Stránka 9 z 13

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 04.02.2015 20:31
od arapajma
Zdravím, mám asi blbý dotaz, ale přece se zeptám. Vypálí se mi filtr i když pojedu třeba na čtverku ve stálých otáčkách cca 2300? Nebo musím na dálnici dát šestku a držet ty stále otáčky cca 2300?

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 05.02.2015 08:19
od Qido
Otáčky jako otáčky, ale nevím kde v ČR dokážeš jet cca hodinu ustálenou rychlostí. Proto dálnice.

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 05.02.2015 12:53
od moty
Rozsvítilo se mi to po asi 350km, jezdím s tím krátké trasy většinou tak 20km, ale někdy i 80km, dálnici po ruce nemám, takže se mi zdá těch 350km docela v pohodě. Ale teď uvidím po kolika se mi zas rozsvítí, protože jsem tam měl blbej olej 5W40 a vyměnil jsem ho za 5W30, chyba servisáka, neví jaký olej tam patří. Podle mě to má na to zanášení taky vliv. Tak uvidím, pak napíšu.

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 05.02.2015 13:03
od Qido
A jak by to mohlo mít vliv prosím tě? Je jedno jestli 5w-30 nebo 40 , ale jde o normu. Jen tak na okraj.
Máš PD a to se obecně s DPF moc rádo nemá. Jezdíš krátké trasy a proto se to zanáší.
Prohledej fórum, je toho tady mraky, ať pochopíš jak to funguje.

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 05.02.2015 19:14
od sharik4x4
Olej by měl mít normu 507.00/na 15tkm-505.01/ a hlavně by měl být "Low saps", se sníženým obsahem síry a popela a atd. prostě pro DPF.

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 06.02.2015 18:35
od moty
Dával jsem tam tenhle, pro tenhle typ motoru dle vw jedine normu 507.00 a tu splňuje olej 5W30.

MOGUL EXTREME 5W-30 - 4 litry,

INFORMACE O PRODUKTU
Syntetický lehkoběžný motorový olej extrémní výkonnosti pro
prodloužené výměnné intervaly (Longlive III) a pro automobily
s filtrem pevných částic.
ACEA A3/A5/B3/B4/C3, API SM/SL/CF/EC, VW 504.00/507.00, MB 229.51, BMW Longlife-04,
Fiat 9.55535-S1,Porsche C30,PSA B71 2290

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 04.04.2015 15:40
od Ondra71
Já tam mám tohle, takže nevím. Možná je to lepší... :laugh:

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 04.04.2015 23:07
od KJirka
to já mám hoši filtr, ve kterým se asi nic neusazuje a lítá to skrz. Taky výhoda :laugh:

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 05.04.2015 12:29
od Ondra71
DPF mám ještě původní a v pořádku, tohle bude asi tím, že nemám origo kabel. :D
Budu muset zajet k někomu, kdo origo má, docela by mě zajímalo jak jsem na tom s popelem.

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 05.04.2015 12:31
od macko25
Ondra: když mas motor jako pises v popisu že mas CRko tak tebe se kanal 068 netyka to je pro PD motory...
u tebe je kanal 108 prvni generace motoru CR a když mas druhou co asi ne tak neco kolem 230

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 05.04.2015 15:55
od Ondra71
Díky za nasměrování, mrknu na to. :good:

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 07.04.2015 23:31
od teekey
tak sem si obcas rikal, ze ta regenerace je u PD strasna. No po dnesnim pojezdeni v Octavii 1.6 TDi (na palubaku cca 20kkm) musim uznat, ze ten smrad po vypnuti zapalovani je opravdu strasny, umocneny cca 60s hucenim vetraku, ktery se to snazi dochladit.

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 10.05.2017 19:41
od Mirage Radim
Ahoj, koupil jsem před měsícem Passat B6 r.v. 2009, motor CBAB (CR 16v). Dnes mi dorazil kabel z Číny tak jsem netrpělivě načetl DPF a z hodnot nejsem vůbec moudrý. Můžete mi někdo hodnoty rozklíčovat? Mám už šetřit na nový DPF? Děkuji za informace.

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 10.05.2017 21:12
od Atila
Olejovýho popilku máš 150ml,to je ok.Ja mám 190 a stále ok.A jak tu někdo psal má skoro 300ml a stále vše ok.
Ale asi jezdíš krátký vzdalenosti podle těch hodnot.Takovy já mám po cca 600 - 700km,a ne po 290 od poslední regenerace.

Re: Regenerácia DPF

Napsal: 10.05.2017 21:50
od hkr
Já furt nevím, co řešíte s filtrama na commonrailech? Psal jsem to několikrát a napíšu to znova - to se vám ty kastle první rozpadnou, než ucpete filtr. Když už filtr totiž na CR odejde, je to většinou problém úplně jinde. Moc lidí s CR co shání filtr jsem tu nezažil, jestli vůbec nějakého.