydliště:

Praha západ

nemecek píše:
Lukkii píše:
jezdím zasádně na vervu a nebo dávám aditivum. Dost nechápu, že někdo s těmahle autama bere ten nejlevnější benzín nebo naftu, kvůli mnohdy 70,- . Za to zdraví motoru to stojí. Známý s B5 tankoval 4 roky u Lukoilu a no name čerpaček a teď mu to stojí v garáži a čeká na repas vstřiků . Možná shoda okolností, možná ne...;-)

Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).


Tohle šetřen za každou cenu také nechápu. Já tolik nejezdím, na měsíc mi tan nádrž stačí, takže nějakých ušetřených 70 - 100 Kč tuplem neřeším. Beru jen MaxxMotion 100 nebo Vervu 100 a mám dobrej pocit, že auto dostane to nejlepší.

Do B2 Passata jsem kdysi v pravěku v zimě natankoval levnou naftu a vyléčilo mne to tak, že jsem pak už jezdil jen k Aralu (škoda ho).


:-D no jo stary diesely zamrzají každou zimu - teda nafta v čerpadle nebo filtru. A jak jezdi TSIčko? Ta verva 100 je taky znát ne?

_________________
VW Passat 3C, 2.0 TDI CR, CBAB, r.v. 2009. Chip 138kw, man. 6st.
Dodělávky: ACC/Front assist, Lane Assist, Sign Assist, Side Assist, Discover Media + Car-Net
Dříve Passat B5.5 1.9 TDI 96kw


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 29.08.2014 09:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.07.2012

Příspěvky:

119

Že Vervou nic nezkazím jsem tak nějak tušil :) Ale ještě mě právě zajímalo srovnání s běžnou OMV naftou a případně nějaké aktuální testy, jak si která nafta stojí a jestli se něco nějak nezlepšilo nebo naopak nezhoršilo.

_________________
Passat CC 2.0 TDI (2009), 125 kW, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 10.01.2016 00:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13287

Bydliště:

Chomutov

tak téměř po šesti letech, kdy jsem tohle téma založil, mám nutkavou potřebu sdělit další poznatek. Se svým obstarožním tátošem T4, jsem dneska ráno natankoval v Lucemburku Aral Ultimate diesel. Chudák malá nikdy takovou dobrotu nezakusil. Trvalo mu asi 300km, než se vzpamatoval a pak dostal motor (podobně jako u Redbullu), křídla. Nekecám, ten motor má ubohých 68koní, který jsem demontáží egru, a přidáním IC zvednul možná tak na 80 koní (a to si asi fandím). Dneska jsem nevěřil vlastním očím, co ta nafta s motorem udělala. Maximálka se moc nezvedla, díky krátký převodovce, ale v kopcích ten motor táhnul, jak raněný zvíře. Tam, kde bych jel možná tak 110, to jelo o 20 víc a co hlavně, ta rychlost se držela. Normálně,, téměř zázrak. Cena v LU za litr je dneska 27,-Kč. V DE bohužel zhruba o 4-5,-Kč víc, ale i tak to je dneska cena libová. Pamatuji doby, kdy stál Ultimate snad 45,-Kč !
Zkoušel jsem jezdit na všechny možný prémiový paliva, ale tahle nafta je naprosto bez konkurence. Považuji jí za to nejlepší, co lze vůbec v Evropě natankovat. Za 0,988 euro bych si jí pár sudů nejradši dovez.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 10.01.2016 20:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2014

Příspěvky:

468

Bydliště:

Praha západ

...bohužel tohle neplatí pro ARAL v ČR...alespoň si to myslím..(

_________________
VW Passat 3C, 2.0 TDI CR, CBAB, r.v. 2009. Chip 138kw, man. 6st.
Dodělávky: ACC/Front assist, Lane Assist, Sign Assist, Side Assist, Discover Media + Car-Net
Dříve Passat B5.5 1.9 TDI 96kw


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 11.01.2016 16:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13287

Bydliště:

Chomutov

Aral v ČR je bohužel protimluv asi jako sníh na Sahaře. Aral u nás už řadu let vůbec není a je to podle mě velká škoda.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 13.01.2016 03:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.03.2008

Příspěvky:

5488

Bydliště:

Praha

jo ultimate, to je král :)

_________________
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz
Obrázek

_________________
3C 4M TDi DPF Highline detailed by Pásovec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 13.01.2016 14:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.11.2011

Příspěvky:

99

KJirka: Tak zkus někdy do CCčka natankovat ultimate, by mě zajímalo co to s ním udělá, když T4 dostala křídla :)

_________________
VW Golf IV 1.4 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 13.01.2016 18:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13287

Bydliště:

Chomutov

když jsem byl v červnu v LU, tak jsem do toho CC Ultimate natankoval. Ale s přebytkem výkonu, jaký tam mám (dneska asi 160kW/430Nm a spíš asi víc) to už nepoznáš. Poznáš to hlavně u auta s ničemným motorem.
Jo, Ultimate je král a já taky :D :wink:

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 13.01.2016 20:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.11.2011

Příspěvky:

99

S takovým výkonem už se to jezdí pěkně s cc viď. můžeš to porovnat třeba oproti třilitru?
A až budeš brát ty sudy, tak řekni, natankoval bych si od tebe :D

_________________
VW Golf IV 1.4 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 13.01.2016 21:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

842

Nejde ani tak o výkon jako o krouťák.A ten je u třílitru někde jinde.Obsah ničím nenahradíš.Ani ten nejsilnější 2,0TDi 240k nejede jako třílitr v A6.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: současná kvalita paliv u čerpadel
PříspěvekNapsal: 13.01.2016 23:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

6961

Bydliště:

east bohemia

sharik4x4 píše:
Obsah ničím nenahradíš.Ani ten nejsilnější 2,0TDi 240k nejede jako třílitr v A6.

ámen :good: :D

_________________
VW Passat 3C Variant 2008 BKP
VW Passat 3C Limo, Executive r-Line 2010, 2.0 TDi, CBBB, 148 kW/404 Nm
VW Passat B8 Alltrack white 2016 140kW DSG 4M
VW Passat B8 Alltrack grey 2017 140kW DSG 4M

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 218 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Lada.s, sponny2 a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group