Maximalne 3000 ot/min. a viac to ani nepotiahne, skor trha

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
mrmaryII
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1262
Registrován: 24.03.2009 13:07
Bydliště: Kosice, SVK

Re: Maximalne 3000 ot/min. a viac to ani nepotiahne, skor trha

Příspěvek od mrmaryII »

Len taka drobnost, cerpadlo sa upchavanim (pripadne privieranim) vytlaku odlahcuje (btw plati to aj ventilatoroch, turbinach a pod.), cize ani omylom nedochadza k jeho zvysenemu zatazovaniu a tym zahrievaniu. Toto cerpadlo umiera na nekvalitne loziska a nema to nic spolocne s palivovym filtrom.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

Uživatelský avatar
halajcik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 26.04.2010 09:15

Re: Maximalne 3000 ot/min. a viac to ani nepotiahne, skor trha

Příspěvek od halajcik »

mrmaryII píše:Len taka drobnost, cerpadlo sa upchavanim (pripadne privieranim) vytlaku odlahcuje (btw plati to aj ventilatoroch, turbinach a pod.), cize ani omylom nedochadza k jeho zvysenemu zatazovaniu a tym zahrievaniu. Toto cerpadlo umiera na nekvalitne loziska a nema to nic spolocne s palivovym filtrom.
OK, dík za vysvetlenie. Len som sa snažil to nejako odôvodniť pre seba. Som laik a tak som nechápal, ako môže čerpadlo po 100 000km krachnúť. Ale je logické, že by to malo mať ochranu proti tomuto vlivu. Tak sa ospravedlňujem za mylné úvahy.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“