Stránka 1 z 4

Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 30.08.2010 17:52
od imo17
Zdravím....
Pozeral som na Vagu tú hodnotu v kanaly 4 bunka 4 a mám tam na volnobeh -1,5 po pridaní -2. Aktualna spotreba na volnobeh je pri studenom motore 0,6 po zahriati 0,8.
Motor je 1,9tdi rv2007 kod motora BLS

Je to v poriadku a nemám to riešiť, alebo bolo by dobre prestaviť tú vačku aby tam bola 0?
Rozovdy boli menené pri 156000km teraz 172000km.

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 30.08.2010 18:48
od blefa
Idealni je nastavit -0.5 casem to pak leze do plusu, jak se vytahuje remen... Ja mam -1.0 a na volnobeh pri ohratym motoru 0.5 l/hod. Spis jde ale o spotrebu pri jizde, takze pokud je OK, tak to neres :wink:

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 08:24
od mirke
Má toto nastavování vliv ještě na něco jiného? Také jsem měnil rozvody a nikde se nic nenastavovalo, od výměny rozvodů se mi občas stane při studeném startu, že startér déle točí než motor naskočí. Může to mít souvislost? Je ještě něco dalšího, co by se mělo přes VAG nastavit po výměně rozvodů?

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 09:03
od blefa
Vagem nic nenastavujes, pouze kontrolujes synchronizaci vacky s klikou...

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 09:07
od mirke
Jj blbě jsem to asi pochopil.
Takže ani nějaký předvstřik, jak jsem se tu někde dočetl, že je potřeba nastavit po výměně rozvodů, se přes VAG nenastavuje?

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 09:19
od blefa
Predvstrikem u PD nehnes, ridi ho RJ podle polohy klikoveho a vackoveho hridele (nastaveni rozvodu). Nejsem si jistej, ale u PD se da zvysit start. davka (ne VAGem nebo VCDS, ale jen supervagem), pripadne kdyz jsou spatny teply starty, tak se to resi zmenou sw...

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 09:40
od mirke
Ok díky za info, jj o té možnosti zvýšit start. dávku vím. Nicméně si myslím, že to můj problém není. Spíš bych řekl, že nějakým způsobem padá nafta. Jde o studený starty po delší době stání (den a více). Mám tip na těsnící gumičky u vstřiků, které to údajně mohou způsobovat.
Rozvody jsou nastavený na origo značky co tam jsou, takže to je snad ok.

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 15:06
od imo17
Šak aj ja to mám nastavené na origo značky čo sú a vo Vagu to píše -1,5. Bude asi potreba malo pohnuť vačkou.

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 15:09
od mirke
Aha, tak to je nic moc, znova to rozhazovat a štělovat. Problém se spotřebou nesleduju, jen občas ty starty.
Může to s tím souviset?

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 15:28
od imo17
No myslím, že rozhodiť rozvody a dať znova na značky nemá význam......... lebo tým si nepomôžeš. Je tam iný postup zosinchronizovať to...

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 15:39
od mirke
A víš jaký? Můžeš to trochu přiblížit? Díky

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 31.08.2010 17:38
od imo17
8O no teda ja to neviem.... na druhom fore som to našiel... dnes večer pojdem za mechanikom a dohodnem nejakú nápravu.... :?

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 01.09.2010 08:15
od mirke
A můžeš prosím hodit odkaz, kde je to na tom druhém foru a jak jsi dopadl u měchanika, co se s tím dělalo?

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 01.09.2010 10:44
od blefa
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=47910" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 01.09.2010 10:46
od mirke
Jj super, díky moc, už mi to i imo17 šoupnul do sz