Vstriky na VW Passat 03G130073D
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Kami3120
- VWjunior
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 04.09.2010 19:52
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
Bedaalfo, zdravím tě už dlouho čtu co píšeš a říkám si fajn že to někdo dělá a kontak už si ukládám také jsem totiž šťastlivec s BKP...
Jeden vstřik mi dává občas zkrat na plus ale zatím to je jen na diagnostice, už jsem měl problém ale byl nejspíš v kabelech ke vstřikům protože auto jelo na 3válce ale byl tam zkrat co myslíš tou rampou? Máš na mysli tu rampu s kabeláma ke vstřikům? Tu se chystám měnit a asi mě bude čekat oprava vstřiku teda.
Edit: co je pravdy na nutnosti výměny všech vstřiků na jednou?
Jeden vstřik mi dává občas zkrat na plus ale zatím to je jen na diagnostice, už jsem měl problém ale byl nejspíš v kabelech ke vstřikům protože auto jelo na 3válce ale byl tam zkrat co myslíš tou rampou? Máš na mysli tu rampu s kabeláma ke vstřikům? Tu se chystám měnit a asi mě bude čekat oprava vstřiku teda.
Edit: co je pravdy na nutnosti výměny všech vstřiků na jednou?
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17.07.2010 17:27
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601 mobil 604591309
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
Kami3120 píše:Bedaalfo, zdravím tě už dlouho čtu co píšeš a říkám si fajn že to někdo dělá a kontak už si ukládám také jsem totiž šťastlivec s BKP...
Jeden vstřik mi dává občas zkrat na plus ale zatím to je jen na diagnostice, už jsem měl problém ale byl nejspíš v kabelech ke vstřikům protože auto jelo na 3válce ale byl tam zkrat co myslíš tou rampou? Máš na mysli tu rampu s kabeláma ke vstřikům? Tu se chystám měnit a asi mě bude čekat oprava vstřiku teda.
Edit: co je pravdy na nutnosti výměny všech vstřiků na jednou?
Ahoj taky Tě zdravím.Takže rampou se obecně myslí přesně to co píšeš a je ji třeba měnit vždy pokud odejde nějký vstřik a to i kdyby to měla být prevence,ale věř mi,že není.Ppokud se ji chystáš měnit a budeš to mít otevřené určitě bychom měli nebo bys měl min. udělat ten vstřik co sporadicky dává zkrat na plus,ten už dlouho nepní vždy svůj úkol na 100% no a dále nutnost výměny všech vstřiků není na škodu,až mi odejde další vstřik(úplně se těším)zrepásnu si je všechny zbylé 3 za tu cenu a pročistím ,odstraním nános sazí,to vlastně už teď dělám v ceně automat.u každé zakázky,poněvadž když na tu spičku trysky koukám přes mikroskop i zdánlivě okem čisté 4 ovůrky kudy vystřikuje palivo nejsou uplně na sto procent průchodné a to nemluvím jak to vypadá než je očistím od nánosu sazí,jinak tu tu nutnost výměny všech tu úplně nevidím,ovšem je to tak a platí zde:pokud některý vstřik začne polevovat ostatní se tento schodek snaží vyrovnat to je jasně vidět na diagnostice,kde mají mít všechny hodnoty co možná nejblíž se rovnající nule a jakmile jeden vstřik udělá vychýlení ostatní tři na toto ihned reagují.Na Tvém místě bych asi s tím vstřikem co zkratuje moc neotálel a ulehčil bych život těm chudákům třem a navíc se tím vyvaruješ té nepříjemnosti,která Tě nedej bůh může potkat zrovna hodný kus cesty od baráčku v - 15°C,kdy to zkratne a ve zkratu už def. zůstane a Ř.J motoru už nepovolí start dokud nebude vstřik opraven nebo nahrazen jiným fungujícím.nebo taky stačí vstřik odpojit z konektoru ovšem tak v jízdě pokračovat nelze,tak lze bez diag.lehce zjistit který vstřik je ko,tzn.pokud odpojíš ten co je v kleku musí motor naskočit na 3 válce pokud ne jde o výjimku kdy odejdou dva na jednou ale i to tu již bylo,snad jsem Ti trošku pomohl jinak se jmenuji Petr
- Pavelkot
- Závodník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 22.12.2007 21:24
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
BEDAALFA,
je fajn, že se to dá tak jak píšeš opravit, ale ještě jsem se nedočetl, zda původcem této poruchy je rampa, která jde nejakým proklepáním do zkratu (takhle to tady bylo někde psáno). Tedy, zda by měla preventivní vyměna rampy poruchu piezo elementu vyloučit.
Díky za odpověď )
je fajn, že se to dá tak jak píšeš opravit, ale ještě jsem se nedočetl, zda původcem této poruchy je rampa, která jde nejakým proklepáním do zkratu (takhle to tady bylo někde psáno). Tedy, zda by měla preventivní vyměna rampy poruchu piezo elementu vyloučit.
Díky za odpověď )
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17.07.2010 17:27
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601 mobil 604591309
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
vyloučit poruchu to vžádném případě, ale lze předejít tímto možnému opětovnému poškození vstřiku následkem probití kableláže (rampy), kdy u této kabeláže je težke zjistit kde přesně probijí, když jde o sporadickou poruchu a ta dokáže zničit i zcela nový vstřik. Ovšem chybu kterou vstřiky siemens trpí kabeláž neodstraní, ale bylo by asi drahé ponaučení že kabel probijel a zničil znovu vstřik díky ušetřených 2000kc. Jaá osobně jsem byl na toto upozorňován člověkem který mě do tohop zasvětil. A sám znám případ, kdy se rampa neměnila a po ujetí 300km vstřik znova odešel udělal jsem jej znova vyměnila se i rampa a je to 4 měsice co jede dál. Nikoho do toho nenutím ale je to dobře míněna rada a podmínka pro mou záruku.Pavelkot píše:BEDAALFA,
je fajn, že se to dá tak jak píšeš opravit, ale ještě jsem se nedočetl, zda původcem této poruchy je rampa, která jde nejakým proklepáním do zkratu (takhle to tady bylo někde psáno). Tedy, zda by měla preventivní vyměna rampy poruchu piezo elementu vyloučit.
Díky za odpověď )
- Pavelkot
- Závodník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 22.12.2007 21:24
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
podle toho co píšeš to vypadá, že za celým problémem je právě ta rampa. V podstatě píšeš, že zkrat v kabeláži dál vyzkratuje vstřik.
Pokud se občas preventivně vymění kabeláž, tak by vstřiky mohly vydržet mnohem déle a pak lehnout třeba na úplně jiný problém, např. mechanický
Pokud se občas preventivně vymění kabeláž, tak by vstřiky mohly vydržet mnohem déle a pak lehnout třeba na úplně jiný problém, např. mechanický
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17.07.2010 17:27
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601 mobil 604591309
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
ne neni to uplne tak ja co sem vysledoval tak bez ohledu na kabely mysleno tak ze i kdyby si menil kable co deset tisic maji tak jak prijdou od siemense ty pieza zivotnost okolo tech 160 000 ovsem ta kabelaz je muze zlikvidovat jak je probita treba v 50 000km chapes me pak se to udela ty vstriky a je blbost neudelat rampu a riskovat znicení ted uz po tolika km snad kazdy den,ja nevim jak to mam vysvetlit proste kabely jsou vysoka hrozba umrti ne vsak to je mysleno ze pokud budu kabely porad nove ze vstrik neodejde nikdy odejde protoze jsiou chybne vyrobeny az ja tu chybu napravim pak jsou dokonale lip tmim vysvetlit a uz me boli pomalu prstiky AHOJ PEZR
- Pavelkot
- Závodník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 22.12.2007 21:24
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
v pohodě, chápu
piezo má svou životnost....
piezo má svou životnost....
- Kami3120
- VWjunior
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 04.09.2010 19:52
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
Hmm... No a nemá někdo č dílu té rampy z ETKY že bych si pozjištoval za kolik by mi to dali na JArově nebo v auto KELLY abych to dal mechanikovi at to vymeni ale radsi bych si ji koupil sám tady v Praze...
- Pavelkot
- Závodník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 22.12.2007 21:24
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
pochybuju že by se v kelly našla, to bude pouze origo
- Kami3120
- VWjunior
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 04.09.2010 19:52
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
A v KELLY nemaj origoše? To jsem nevěděl.. Ok nevadí tak půjdu na Jarov a uvidím co řeknou
- Pavelkot
- Závodník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 22.12.2007 21:24
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
v kelly něco z origoše maj, ale jen na škodylaka
pak se nám s tou cifrou pochlub
pak se nám s tou cifrou pochlub
- Kami3120
- VWjunior
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 04.09.2010 19:52
- Bydliště: Praha
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
na Jarově 2000kč, čislo je 03G 971 033M
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Kami3120
- VWjunior
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 04.09.2010 19:52
- Bydliště: Praha
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
ok prostě asi nemá cenu řešit cenu všude stojí asi stejně a už chci vědět že tam mám funglovku...
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17.07.2010 17:27
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601 mobil 604591309
Re: Vstriky na VW Passat 03G130073D
mam ji taky za 2000 nejsem urputak hosi a orig.VW a nechci za ni nic navic protoze chci at to ma fakt kazdy nove i kdyz jsem tim jestli to nekdo nehape sam proti sobe,pro mne je kazdy odpaleny vas vstrik nejaka koruna navic,ale jsem vychovan tak ,at se chovam ke kazdemu stejne jako bych chtel aby se choval on ke mne.A VW jezdí dost a ještě nikomu opraveny vstrik neklekl.To už by tu byla kritika na mě