Stránka 5 z 9

Re: Aditiv

Napsal: 29.12.2010 22:12
od pasat
VIF + Verva již přes 2 roky, ale loni jsem v těch mrazech měl problém se zamrzlou naftou a to mě někdo vysvětlete. Psal jsem si s ředitelem pro jakost od Benziny a prý je to autem (měl jsem novej filtr) :mrgreen:
Takže Verva má taky svoje kvalitativní výkyvy :evil:

Re: Aditiv

Napsal: 29.12.2010 22:57
od roti
do Vervy uz je VIF zbytecny davat, protoze tam skutecne napr od V-Power je!

Re: Aditiv

Napsal: 29.12.2010 23:00
od roti
uncompromised píše:KJirka: a na co se mám těšit po natankování? mimo prázdné peněženky? :)
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv" onclick="window.open(this.href);return false;

Naftový zázrak: Aral Ultimate

Rekordmanem v této oblasti však je Ultimate Diesel od Aralu. Jeho cetanové číslo 62,9 je nejvyšší, jaké kdy bylo volně prodávané motorové naftě naměřeno. Kromě extrémně vysokého přídavku látky 2-EHN, která je zvyšuje, za to může zřejmě i odlišná technologie výroby přímo v rafinerii.

"Nižší hustota a zejména takřka čirá barva nafty napovídá, že může mít vysoké cetanové číslo již sama o sobě, natož když ještě obsahuje skutečně rekordní přídavek 2-EHN," říká Vladimír Matějovský, bývalý ředitel Ústavu paliv a maziv.

Aral tedy evidentně může mluvit o kompletní palivářské technologii. Mírně horší proti ostatním byla u Aralu mazivost, stále však hluboko pod požadavkem normy. Záhadu vysvětlil obsah biosložky – všechny ostatní nafty vysoce mazivý rostlinný podíl obsahovaly, kdežto Aral nikoli. Paradoxně tak tolik kritizované povinné zavádění biosložek mnoha motorům spíše prospěje, nebude-li tedy překročena doba jejich skladovatelnosti, a to jak před prodejem, tak po něm.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv" onclick="window.open(this.href);return false;

V Nemecku je tusim ted za 1.40 nebo 1.39. Aral Diesel 1.31, ale vcera treba 1.34 a vecer 1.29, takze hodne se to meni.

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 12:22
od KJirka
uncompromised píše:KJirka: a na co se mám těšit po natankování? mimo prázdné peněženky? :)
no jak vidíš, tak ten rozdíl v ceně Ultimatu a našich "prémiových" naft není téměř žádnej. A motor je s Ultimetem neuvěřitelně tichej a nádherně běží.

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 16:31
od uncompromised
KJirka: tak to jo, ale jezdit tankovat 50 km daleko se mi trošku prodraží :) ale pokud se osvědčí, tak bych si bral i do kanystříku, třeba bych to pak mohl i míchat :) nevíte kolik se může vozit v kanystrech PHM? nebo přes hranice či jak to je?

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 16:42
od pásovec
že by unlimited? :D

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 16:43
od uncompromised
pásovec píše:že by unlimited? :D
nevim je to možný, já jen když před dovolenýma čtu noviny, tak tam občas zahlídnu něco o převozu PHM

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 17:39
od pásovec
Myslim, že těch pár km za čárou a v rámci CZ/A je to podle mě zanedbatelný

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 17:43
od uncompromised
pásovec: to doufám, známe polizei ze "západu"

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 22:29
od pásovec
Tyhle jsou ale z jihu :D kolik chces jako brat, ze mas nerv? 1000L ??

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 22:30
od KJirka
ježiš to jsou v rámci Unie nějaká omezení ?

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 22:52
od uncompromised
pásovec: zeměpisně ano, ale někteří nás tam pořád berou, že jsme z východního bloku,

KJirka: to já právě nevím, jde mi o spíš o nějaký pravidla při převozu, nevím jak se budou tvářit když uvidí 40-60l nafty v kufru :)

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 23:23
od Hrasko
Oficialne ti budu tolerovat 5 l kanister..inak ak ta chytia o com pochybujem ta obvinia z danoveho podvodu...je to tak aj ked sme v EU... to iste cigarety a alkohol..iba pre vlastnu potrebu mozes.... 50 x 2 je dost daleko...

Re: Aditiv

Napsal: 30.12.2010 23:32
od pásovec
Ale on to má 50 od baráku, většinu trasy si to sviští po CZ :-) Proboha, co blázníte, dyť by se měli klanět, že kupuješ u nich!

Re: Aditiv

Napsal: 31.12.2010 00:13
od uncompromised
taky si říkám, vždyť DPH zaplatím jim, a s našima to už nějak ukecám :)