Ahoj Vsem,
predem se kdyztak omlouvam, pokud se to tu uz nekde probiralo,ale nenasel jsem to,
chtel bych si vymenit zhavici svicky u passata 3 C 2.0 TDI 103KW z r. 2005 ,
Hlavni dotaz, kde jsou a jak se k nim dostanu ? sundal jsem zatim horni kryt - plast z motoru.
je potreba si na neco dat pozor, a mit na to nejaky specialni naradi ?
jeste budu menit naftovej filtr, je neco, s cim tam muze byt problem ?, na co si dat pozor ?
mam podezreni na horsi naftu, a rad bych zbylych cca 10 litru odcerpal, nemate nekdo zkusenost ,co je nejschudnejsi ?
a jeste dotaz, budu menit plast - kryt v levym prednim blatniku, a plastovy kryt na leve strane co je pod ridicem az ke spolujezdci za nim,
muze tam byt s necim problem ? videl jsem TORX hvezdicky srouby,to je v poho. mam se obavat nejakych problemu pri demontazi, hlavne v tom blatniku ?
predem moc diky za pomoc ,
TXW
vymena zhavicich svicek u 3C
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 07.05.2010 18:17
- Bydliště: ruzomberok,SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena zhavicich svicek u 3C
hmmm strasne vela otazok.ja len ohladom palivoveho filtra.uplne jednoduche odmontuj len tie srobky z vrchu nic viac oddel ten vrchny diel a potom len vytiahnes filter a vymenis.nic zlozite.aj pre laika.ostatok sa musia vyjadrit iny majstri.caf
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=17250" onclick="window.open(this.href);return false;
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena zhavicich svicek u 3C
Hlavni dotaz, kde jsou a jak se k nim dostanu ? sundal jsem zatim horni kryt - plast z motoru.
je potreba si na neco dat pozor, a mit na to nejaky specialni naradi ?
* záleží jestli máš jedno/dvou vačku...kod motoru by byl nejlepší.
- u jednovačky jsou přístupné z boku hlavy nebo čela(záleží jak se na motor díváš) po sejmutí horního deklu motoru
- u dvouvačky jsou pod ventilovým víkem ( nutná demontáž víka ventilů + výměna těsnění)
- potřebuješ k tomu dlouhý 10´oříšek třeba na malou golu u dvouvačky ještě 30´torx na ventilové víko
jeste budu menit naftovej filtr, je neco, s cim tam muze byt problem ?, na co si dat pozor ?
mam podezreni na horsi naftu, a rad bych zbylych cca 10 litru odcerpal, nemate nekdo zkusenost ,co je nejschudnejsi ?
* palivových filtrů pro tyhle motory jsou 3druhy(papírové vložky),takže pozor
- před montáží víčka filtru zpět,nejlépe namazat vazelínkou gumičku,aby se neskřípla. Po výměně projet a znova zkontrolovat,jestli z filtru neutíká nafta. Nato pozor,pak jsou z toho starosti,pokud se nafta dostane až do rozvodů,odsere to řemen v horším případě celej motor.
a jeste dotaz, budu menit plast - kryt v levym prednim blatniku, a plastovy kryt na leve strane co je pod ridicem az ke spolujezdci za nim,
muze tam byt s necim problem ? videl jsem TORX hvezdicky srouby,to je v poho. mam se obavat nejakych problemu pri demontazi, hlavne v tom blatniku ?
* vpohodě,bez problemu
je potreba si na neco dat pozor, a mit na to nejaky specialni naradi ?
* záleží jestli máš jedno/dvou vačku...kod motoru by byl nejlepší.
- u jednovačky jsou přístupné z boku hlavy nebo čela(záleží jak se na motor díváš) po sejmutí horního deklu motoru
- u dvouvačky jsou pod ventilovým víkem ( nutná demontáž víka ventilů + výměna těsnění)
- potřebuješ k tomu dlouhý 10´oříšek třeba na malou golu u dvouvačky ještě 30´torx na ventilové víko
jeste budu menit naftovej filtr, je neco, s cim tam muze byt problem ?, na co si dat pozor ?
mam podezreni na horsi naftu, a rad bych zbylych cca 10 litru odcerpal, nemate nekdo zkusenost ,co je nejschudnejsi ?
* palivových filtrů pro tyhle motory jsou 3druhy(papírové vložky),takže pozor
- před montáží víčka filtru zpět,nejlépe namazat vazelínkou gumičku,aby se neskřípla. Po výměně projet a znova zkontrolovat,jestli z filtru neutíká nafta. Nato pozor,pak jsou z toho starosti,pokud se nafta dostane až do rozvodů,odsere to řemen v horším případě celej motor.
a jeste dotaz, budu menit plast - kryt v levym prednim blatniku, a plastovy kryt na leve strane co je pod ridicem az ke spolujezdci za nim,
muze tam byt s necim problem ? videl jsem TORX hvezdicky srouby,to je v poho. mam se obavat nejakych problemu pri demontazi, hlavne v tom blatniku ?
* vpohodě,bez problemu
- mirke
- Pilot
- Příspěvky: 840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hradec Králové
Re: vymena zhavicich svicek u 3C
To klasek: Jak se dá zkontrolovat, zda z filtru neutíká nafta??? Teď jsem taky měnil komplet filtry a měl jsem trochu problém se zavzdušněním palivové soustavy. A ještě dotaz, jak by se mohla nafta dostat k rozvodům???
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 07.05.2010 18:17
- Bydliště: ruzomberok,SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena zhavicich svicek u 3C
no ak tecie nafta tak jedine zhora tam kde je tesnenie.a preto ak kvape tak rovno na rozvody lebo su pod filtrom.
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=17250" onclick="window.open(this.href);return false;
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena zhavicich svicek u 3C
Filtr musíš osušit a odmasti,aby byl pěkně čistý. Pak to projedeš a uvidíš,jestli z pod víčka utíká nafta nebo ne,je to hned vidět,jak se tam dělají mastné potůčky.
Do rozvodů se nafta dostane přez řemen altrenátoru. Z filtru to teče na řemen a pak do rozvodů,veškeré hadice,se kterými to přijde do styku jsou na vyhození. Nabobtná to,i řemen se dokáže pěkně zvětčit.
Do rozvodů se nafta dostane přez řemen altrenátoru. Z filtru to teče na řemen a pak do rozvodů,veškeré hadice,se kterými to přijde do styku jsou na vyhození. Nabobtná to,i řemen se dokáže pěkně zvětčit.