EGR ventil demontaz a cisteni
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- bnd
- Řidič
- Příspěvky: 122
- Registrován: 13.04.2018 15:33
- Bydliště: Košice, Slovensko
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
cistit sa neoplati, boha vymen to za novy original diel a jazdis dalej spokojne dalsich 200 tisic +
VW Passat B7 2.0 TDI Variant 2011 Trendline CFFB Urano Grey
-
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 27.01.2016 19:41
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
a proč se to nevyplatí? Já to vyčistil a už mám najeto 40 tisíc a vše v pohodě. Jako první variantu bych určitě zkusil vyčistit a až pak kupoval nový díl, to je můj názor teda.
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Protože je rozdíl mezi B6 a B7. U B6 vyčištění max hodinku práce, u B7 nápravnice dolu. Navíc ty B7 odcházejí na elektroniku.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 27.01.2016 19:41
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Aha, tak to jsem nevěděl, to se omlouvám. Měl jsem za to, že je to stejné. Zase jsem o něco chytřejší
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB
- Dimi3
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 10.07.2017 07:57
- Bydliště: Zlate moravce
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
A pravdepodobne to ešte myslel na mňa, že sa to neoplatí čistiť preventívne po 200tis...vela roboty a žiadny úžitok.
Aspoň ja som to teda tak pochopil.
Predpokladám že sa tam musí aj chladiaca kvapalina vypúšťať kedže u nás je tam ten výmenník a je to jeden kus.
Aspoň ja som to teda tak pochopil.
Predpokladám že sa tam musí aj chladiaca kvapalina vypúšťať kedže u nás je tam ten výmenník a je to jeden kus.
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Tak u jednoho Passata z rodiny proběhlo čištění EGR. Už bylo blikající žhavení a chyba motoru. Diagnostika vypisovala příliš malý průtok a chybná funkce. Po oddělení trubky ke vstupu k EGR už bylo jasno. Krásný dva karbonový šutry a stav viz. foto.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
- Dimi3
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 10.07.2017 07:57
- Bydliště: Zlate moravce
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Mohol by si prosím popísať čo to bolo za motor, ročník a aký mal nájazd?
Ď
Ď
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Passat B6 CBAB, rok výroby 2008, nájezd 253 000 km, převážně městský provoz, takže se tomu moc nedivím. V tomhle jsem rád za CBXX motory, že ho mají vpředu. Žhavení se rozblikalo na dálnici ve 170.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Jsem myslel že CR první generace měj všechny egr zvlášť ve předu a až motory CFxx to mají s chladičem spalin
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Však ano, tohle je CBAB a ten ho má samostatně.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
A jó špatně jsem to pochopil
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Nápravnice dolů u b7? Já mám za to, že to je zepředu a dostaneš se na to stejně jako u Ovce II CR...Jirka. píše:Protože je rozdíl mezi B6 a B7. U B6 vyčištění max hodinku práce, u B7 nápravnice dolu. Navíc ty B7 odcházejí na elektroniku.
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
To mas za to špatně pan Tečka dobre ví co píše.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2723
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
ladulel: Ne
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 23.08.2017 08:11
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Zdravím,
Prosím Vás škrtící klapka pro zastavení motoru je přímo v EGR ventilu nebo v tom bazmektu hned pod ním?
Děkuji za odpověď:-)
Chci použít podobný kit..->
https://www.highperformanceparts.cz/kit ... -bmr.58428" onclick="window.open(this.href);return false;
Děkuji
Prosím Vás škrtící klapka pro zastavení motoru je přímo v EGR ventilu nebo v tom bazmektu hned pod ním?
Děkuji za odpověď:-)
Chci použít podobný kit..->
https://www.highperformanceparts.cz/kit ... -bmr.58428" onclick="window.open(this.href);return false;
Děkuji
PASSAT combi (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion 103kW bkp