článek ve Světě motorů

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od blefa »

Ja si ji menil sam, stala 70,-.... Bylo to docela v pohode (automechanik nejsem) delal jsem to podle elsy cca. 2,5 hodky, olej uz bylo stejne treba vymenit... Moje vyrobni cislo mela (bylo tam cislo a index A, nova mela index C) a vypadala takhle http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=220&t=133675" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Hack
Pilot
Pilot
Příspěvky: 722
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec (republica banana)

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od Hack »

Mohl by se mi nekdo podivat co tam mam ja?
Diky. WVWZZZ3CZ6E135810

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od Jirka. »

Také by mě zajímalo jestli mam ještě řetěz WVWZZZ3CZ7E042456
Díky:-)
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od blefa »

krucinal píše:Chtěl bych trochu uklidnit majitele Paštik. Dneska jsem si tu tyčku pro klid duše nechal vyměnit a ta co tam byla je úplně v pohodě. Koukali ne mě jako na vejra, proč to chci měnit!?
Ta moje co jsem jí tam měl je originál z výroby a na sobě sice nemá číslo dílu, ale je jen minimálně ometená. :cry: Jednoznačně zbytečná oprava :cry: a 2litry pryč.
Co jsem koukal, tak dalsimu klubakovi se vcera rozsvitil "Nizky tlak oleje" viz. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=220&t=133675" onclick="window.open(this.href);return false; tak nevim nevim, jestli to bylo uplne zbytecny... Uz vim o 7 lidech tady na foru... :roll:

Uživatelský avatar
romanx
Profík
Profík
Příspěvky: 963
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od romanx »

no a teď mi řekněte jak mám zjistit co tam mám když je to r.v.2005 a na 100000km selhalo původnímu majiteli právě čerpadlo kvůli náhonu a zadřel motor takže mu v r.2007 dávali nový motor na garanci který má teď kolem 70000km .....v tom aby se čert vyznal .....já snad abych sundal vanu a zkouknul to ....... :evil:

Uživatelský avatar
Hack
Pilot
Pilot
Příspěvky: 722
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec (republica banana)

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od Hack »

Koukne se mi teda na ten muj Vin nekdo? Ptal jsem se ve VW a tam mi rekli,ze se takova svolavacka na moje auto nevztahuje.

tomiso
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 13.05.2008 19:51
Bydliště: BRNO

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od tomiso »

Tak jsem dneska obvolal 3 servisy VW a když jsem jim řekl,že se chci objednat na servis na výměnu toho šestihranu,který je v olejovým čerpadle,tak mě v podstatě odmítli,že nic takového se preventivně nevyměnuje.Ubezpečil jsem je,že po nich nechci nic zadarmo,že si všechno zaplatím,ale řekli mi,že to nebude tak žhavý.Podle nich mám asi čekat až se mi vys... celý čerpadlo a pak budou spokojeni,že budou inkasovat min. 30tis.Opravdu přístup k poblití.

tomiso
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 13.05.2008 19:51
Bydliště: BRNO

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od tomiso »

Nemáte někdo prosím postup výměny z Elsy.Chtěl bych si ji vyměnit teda nakonec sám,ale radši bych to dělal s tím postupem.Na autě jsem si vždycky opravil spoustu věcí sám,tak asi zvládnu i toto.Moc prosím,díky.

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od blefa »

Psal jsem uz Hackovi SZ, taky chtel navod, tak to tedy zkopnu i sem (motor BMP)..



Ahoj, cislo toho dilu ted bohuzel nevim, nemam momentalne k dispozici ETKU, ale kdyz prijdes do VW a reknes jim, ze chces sestihranou hridelku k olej. cerpadlu, tak budou vedet (asi tech 70,-).

Co se tyce vymeny -

1. Sundas kryt pod motorem
2. Vypustis olej (idealne to spojit s vymenou)
3. Sundas kryt vany (takovej plstenej dekl)
4. Sundas vanu - chce to malou racnu s nastavcem a 10 vorech (nebo 6mm imbus). Na dva srouby na strane je trosku horsi pristup, takze bych zacal s nima. Pristup k nim je totiz trosku pod uhlem a na ne by to chtelo jeste nejakej kloubovej nastavec. Ja to treba resil tak, ze jsem do nich naklepnul urizlej imbus a na nej pak znovu vorech. Uvidis. Jinak vanu jsem mel prilepenou nejakym lepidlem, stacilo trosku zapacit a odlepila se. Jo a jeste jsem zapomnel na cidlo, ktery je ve vane - jen odpojis..
5. Vyndas sestihran - je to z boku a je v olejovym cerpadle. Je zajistenej segrovkou, kterou vyndas a do sestihranu natocis trojku sroubek. klestema pak chytnes sroubek a sestihran vytahnes..

Pak das novej sestihran a zas vsechno obracene.. Vanu a motor chce poradne vycistit. Vanu objet silikonem (doporucujou 2-3 mm prumer housenky toho sillikonu) a pak ji nasadis a vse utahnes..

Kdyby se ti do toho nechtelo, tak jedine obetovat 1000 - 2000,- v servisu...

Nejhorsi na tom je, ze vymena sestihranu to nemusi zachranit - sestihran vydrzi, ale ojede samotny vyvazovaky, ale alespon si rikam, ze jsem pro to udelal, co bylo v mych silach

Tak preju hodne stesi :wink:

tomiso
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 13.05.2008 19:51
Bydliště: BRNO

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od tomiso »

Díky moc,zapomněl jsem dodat,že mám motor BKP.Snad to bude stejný.

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od blefa »

S tim BKP si nejsem jistej, jak jsem psal, ted nemam etku ani elsu a u toho 16V to muze bejt jinak, tak snad da nekdo vedet... Mozna tam vyvazovaky nemas a olej. cerpadlo nebudes muset resit :wink:

tomiso
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 13.05.2008 19:51
Bydliště: BRNO

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od tomiso »

Tak etku taky nemám.Myslel jsem,že všechny 2.0TDI mají olejové čerpadlo stejný.Kdyby někdo věděl,jak to má BKP,tak budu moc rád.Díky.

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od blefa »

Treba oktavky 2.0tdi podle me vyvazovaky nemaji a tudiz je netrapi tenhle problem. Myslim, ze je chvili montovali jen do supa a do pasiku do urcitejch typu motoru...

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od Jirka. »

Pašíky 2.0tdi maji vyvažováky všechny, jak BMP tak BKP
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
uncompromised
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2786
Registrován: 19.06.2010 22:11

Re: článek ve Světě motorů

Příspěvek od uncompromised »

tak jsem zjistil, že bych tam měl mít řetěz, datum výroby je 11/2006, o svolávačce v servisce žádnou zmínku nemám, taky možná proto, že předchozí majitel ji přestal brzo vyplňovat, a nejezdil do autorizovaného servisu, tak nevím jestli mi to v servisu zjistí a vymění i pokud není serviska vedená, nebo mám radši auto prodat, protože s tím co tady čtu, mám strach si do toho auta vůbec sednout :x

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“