Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 21.07.2010 07:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

364

Zdravím, poznal někdo z vás rozdíl na výkonu auta, když byly ty obrovský horka (40°C) a teď?
Mě to příde že mám vyměněný auto. V tom horku bylo nějaký utahaný a jak je ted "chladněji" tak z toho mám raketu :ura1:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 21.07.2010 07:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.05.2010

Příspěvky:

40

Bydliště:

tož su z moravy

Ahoj, to je asi normální, dělali mi to všechny auta co jsem měl, nejlíp to jede když je vlhkej a chladnej vzduch, jak je horko a sucho,tak to není ončo

_________________
Pjasat B5 AFN 81kW egr-off, kat-off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 21.07.2010 13:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.05.2010

Příspěvky:

54

Bydliště:

Břevnov - Bullit Ballpark

protože ta 3C ma misto IC nevhodným umistenim od vyrobce IH (interheater)

_________________
...máte štěstí, že jdu zrovna kolem... :-)

_________________
2.0tdi variant soušl edyšn


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 21.07.2010 14:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.10.2008

Příspěvky:

621

Bydliště:

Děčín a široké vwokolí

Myslím,tedy vím,že to je tím IC, celkově jde do motoru tuším méně kyslíku a to z důvodu jeho teplem vyvolané řídkosti a zvýšení objemu. Obecně litr teplého vzduchu obsahuje méně kyslíku než litr studeného, procentuelně s ostatními složkami vzduchu (dusík, oxid ulhičitý atd.) je to stejně, ale v gramech je to pak jinak a přece "hoří" jenom kyslík. Pro příklad litr teplého vzduchu 5 g kyslíku, litr studeného vzduchu 8 g kyslíku. Pak tu hraje roli ještě vlhkost, ale v tom mi už.... víte co :gey: Nejvíc citelné je to u aut s IC a turbem

_________________
VW Passat Variant SPORT B7 2.0 TDI 4Motion DSG 125 kW ( 125 kW zatím :-) )


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 21.07.2010 21:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.01.2009

Příspěvky:

344

Bydliště:

Bruntál

StreetPro píše:
protože ta 3C ma misto IC nevhodným umistenim od vyrobce IH (interheater)
čest, proč si myslíš, že má nesprávně umístěn IC?

_________________
PASSAT B6,BMP-soukromé označení R20, Hybrid 1.5 bar + AL vstřiky+soft BH MOTOR 193 Ps 406 Nm , jinak sociále editione


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 21.07.2010 22:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

330

Bydliště:

Nitra

Benetty píše:
Myslím,tedy vím,že to je tím IC, celkově jde do motoru tuším méně kyslíku a to z důvodu jeho teplem vyvolané řídkosti a zvýšení objemu. Obecně litr teplého vzduchu obsahuje méně kyslíku než litr studeného, procentuelně s ostatními složkami vzduchu (dusík, oxid ulhičitý atd.) je to stejně, ale v gramech je to pak jinak a přece "hoří" jenom kyslík. Pro příklad litr teplého vzduchu 5 g kyslíku, litr studeného vzduchu 8 g kyslíku. Pak tu hraje roli ještě vlhkost, ale v tom mi už.... víte co :gey: Nejvíc citelné je to u aut s IC a turbem

a nie prave preto tam je cidlo nadmorskej vysky,ze ked je zmes chudobna na kyslik tak da viac paliva? ci mylim sa? :oops: potom by to asi malo vplyv na spotrebu a ta strata vykonu je zanedbatelna....

_________________
B6 variant, Highline 103 kW;DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 22.07.2010 07:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.10.2008

Příspěvky:

621

Bydliště:

Děčín a široké vwokolí

Jo tak to nevím, to není moje parketa 8O , ale tady přeci není řeč o nadmořské výšce, stejná nadmořská výška, ale rozdílné teploty a s tím další spojené....

_________________
VW Passat Variant SPORT B7 2.0 TDI 4Motion DSG 125 kW ( 125 kW zatím :-) )


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 22.07.2010 10:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

330

Bydliště:

Nitra

no,myslel som to tak,že ked to čidlo "stráži" možstvo kyslíka,tak to asi podobne funguje aj ked je v horúcom vzduchu toho kyslíka menej...

_________________
B6 variant, Highline 103 kW;DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 22.07.2010 11:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2009

Příspěvky:

1261

Bydliště:

Kosice, SVK

Cidlo nadmorskej vysky v riadiacke motora nestrazi mnozstvo kyslika, ale tlak atmosferickeho vzduchu. Problemom v tychto horucavach je, ze IC uz nestiha tolko chladit a pred nim je este chladic, ktory ho nestastne prihrieva, co mu urcite nepomaha. Tym sa narast tlaku v nasavacom potrubi dostava na pozadovanu hodnotu pomalsie a vduch vchadzajuci do valcov je teplejsi nez za chladneho pocasia a ty jeho expanzia nie je taka rychla a ani tak velka, ako u chladnejsieho vzduchu. Tento jav samozrejme sposobuje znizenie vykonu oproti optimalnym podmienkam prevadzky. Niektore znacky to riesia ostrekovanim IC vodou pri prudkom zosliapnuti plynu a ciastocne tento jav eliminuju.

_________________
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

_________________
Passat 3C Variant 2.0 TDi 103kW BMP, Comfortline, DSG (HXS), maska HighLine, List. Indivindy, Plaketa Indivindy, HFS Prem.III, el. otvarania 5.dv, kola 17" Indivindy (BBS RW pre VW Indivindy), osvetlenie pr. noh AU R8, ACC...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 22.07.2010 12:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.10.2008

Příspěvky:

621

Bydliště:

Děčín a široké vwokolí

No vždyť to říkám :wink:

_________________
VW Passat Variant SPORT B7 2.0 TDI 4Motion DSG 125 kW ( 125 kW zatím :-) )


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 22.07.2010 12:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

330

Bydliště:

Nitra

tak som zas niečomu novému porozumel :) díky

_________________
B6 variant, Highline 103 kW;DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 22.07.2010 13:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1499

Bydliště:

Sever Čech...

a není to tim, že v těhle vedrech běží klima na plno, tudíž žere nejvíc výkonu? U staré 406 pažouta když jsem zapl klimu na full tak jsem málem na křižovatce musel při rozjezdu spojkovat.

_________________
Češi jsou malý národ ale veliká pakáž... (Jan Werich)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 22.07.2010 13:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.05.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Sedlčany

Sullaco píše:
a není to tim, že v těhle vedrech běží klima na plno, tudíž žere nejvíc výkonu? U staré 406 pažouta když jsem zapl klimu na full tak jsem málem na křižovatce musel při rozjezdu spojkovat.

¨

Já zas u starýho pašíka přidával na křižovatce sitič :mrgreen:

_________________
Passat B5.5 TDI 74kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 22.07.2010 14:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2010

Příspěvky:

1244

Bydliště:

Praha

K první otázce zda někdo pocítil změnu chování vozu ve vedrech ... ANO .. a je to úplně standardní věc přece, je jasné , že v těhle vedrech má na to vliv úplně všechno, naplno běžící kompresor klima, zvětšená spotřeba el.energie, tedy větší zátěž alternátoru a hlavně prostě teplý vzduch ve spalovacím prostoru motoru atd atd atd . Včera večer sem jel kolem řeky, chladný vzduch , vlhký vzduch a to autíku moc chutnalo.

_________________
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PASSAT v létě
PříspěvekNapsal: 22.07.2010 15:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

364

Michalj píše:
K první otázce zda někdo pocítil změnu chování vozu ve vedrech ... ANO .. a je to úplně standardní věc přece, je jasné , že v těhle vedrech má na to vliv úplně všechno, naplno běžící kompresor klima, zvětšená spotřeba el.energie, tedy větší zátěž alternátoru a hlavně prostě teplý vzduch ve spalovacím prostoru motoru atd atd atd . Včera večer sem jel kolem řeky, chladný vzduch , vlhký vzduch a to autíku moc chutnalo.

Mě by ještě zajímalo jak to je s tím kompresorem u klimy. Já teda myslím, že ten je bud zapnutej a nebo vypnutej, nic mezi. Takže jestli v autě chladim jen málo nebo na plno tak to celkem jedno nebo to tak není?
Kdyžtak mě opravte :)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jirka., Prochy01 a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group