Stránka 4 z 4

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 06.05.2014 21:19
od vwento
Ja si po vymene rozvodu nastavil synchronizaci na 0 a spotreba sla oproti drivejsim -2 co tam bylo asi o litr na 100km dolu a na volnobeh mam 0,4l/h a se zapnutou klimou 0,5l/h... Takze za me urcite nastavit na nulu!

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 06.05.2014 22:06
od klasek
To jo, 0 je ideální, ale bohužel nejde nastavit na všech motorech. Pokud se to podaří je to OK. Když to nejde, musí se to dát jinak....jinak to má větší spotřebu, auto se na volnoběh klepe a jiný věcičky.

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 07.05.2014 18:14
od imo17
vwento píše:Ja si po vymene rozvodu nastavil synchronizaci na 0 a spotreba sla oproti drivejsim -2 co tam bylo asi o litr na 100km dolu a na volnobeh mam 0,4l/h a se zapnutou klimou 0,5l/h... Takze za me urcite nastavit na nulu!
A ten liter dole ti ukazuje palubný PC, alebo je to podľa skutočnej spotreby vypočitanej podľa tankovania?

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 13.05.2014 15:39
od vwento
Ukazuje to na PC a i podle tankovani... Najezdim hromadu kilometru a vidim jak rychle jde rucicka dolu, proste se mi urcite o litr spotreba zmensila, mozna i o vic.. ale spolecne s tim jsem delal i gumicky na vstrikach, menil filtry, olej atd, takze to je souhra vseho ze sla spotreba tak dolu.. kazdopadne vidim to i na volnobeh, vsici tu pisou, ze maji kolem 0,6l/h, ja mam 0,4.. a pred tim tam bylo taky 0,6..

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 25.10.2015 22:21
od budinec
mám motor BMP , mal som synchronizaciu : - 2,9 ; mal som vyššiu spotrebu , tak som to dal na : 0,0 ; teraz mám problém so studeným štartom :(. Spotreba na volnobeh 0,4. Skutočná priemerná 6,4.

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 27.10.2015 12:26
od sharik4x4
Kdybys to nechal na těch -2,9,tak si udělal líp.Nevím ,která chytrá hlava tady vyplodila ten nesmysl,že to má být v nule.Všechny motory PD druhé generace s kódy motorů na B..,jsou vždy do mínusu!!!!!!.
Takže nastavím rozvody na přípravky a jdu od toho,vše ostatní jsou chujoviny.

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 27.10.2015 14:45
od vasasasapopleta
sharik4x4 píše:Kdybys to nechal na těch -2,9,tak si udělal líp.Nevím ,která chytrá hlava tady vyplodila ten nesmysl,že to má být v nule.Všechny motory PD druhé generace s kódy motorů na B..,jsou vždy do mínusu!!!!!!.
Takže nastavím rozvody na přípravky a jdu od toho,vše ostatní jsou chujoviny.
Jen pro pořádek když mám na svém BMPéčku -2.0 tak je to v poho? za studena 0,7 za tepla 0,5 l.

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 27.10.2015 18:10
od budinec
sharik4x4 píše:Kdybys to nechal na těch -2,9,tak si udělal líp.Nevím ,která chytrá hlava tady vyplodila ten nesmysl,že to má být v nule.Všechny motory PD druhé generace s kódy motorů na B..,jsou vždy do mínusu!!!!!!.
Takže nastavím rozvody na přípravky a jdu od toho,vše ostatní jsou chujoviny.
dal som to späť na : - 2,9 a štart znovu OK. Z toho vyplýva , nenastavovať podľa PC . Nastaviť podľa prípravkov ako som to robil aj do teraz.

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 28.10.2015 08:37
od sharik4x4
U řídících jednotek EDC16,které se používají od roku cca 2005,je sinchronizace pro 8V motory vždy do mínusu,takže pokud se hodnoty pohybují v rozmerí -1 až -3,5 je to OK.Je potřeba rozvody dát přesně na přípravky a musí to sedět.Ne to ladit podle vagu,to je špatně.
U 16V motorů to taky nejde nastavit vagem,ale pouze přípravky.
U starých PD první generace s kody na A..,kde se používala jednotka EDC 15 je hodnota kolem nuly,ale pro novější PD s kody na B..,je nulová hodnota ŠPATNĚ!!!!!

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 28.10.2015 09:11
od budinec
ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď- dúfam , že to pomôže aj iným.

Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4

Napsal: 03.06.2022 00:29
od honzik12
Ahoj, Čau, přicházím na vás s otázkou, mám Passata B6 BMP 2.0tdi 103kw DPF, měnil jsem rozvody a chtěl bych se zeptat, po výměně rozvodu jsem auto napíchl na VAG a koukal na nastavení rozvodu (s běžícím motorem) při studeném startu mi VAG ukazuje v měřených hodnotách na kanále 4 a 4 poli synchronizaci vačky která je 0, spotřeba na volnoběh je 0,4l-0,5l, ale když se auto zahřeje, napíchnu auto znova na VAG a podívám se na měřené hodnoty na kanále 4 tak ve 4 poli mi naskočí -6,8 což je špatně když rozmezí správné synchronizace vačky je -6 až 6, spotřebu mám stále stejnou 0,4l-0,5l. Hledal jsem skoro všude kde jsem dokázal a na nic jsem nepřišel, vás zkušenějších bych se chtěl zeptat na jedno, mám se pokoušet o synchronizaci vačky a dostat se na hodnotu 0 nebo alespoň na 0,5? Děkuji mnohokrát za odpověď. Ať to jezdí! :)