Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 139 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 19.08.2014 12:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.08.2009

Příspěvky:

2039

Bydliště:

kousek od Kladna

lamecek píše:
... dnes se mi rozsvítila kontrolka DPF - palubovka hlásí filtr pevných částí, pročíst manuál. Auto mi připadá, že jede v pořádku žádná změna na výkonu atd....

Co je na tom nesrozumitelného? Pročti manuál, pokud nemáš zkus najít na netu.

Nevím jak přesně to je u tvého typu motoru, ale u CR se kontrolka DPF rozsvěcí ve chvíli kdy je dosaženo prahové hodnoty množství pevných částic ve filtru (u CR je to 24gr u tvý káry nevím) - je to výzva k uživatelem řízené regenerační jízdě (fuj to je hnusnej překlad :-) ) - dojde k tomu v situaci, kdy už nestačí tzv. pasivní regenerace která probíhá při běžné jízdě (teplota spalin 350°C až 500°C) a neproběhla tzv. aktivní regenerace - tzn. zvýšení teploty na (550°C až 650°C), kterou si dělá auto samo*. K tomu rozsvícení by mělo dojít v případě, kdy se jezdí hlavně krátké trasy a kára nemůže udělat sama tu aktivní regeneraci. A chce po tobě tu regenerační jízdu jejíž popis bys měl mít právě v návodu svého auta.

*proces aktivní regenerace je trochu složitější - tedy provedení - dochází tam ve spolupráci MAF, HO2S, ECM, EGT a čidla tlaku spalin před DPF k aut. úpravě časování vstřiku, dodatečnýmu dostříknutí paliva do válce kvůli zvýšení teploty - aby nespálený uhlovodíky prolezly do katalizátoru kde dohoří a spaliny se zvýšenou teplotou vypečou v DPF co dá spálit.

Takže to určitě nepodceňuj, kontrolka fakt může jen hlásit potřebu té regenerační jízdy a kára sice bude jezdit i se svítící kontrolkou, ale pokud se množství pevných částic v DPF zvýší nad stanovený limit (40gr u CR a na maxikovi se rozsvěcí kontrola v servisu) jde to vypálit už jen přes diagnostiku a pokud to překročí 45gr (opět u CR) už to ani vyvolání nucené regenerace nedovolí a je to na výměnu DPF.

_________________
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 19.08.2014 14:11 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

18.08.2014

Příspěvky:

5

Bydliště:

Horní Jiřetín, Most, Litvínov

Děkuji za odpovědi kucí :) Passat je PD. Dnes po prácí to protáhnu na dálnici. Po projetí vlezu na diagnostiku pro kontrolu, ať zhasne čí nezhasne. Dodám informace jak jsem dopadl, Ahoj.

_________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI - 2007 manual 125 kW

_________________
Strojník energetických zařízení


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 29.08.2014 11:30 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

18.08.2014

Příspěvky:

5

Bydliště:

Horní Jiřetín, Most, Litvínov

Ahoj, omlouvám se za pozdní odpověď. Regenerace proběhla v pořádku statickou jízdou Most -> Chomutov na 2200 ot. Dále jsem to pro jistotu nechal píchnout na diagnostiku a filtr je zanešen na 4,0 a nějaký drobný gramů z celkového množství 60g. Což při najetých 180000km je docela fajné ne? Nemůžu ověřit jestli byl filtr v minulosti měněn, nejsem první majitel.

_________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI - 2007 manual 125 kW

_________________
Strojník energetických zařízení


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 07.09.2014 07:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.12.2013

Příspěvky:

4

Zdravím
mě se kontrolka s totožným popisem objevovala čím dál častěji např.3 x za týden až nezhasla a auto padlo do nouzového režimu.
Nechal jsem ho odstranit a soft.upravit.
Auto jede lépe navíc tam mám čip a při přidání rychle plynu auto zahulí.... :-(
Passat 2007 125kW nyní 150kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 07.09.2014 08:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

a to je divné že při chipu a DPF pryč zahulí.. to je fakt moc divné :fool:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 12.09.2014 20:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.09.2010

Příspěvky:

1506

Bydliště:

Praha

ricom píše:
a to je divné že při chipu a DPF pryč zahulí.. to je fakt moc divné :fool:



:laugh: :laugh: :laugh:

Hele a už teda někdo reálně testnul http://www.cistic-dpf.cz/cistic-dpf/ ? :smoke:

_________________
:arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=176948


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 14.09.2014 18:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3619

Bydliště:

Brno/Opava

Kami3120 píše:
Hele a už teda někdo reálně testnul http://www.cistic-dpf.cz/cistic-dpf/ ? :smoke:

ono to asi z podstaty veci nemuze byt nic extra, protoze to jde do spalovani. Kdyz uz bych premyslel o nejakem "slusnem" cisteni, tak bych radsi zvolil Liqui Moly.


_________________
Nejcastejsi problemy: VW Passat 2.0TDi (3C) & Jak si vybrat ojetý vůz VW Passat 3C (B6)? / Jak odblokovat iPhone?
VW Passat B6@103kw / BMP


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 05.01.2015 20:15 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

Já bych teda chtěl taky přispět svou zkušeností, nechal jsem vyměnit odstraněný Dpf za Dpf z druhovýroby od výrobce MTS měla by to být prej hodně dobrá replika, nic méně po ujetí asi 700km kombinovaně, tedy město i mimo se mi rozsvítila kontrolka filtru a prej přečíst návod k obsluze tak jsem to podle toho návodu zkusil a po ujetí pár km mi začalo blikat žhavení a motor do dílny. Tak jsme to napíchli a provedli regeneraci přes VAG a nic, pak jsme zjistili že je ulomená jedna trubička na snímači tlaků, snímač jsme vyměnili a kontrolky zhasli. Teď jsem s tím jel znova a asi po 80km zas kontrolka dpf a po asi 50km zase žhavení, tak už nevím co s tím dál, prej tyhle náhrady nefungují a nevypalují jak mají ale když se spustí nucená regenerace tak se vypálí?! Nebo už je ten dpf k.o. kvůli ulomenému snímači?

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 02.02.2015 09:14 
Online
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

9503

Bydliště:

Jevíčko

Jak jsi dopadl? V jiném tématu píšeš,že je to OK

_________________
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614

_________________
EX:GIII 1,9 TDI 1Z 100 kw 330 Nm 6Q AKTUÁLNĚ GV 2.0TDI 4motion 135 kw + Honda XR 650R


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 13:36 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

Jo dopadl jsem tak že jsem nechal auto u jednoho týpka týden, nejdřív udělal regeneraci přes VAG asi 3 krát, stáhnul to na asi 2 procenta, pak s tím jezdil normálně a na pc koukal jestli se to vypaluje nebo ne a při jakém kvaltu a kolika otáčkách, zjistil že když se to rozsvítí tak je zaplněn na 40% pak je potřeba zařadit trojku a jet kolem těch 3000 ot. a po asi 5km to zhasne a je zas klid. Takhle jsem to udělal už 2-krát a pokaždý to zhaslo. Zhasne to když je tam asi 15%.Takže tak.

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 13:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3015

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Takže se poměrně velmi rychle zanáší, že.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 14:27 
Online
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

9503

Bydliště:

Jevíčko

Takže u druhovýroby to chce regeneraci asi po 700 km,jak je to u originálu,když je OK?

_________________
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614

_________________
EX:GIII 1,9 TDI 1Z 100 kw 330 Nm 6Q AKTUÁLNĚ GV 2.0TDI 4motion 135 kw + Honda XR 650R


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 14:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3015

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

To se nedá říct. Pokud se jezdí dálky a dálnice, tak se filtr vypaluje průběžně pasivně a regenerace tudíž není ani nutná. Pokud s tím kuckáš jen po městě tak klidně. Težko říct. Jsem rád, že tenhle bazmek v autě nemám.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 14:35 
Online
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

9503

Bydliště:

Jevíčko

Mám sice Golfa bez DPF,ale chystám se ho tam vracet,tak scháním informace. Ročně najedu tak 15 000 km,z toho po dálnici max 6000 ročně na dovolenou,když se zadaří.Zbytek trasy kolem baráku mimo obce,většinou tak do 20 km

_________________
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614

_________________
EX:GIII 1,9 TDI 1Z 100 kw 330 Nm 6Q AKTUÁLNĚ GV 2.0TDI 4motion 135 kw + Honda XR 650R


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regenerácia DPF
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 17:23 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

22.04.2014

Příspěvky:

95

Kami3120 píše:
ricom píše:
a to je divné že při chipu a DPF pryč zahulí.. to je fakt moc divné :fool:



:laugh: :laugh: :laugh:

Hele a už teda někdo reálně testnul http://www.cistic-dpf.cz/cistic-dpf/ ? :smoke:


Testnul a s autem se nic nestalo, neměl jsem žádný problém se zanesením. Taková prevence.

Neměl jsem možnost změřit před ani po aplikaci čističe zanesení filtru.

_________________
BMPčko

http://www.battery-import.cz / http://www.battery.cz / http://www.battery-import.sk

Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 139 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Pisa a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group