Stránka 3 z 4

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 25.12.2010 01:44
od uncompromised
boorky19: samozřejmě že je to dobrá věc na přetlak z turba, ale nikdo se v tomto tématu nezmiňoval, že má upravený motor s turbem, páč v originále tento motor turbo nemá, takže ten blow-off ventil nemá ani kam dát :wink:

pokud gumama myslíš pneumatiky, tak ty se na motor nedávají a pneumatiky se dávají na auto :D takže je lepší se držet pokynů výrobce, obecně: velká kola jsou hezčí, díky nízkoprofilovým gumám bude leší odezva řízení, ale horší komfort, nízký valivý odpor má vliv na horší přenos síly na vozovku a horší brzdění (dřív se to utrhne a jde do smyku), ale tady to eliminuje 4motion a ESP, ABS

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 25.12.2010 01:58
od boorky19
:D :D neviem preco som zil v tom ze to ma turbo, za to sa ospravedlnujem, uncompromised myslel som si ze ma pochopis ako som to s tymi pneumatikami myslel, samozrejme ze sa nedavaju na motor, ale dobre dam to na pravu mieru, ake pneumatiky by ste odporucali na auto s tymto motorom? dufam ze to je uz OK :D ;)

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 25.12.2010 02:02
od uncompromised
boorky19: pochopil jsem tě, taky jsem to napsal: velké a široké, jestli chceš vědět rozměr, musíš se podívat do velkého TP

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 25.12.2010 02:04
od boorky19
tak o to by som ziadal majitela tohto vozidla aby nam opisal ten riadok z TP ;)

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 25.12.2010 09:27
od r.u.u.d
Nevíte jak je to s tím adaptivním podvozkem DCC?
Dával se do sériové výbavy u 3,2?

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 25.12.2010 09:55
od Michalj
uncompromised píše:
boorky19 píše: a co je na tom take hrozne? je to kvazi taka machrovina, ale ma to aj svoj ucel
tak to su teda zvědavý, jak nám ten účel vysvětlíš :D 25. prosince tady bude někomu pěkně horko :lol:
To je super :mrgreen: :mrgreen: .

No jo český tunning , je to machrovina , tak proč to tam nedat, atmosféra neatmosféra . Ale věřím tomu, že by to tam šlo dát , k čemu už je druhá věc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . To mě zas pobavilo. Na druhou stranu 3,2 v turbu by bylo kousnutelný :o

Gumy na motor ?? Asi myslel silentbloky :mrgreen: :mrgreen:

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 25.12.2010 23:23
od octaman
uncompromised píše:boorky19: samozřejmě že je to dobrá věc na přetlak z turba, ale nikdo se v tomto tématu nezmiňoval, že má upravený motor s turbem, páč v originále tento motor turbo nemá, takže ten blow-off ventil nemá ani kam dát :wink:

pokud gumama myslíš pneumatiky, tak ty se na motor nedávají a pneumatiky se dávají na auto :D takže je lepší se držet pokynů výrobce, obecně: velká kola jsou hezčí, díky nízkoprofilovým gumám bude leší odezva řízení, ale horší komfort, nízký valivý odpor má vliv na horší přenos síly na vozovku a horší brzdění (dřív se to utrhne a jde do smyku), ale tady to eliminuje 4motion a ESP, ABS
Já žil celou dobu v domnění, že čím větší (to není až tak důležité) a širší pneu, tím právě že větší valivý odpor, lepší adheze a přenos síly na vozovku a samože taky lepší brzdění (auto se díky širším gumám utrhne později).....nebo jsem jenom špatně pochopil tvůj příspěvek?

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 26.12.2010 01:21
od uncompromised
octaman: asi jsi to špatně pochopil, ale i já jsem to nedostatečně napsal, co jsem psal o tom valivém odporu jsem vztahoval k profilu pneumatiky, takže nízkoprofilová guma má menší valivý odpor, tzn. že guma se dřív utrhne ať už při brzdění nebo akceleraci

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 26.12.2010 10:39
od octaman
uncompromised: Ale jaký vliv na valivý odpor má profil pneumatiky (pokud vůbec oba mluvíme o tomtéž. Profil=výška, v označení vyjádřeno procentuelně jako poměr výšky k šířce, nízkoprofilová pneu=pneu s profilovým číslem dejme tomu 50 a nižším, tj. například 205/50 R17, 235/45 R17, 235/40 R18 apod.)

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 26.12.2010 11:12
od uncompromised
octaman: díky za vysvětlení, ale vím co je to profil pneumatiky :D já nejsem odborník přes fyziku abych ti to tu fundovaně vysvětlil, ale pokusím se o to ve stručnosti. Valivý odpor vzniká deformací materiálu kola (v tomto případě gumy) a čím víc tam toho materiálu je, tím je větší valivý odpor. Víc se do toho pouštět nebudu abych tu nevyprávěl bludy a nechci se dostat ke vzorečkům :) Mnohem víc informací najdeš tady:

http://www.google.cz/#sclient=psy&hl=cs ... 2199f60bc7

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 28.06.2011 22:08
od blake26
zdravim chcem sa spytat ako je to s tymito motormi ci su v pohode alebo sa to neoplati ake je tam spotreba ?? som tu sice novy niektore veci su popisane aj v zadu ale nejak tak v kocke by sa mi to zislo viac pretoze je to roztrusene po fore a nemam cas tolko to hladat dik za odpoved a srry za podobnu otazku :)

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 29.06.2011 11:19
od baxxter222
chces si kupit auto a nemas cas si o nom troska poprecita tak si ho potom nekupuj.nebudes mat cas potom ani na to auto.
3,2 je dobra volba co viac k tomu povedat.

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 29.06.2011 15:36
od lukasko144
baxxter222 píše:chces si kupit auto a nemas cas si o nom troska poprecita tak si ho potom nekupuj.nebudes mat cas potom ani na to auto.
3,2 je dobra volba co viac k tomu povedat.
:good:

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 07.10.2016 13:33
od Giroox
Zdar pánové, mám dotaz ohledně teto motorizace. Koupil jsem tohoto pašíka po známém, jezdil servisovat jen do autorizovaného servisu, ale i tam můžou být hovada, co si budem vykládat.
Nejsem si jistý, při sání na volnoběh ze sání pořád píská zvuk, tak jsem procházel hadice ty jsou dobré. Pak jsem si všimnul že je tam malá dírka na sání v takove černé krabičce, která je přilepená na motoru ze strany od řidiče. Chtěl bych se vás zeptat, jestli ji tam máte všichni, jestli to taky lehce píská, nebo je tam někde ucpaný filtr a pískat to nemá, případně zlomená přepážka, nebo je tam ta dírka být nemá. Díky za info.

Při ucpání dírky při volnoběhu nahlásí motor chybu.

Re: Passat 3C - 3.2 FSI

Napsal: 07.10.2016 14:39
od KJirka
tak to aspoň vyfoť, počítám, že každou dirku nezná z hlavy ani konstruktér toho motoru. Mimo to tu je těch motorů pár.