EGR ventil demontaz a cisteni

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
bnd
Řidič
Řidič
Příspěvky: 122
Registrován: 13.04.2018 15:33
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od bnd »

cistit sa neoplati, boha vymen to za novy original diel a jazdis dalej spokojne dalsich 200 tisic +
VW Passat B7 2.0 TDI Variant 2011 Trendline CFFB Urano Grey :smoke:

MARTANEK33
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 27.01.2016 19:41

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od MARTANEK33 »

a proč se to nevyplatí? Já to vyčistil a už mám najeto 40 tisíc a vše v pohodě. Jako první variantu bych určitě zkusil vyčistit a až pak kupoval nový díl, to je můj názor teda.
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od Jirka. »

Protože je rozdíl mezi B6 a B7. U B6 vyčištění max hodinku práce, u B7 nápravnice dolu. Navíc ty B7 odcházejí na elektroniku.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

MARTANEK33
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 27.01.2016 19:41

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od MARTANEK33 »

Aha, tak to jsem nevěděl, to se omlouvám. Měl jsem za to, že je to stejné. Zase jsem o něco chytřejší :)
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB

Uživatelský avatar
Dimi3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 10.07.2017 07:57
Bydliště: Zlate moravce

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od Dimi3 »

A pravdepodobne to ešte myslel na mňa, že sa to neoplatí čistiť preventívne po 200tis...vela roboty a žiadny úžitok.
Aspoň ja som to teda tak pochopil.
Predpokladám že sa tam musí aj chladiaca kvapalina vypúšťať kedže u nás je tam ten výmenník a je to jeden kus.
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od pasátek »

Tak u jednoho Passata z rodiny proběhlo čištění EGR. Už bylo blikající žhavení a chyba motoru. Diagnostika vypisovala příliš malý průtok a chybná funkce. Po oddělení trubky ke vstupu k EGR už bylo jasno. Krásný dva karbonový šutry a stav viz. foto. :)
Přílohy
P_20181209_152215_001.jpg
P_20181209_152238_p.jpg
P_20181209_152246_p.jpg
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
Dimi3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 10.07.2017 07:57
Bydliště: Zlate moravce

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od Dimi3 »

Mohol by si prosím popísať čo to bolo za motor, ročník a aký mal nájazd?
Ď
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od pasátek »

Passat B6 CBAB, rok výroby 2008, nájezd 253 000 km, převážně městský provoz, takže se tomu moc nedivím. V tomhle jsem rád za CBXX motory, že ho mají vpředu. Žhavení se rozblikalo na dálnici ve 170.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od Stefan777 »

Jsem myslel že CR první generace měj všechny egr zvlášť ve předu a až motory CFxx to mají s chladičem spalin

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od pasátek »

Však ano, tohle je CBAB a ten ho má samostatně.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od Stefan777 »

A jó špatně jsem to pochopil

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od ladulel »

Jirka. píše:Protože je rozdíl mezi B6 a B7. U B6 vyčištění max hodinku práce, u B7 nápravnice dolu. Navíc ty B7 odcházejí na elektroniku.
Nápravnice dolů u b7? Já mám za to, že to je zepředu a dostaneš se na to stejně jako u Ovce II CR...

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od Prochy01 »

To mas za to špatně :-) pan Tečka dobre ví co píše.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2723
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od Nwkt »

ladulel: Ne

vwjirka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 23.08.2017 08:11

Re: EGR ventil demontaz a cisteni

Příspěvek od vwjirka »

Zdravím,

Prosím Vás škrtící klapka pro zastavení motoru je přímo v EGR ventilu nebo v tom bazmektu hned pod ním? :?

Obrázek

Děkuji za odpověď:-)



Chci použít podobný kit..->


https://www.highperformanceparts.cz/kit ... -bmr.58428" onclick="window.open(this.href);return false;

Děkuji
PASSAT combi (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion 103kW bkp

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“