Stránka 13 z 16

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 26.08.2014 21:06
od ppfox
Bari píše:...Už delší dobu beru Vervu diesel, ale nevím, jestli se kvalita nějak nezměnila nebo nemá smysl jít k základní naftě u OMV.
moje auto jezdí celej svůj krátkej život :D výlučně na Vervu a při čištění EGRu, klapky a vstřiků jsem dostal od kimika metál za nadstandardně čistý "vnitřnosti" :D

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 28.08.2014 19:34
od hkr
Vervou se neda nic zkazit :good:

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 28.08.2014 20:38
od Lukkii
jezdím zasádně na vervu a nebo dávám aditivum. Dost nechápu, že někdo s těmahle autama bere ten nejlevnější benzín nebo naftu, kvůli mnohdy 70,- . Za to zdraví motoru to stojí. Známý s B5 tankoval 4 roky u Lukoilu a no name čerpaček a teď mu to stojí v garáži a čeká na repas vstřiků . Možná shoda okolností, možná ne...;-)

Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 28.08.2014 21:25
od nemecek
Lukkii píše:jezdím zasádně na vervu a nebo dávám aditivum. Dost nechápu, že někdo s těmahle autama bere ten nejlevnější benzín nebo naftu, kvůli mnohdy 70,- . Za to zdraví motoru to stojí. Známý s B5 tankoval 4 roky u Lukoilu a no name čerpaček a teď mu to stojí v garáži a čeká na repas vstřiků . Možná shoda okolností, možná ne...;-)

Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).
Tohle šetřen za každou cenu také nechápu. Já tolik nejezdím, na měsíc mi tan nádrž stačí, takže nějakých ušetřených 70 - 100 Kč tuplem neřeším. Beru jen MaxxMotion 100 nebo Vervu 100 a mám dobrej pocit, že auto dostane to nejlepší.

Do B2 Passata jsem kdysi v pravěku v zimě natankoval levnou naftu a vyléčilo mne to tak, že jsem pak už jezdil jen k Aralu (škoda ho).

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 28.08.2014 21:32
od Lukkii
nemecek píše:
Lukkii píše:jezdím zasádně na vervu a nebo dávám aditivum. Dost nechápu, že někdo s těmahle autama bere ten nejlevnější benzín nebo naftu, kvůli mnohdy 70,- . Za to zdraví motoru to stojí. Známý s B5 tankoval 4 roky u Lukoilu a no name čerpaček a teď mu to stojí v garáži a čeká na repas vstřiků . Možná shoda okolností, možná ne...;-)

Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).
Tohle šetřen za každou cenu také nechápu. Já tolik nejezdím, na měsíc mi tan nádrž stačí, takže nějakých ušetřených 70 - 100 Kč tuplem neřeším. Beru jen MaxxMotion 100 nebo Vervu 100 a mám dobrej pocit, že auto dostane to nejlepší.

Do B2 Passata jsem kdysi v pravěku v zimě natankoval levnou naftu a vyléčilo mne to tak, že jsem pak už jezdil jen k Aralu (škoda ho).
:-D no jo stary diesely zamrzají každou zimu - teda nafta v čerpadle nebo filtru. A jak jezdi TSIčko? Ta verva 100 je taky znát ne?

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 29.08.2014 09:52
od Bari
Že Vervou nic nezkazím jsem tak nějak tušil :) Ale ještě mě právě zajímalo srovnání s běžnou OMV naftou a případně nějaké aktuální testy, jak si která nafta stojí a jestli se něco nějak nezlepšilo nebo naopak nezhoršilo.

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 09.01.2016 23:33
od KJirka
tak téměř po šesti letech, kdy jsem tohle téma založil, mám nutkavou potřebu sdělit další poznatek. Se svým obstarožním tátošem T4, jsem dneska ráno natankoval v Lucemburku Aral Ultimate diesel. Chudák malá nikdy takovou dobrotu nezakusil. Trvalo mu asi 300km, než se vzpamatoval a pak dostal motor (podobně jako u Redbullu), křídla. Nekecám, ten motor má ubohých 68koní, který jsem demontáží egru, a přidáním IC zvednul možná tak na 80 koní (a to si asi fandím). Dneska jsem nevěřil vlastním očím, co ta nafta s motorem udělala. Maximálka se moc nezvedla, díky krátký převodovce, ale v kopcích ten motor táhnul, jak raněný zvíře. Tam, kde bych jel možná tak 110, to jelo o 20 víc a co hlavně, ta rychlost se držela. Normálně,, téměř zázrak. Cena v LU za litr je dneska 27,-Kč. V DE bohužel zhruba o 4-5,-Kč víc, ale i tak to je dneska cena libová. Pamatuji doby, kdy stál Ultimate snad 45,-Kč !
Zkoušel jsem jezdit na všechny možný prémiový paliva, ale tahle nafta je naprosto bez konkurence. Považuji jí za to nejlepší, co lze vůbec v Evropě natankovat. Za 0,988 euro bych si jí pár sudů nejradši dovez.

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 10.01.2016 19:39
od Lukkii
...bohužel tohle neplatí pro ARAL v ČR...alespoň si to myslím..(

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 11.01.2016 15:24
od KJirka
Aral v ČR je bohužel protimluv asi jako sníh na Sahaře. Aral u nás už řadu let vůbec není a je to podle mě velká škoda.

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 13.01.2016 02:14
od pásovec
jo ultimate, to je král :)

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 13.01.2016 13:31
od counterct
KJirka: Tak zkus někdy do CCčka natankovat ultimate, by mě zajímalo co to s ním udělá, když T4 dostala křídla :)

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 13.01.2016 17:31
od KJirka
když jsem byl v červnu v LU, tak jsem do toho CC Ultimate natankoval. Ale s přebytkem výkonu, jaký tam mám (dneska asi 160kW/430Nm a spíš asi víc) to už nepoznáš. Poznáš to hlavně u auta s ničemným motorem.
Jo, Ultimate je král a já taky :D :wink:

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 13.01.2016 19:46
od counterct
S takovým výkonem už se to jezdí pěkně s cc viď. můžeš to porovnat třeba oproti třilitru?
A až budeš brát ty sudy, tak řekni, natankoval bych si od tebe :D

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 13.01.2016 20:43
od sharik4x4
Nejde ani tak o výkon jako o krouťák.A ten je u třílitru někde jinde.Obsah ničím nenahradíš.Ani ten nejsilnější 2,0TDi 240k nejede jako třílitr v A6.

Re: současná kvalita paliv u čerpadel

Napsal: 13.01.2016 22:24
od ppfox
sharik4x4 píše:Obsah ničím nenahradíš.Ani ten nejsilnější 2,0TDi 240k nejede jako třílitr v A6.
ámen :good: :D