AutoChip

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
blodiac
Řidič
Řidič
Příspěvky: 126
Registrován: 27.03.2010 18:09

AutoChip

Příspěvek od blodiac »

http://www.autochip.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nemate zkusenost s touto firmou? Chtel bych si tam nechat chipnout na 170hp.. cena je lakava 6500 s DPH a celkove na me ta firma pusobi solidne i s referencemi
Volkswagen Passat Variant 2.0TDi 103kW 4Motion HIGHLINE
Volvo XC90 3.2 AWD 176kW SUMMUM Executive

Uživatelský avatar
Barthez
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1285
Registrován: 18.10.2007 11:21
Kontaktovat uživatele:

Re: AutoChip

Příspěvek od Barthez »

blodiac píše:http://www.autochip.eu/

Nemate zkusenost s touto firmou? Chtel bych si tam nechat chipnout na 170hp.. cena je lakava 6500 s DPH a celkove na me ta firma pusobi solidne i s referencemi

Můžu doporučit i tyhle stránky http://www.rychla-auta.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Stránky jsou ve výstavbě, ale je to můj kamarád. Svého pásovce jsem si u něj nechal čipnout....
Mám najeto na čipu 50 000 km a bez problému. Pakliže mu budeš volat, tak se odkaž na mě.......
Bude větet kam má hnout s cenou....
Pravidelný sraz VW každá poslední středa v měsíciv 18:00_MC DONALD_Poděbrady, dálnice z PHA na HK

Uživatelský avatar
pásovec
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5487
Registrován: 25.03.2008 20:26
Bydliště: Praha

Re: AutoChip

Příspěvek od pásovec »

Za mě tdifun, mvolesko.
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
blodiac
Řidič
Řidič
Příspěvky: 126
Registrován: 27.03.2010 18:09

Re: AutoChip

Příspěvek od blodiac »

a tahle firma nic?
Volkswagen Passat Variant 2.0TDi 103kW 4Motion HIGHLINE
Volvo XC90 3.2 AWD 176kW SUMMUM Executive

Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: AutoChip

Příspěvek od Benetty »

Za mě také TDIfun :mrgreen: nebo MVolesko

zajda82
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 475
Registrován: 19.08.2009 15:06

Re: AutoChip

Příspěvek od zajda82 »

TDIfun vypada zajimave ale je trosku z ruky :)

Uživatelský avatar
jan.fort
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 252
Registrován: 27.10.2009 16:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: AutoChip

Příspěvek od jan.fort »

Odkut jsi?
blodiac píše:a tahle firma nic?
Odstranění DPF a navýšení výkonu 140hp-166hp/394Nm od fi.DIESELPOWER s.r.o.

Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: AutoChip

Příspěvek od Benetty »

Pro mě byl taky z ruky, ale jsem nakonec zatím rád, že jsem byl u něj. Udělal na mě celkově velmi solidní dojem. Jinak co je z ruky? Já to měl 450 km tam a dalších 450 zpět :wink:

Uživatelský avatar
blodiac
Řidič
Řidič
Příspěvky: 126
Registrován: 27.03.2010 18:09

Re: AutoChip

Příspěvek od blodiac »

našel sem na strankach ze na Autochip maji ted jeste slevu 1000,- do konce tydne takze to tam asi odvezu
Volkswagen Passat Variant 2.0TDi 103kW 4Motion HIGHLINE
Volvo XC90 3.2 AWD 176kW SUMMUM Executive

Uživatelský avatar
Dukes
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: AutoChip

Příspěvek od Dukes »


Uživatelský avatar
Hithlum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 25.02.2009 23:15
Bydliště: Orlické hory || Praha

Re: AutoChip

Příspěvek od Hithlum »

A co tohle http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuni ... /?vmcchk=1 ta cena je hodne dobra... otazka jestli za ten priplatek jinde dosahnes nejakeho lepsiho vysledku....

Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: AutoChip

Příspěvek od Sullaco »

Pokud bych já chipoval, tak bych chtěl každopádně nejdřív vědět kolik moje auto má nyní tzn. prvně odbrzdit na brzdě a pak po nachipování tzn. odbrzdit podruhé. Bez toho ani kulový.

Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: AutoChip

Příspěvek od Benetty »

Sullaco píše:Pokud bych já chipoval, tak bych chtěl každopádně nejdřív vědět kolik moje auto má nyní tzn. prvně odbrzdit na brzdě a pak po nachipování tzn. odbrzdit podruhé. Bez toho ani kulový.
Jo jo, přesně tak. Nechat odbrzdit dvakrát. Chip ti tam naleje kde kdo, ale málo kdo ti to odbrzdí a udělá chip na míru. Příklad: Dva stejné passaty, dva stejné motory a jeden čiplej na 165HP a druhý na 171HP od stejného tunera. Otázka je proč? Protože to borec odbrzdí a zjistí, jak je na tom celkově agregát a podle toho ti to pak udělá s ohledem na životnost dílů a motoru. Apropo zjistí také skutečné vykonostní hodnoty motoru před a po čipu, jak píše Sullaco. Takže určitě odbrzdit.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: AutoChip

Příspěvek od motorpower »

Benetty píše:
Sullaco píše:Pokud bych já chipoval, tak bych chtěl každopádně nejdřív vědět kolik moje auto má nyní tzn. prvně odbrzdit na brzdě a pak po nachipování tzn. odbrzdit podruhé. Bez toho ani kulový.
Jo jo, přesně tak. Nechat odbrzdit dvakrát. Chip ti tam naleje kde kdo, ale málo kdo ti to odbrzdí a udělá chip na míru. Příklad: Dva stejné passaty, dva stejné motory a jeden čiplej na 165HP a druhý na 171HP od stejného tunera. Otázka je proč? Protože to borec odbrzdí a zjistí, jak je na tom celkově agregát a podle toho ti to pak udělá s ohledem na životnost dílů a motoru. Apropo zjistí také skutečné vykonostní hodnoty motoru před a po čipu, jak píše Sullaco. Takže určitě odbrzdit.
Brzdit u mě je možno, ale na ověření, že motor je v pořádku mi stačí 5min jízda po volné silnici. Chip na míru je moc zavádějící výraz. Pokud je motor v orig správně nastaven, a má v pořádku příslušenství, tj. čidla , ventily, váhu vzduchu, podtlakové vedení a filtry je 99proc. předpoklad, že má výrobcem deklarované hodnoty. Navýšení výkonu, pokud je funkční sw potom také odpovídá hodnotám a nejedná se o žádné placebo. Mám však zkušenost, že většina úpravců stav vozidla neřeší, nebo se znaží softwarově opravit mechanické nedostatky motoru. I zákazníci co přijedou ke mě mají peníze na chip,mají na autě pěkná kola, ale motor většinou totálně bez údržby. Všichni zde na fóru řešíte, zda máte jaký nebo onaký graf, ale min. 50proc. z vás dusí motor při 1500ot. To si potom s grafem můžete vytřít... A ještě jednou zpět. Kdo nepozná bez brzdy navýšení o třeba 40PS, a kroutící moment o cca do 60Nm tak ať radši chip oželí. Myslím si , že do provozu je takové navýšení akorát a neomezuje životnost motoru. A hnát se za rekordními hodnotami a potom jezdit tzv. opatrně je pěkná blbost. Upřednostňuji německý model, tj. nemusím se bát jízdy po dálnici při maximálním zatížení po dobu delší než hodinu.
A zpět k brzdě, pokud někdo ke mě někdo přijede na čip, tak mu ručně namaluji graf, potom odbrzdíme, a pokud se skutečnost bude lišit o více než 10% má záruku na motor bez příplatku, v opačném případě mám u něj cenu ještě jednou navíc.
A co navíc už hodně členům jsem zde ubíral výkon, nebo měnil komponenty na motoru tak aby nekouřil, jel bez cukání atd. Není vždy je rozhodující maximum, cukající auto při popojíždění v koloně je katastrofa.
Píši to zde hlavně proto, že bojuji proti marketingovým firmám jako je Autochip, Powertec, Cimbu, ABC, Profichip,Sportmotor, Chiptuner.cz( který na mě parazituje) a to proto že je zajímá ne vaše auto , ale především vaše peněženka. Dělám to také pro peníze, ale když vidím motor v žalostném stavu, tak je lepší oželet peníze a doporučit raději užitečnou údržbu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Dukes
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: AutoChip

Příspěvek od Dukes »

S tímto souhlasím.

Já mám na brzdu trochu odlišný názor než Chiptuner.
DIESELPOWER je první firmou v ČR, která začala zákazníkům nabízet možnost naladění vozu na válcové zkušebně.
Ze začátku tuto službu takřka nevyužívali zákaznící, kteří chtěli pouze chiptuning, ale zákaznící, jenž měli nějaké pokročilejší modifikace (turbo, trysky...).
Dnes už je situace jiná, tuto službu žádají čím dál víc zákaznící i ke standardnímu chiptuningu a právě zde začíná být trochu spor.

Firmy prodávající softwarové úpravy z různých externích zdrojů nejsou schopny garantovat tabulkově údávaný výkon a průběhy po úpravě, které uvádí na svém webu, díky kterému i přílákají zákazníka.
Neznamená to, že úprava je v těchto případech špatná, ale zákazníky v drtivé většině případech nedostane tolik, kolik bylo uváděno na webu. Často, ale samozřejmě může dostanat zákazník nějaký katastrofický chip z DVD za 100,- Kč.

Další skupinou, která začíná být čím dál početnější je skupina individuálních tunerů s jednonápravovou dynamickou brzdou, kterou si ve spoustě případech chiptuneři pořizují, aby rozšířilli svoje služby a zlepšili své postavení na trhu chiptuningu.
Aby dosáhli uváděných parametrů, tak nesmyslně šroubují parametry, čímž rapidně klesá spolehlivost úpravy. V těchto případech už je lepší kolikrát volit první skupinu.
Navíc díky většinou nedostatečně výkonné vzduchotechnice hrozí problém už při samotném opakovaném brždění.

Tyto dvě skupiny mají většinou za cíl vydělat co možná nejvíc peněz, jak psal Chiptuner.
Poznávacím znakem je nabídka chiptuningu takřka všech značek, vysoké výkony, nízká spotřeba a nízká pořízovací cena.

Takovou poslední, třetí skupinou jsou specializovaní úpravci, kteří disponují technickým vybavením na úrovni, neslibují nesmysly a mají nějaké reference a úspěchy. Cena těchto úprav je samozřejmě výš.

Pokud se vrátím k samotné otázce měření výkonu, tak ikdyž se to nemusí zdát, tak je v tom velký rozdíl.
Záleží tu nejen na typu zkušebny, postupu měření, kalibraci, ale také na dostatečné učinné vzduchotechnice, která dokáže vůz uchladit při zátěžové zkoušce.
90% válcových zkušeben v ČR neni vybaveno zátěžovou brzdou, která teprve prověří skutečný výkon a ukáže skutečné průběhy při plné zátěži.

Stále a myslím, že ještě dlouho bude platit, že kvalitní úpravu zahrnující změření výkonu na kvalitní stolici, diagnostiku atd. nelze pořídit za málo peněz. Některé firmy se sice dnes snaží dokázat, že tomu tak neni, ale já vím, že je.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“