EGR ventil demontaz a cisteni
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.12.2016 00:25
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Zdarec, tady je video demontaze a vycisteni
https://www.youtube.com/watch?v=pcAzZwzZDFU" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=pcAzZwzZDFU" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 27.01.2016 19:41
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Pěkný video a měl to dost rychle. Tak jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat mě
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB
- Atila
- Závodník
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15.06.2013 07:10
- Bydliště: Praha-Venkov
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Máte ho někdo zaslepenej?Dělal jste to někdo.Myslím jak fyzický zaslepení,tak soft.vypnutí.
Díky
Díky
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET
GOLF MK1 KABRIOLET
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Bacha na to. Nemohl jsem to pak nastartovat. Nevím vubec proč.MARTANEK33 píše:Pěkný video a měl to dost rychle. Tak jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat mě
-
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16.10.2016 13:45
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Ahoj mužu vědět proč u Tveho CR motoru se cystáš zaslepovat EGR??? Byt tebou tak to nědělám,není to PD motor. Dojebeš to a nepojede. O STK nemluvím... Taky mam 2009 CR a bylo mi od několika lidi zduraznovano abych toto v žadnem pripade nedelal. Mam ho tad mesic vyčišten a šlape. A DPF filtr je uplně v poho a laufy v čisté Jo a mam tam 240k. Jen zvědavost...Cau LadaMARTANEK33 píše:Pěkný video a měl to dost rychle. Tak jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat mě
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl
-
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 27.01.2016 19:41
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
tak mám za sebou zdárně čištění ERG ventilu a klapky. Dělal jsem to poprvé s kámošem, takže za 1,5h jsme to dali. Tímto moc děkuji za video, podle kterého jsme to dali. Ale naskytl se problém a to co je to v té hadici za sajrajt? Byl i v ERG ventili trochu a pak i v hadici co vede do chladiče když jsme to rozebrali. Chladič ze spoda jsme už nerozebírali, jelikož na to nebyl prostor, na to se chystám s kámošem později. Voda se mi nikde neztrácí!! Může to být z chladiče spalin? Za každou radu budu vděčný. Dík
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB
- MaD
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Tak mi u mého 1.6 TDI CR při 155 000 km začala blikat kontrolka žhavení. Chyba v diagnostice - otevřený okruh zpětného vedení. Takže mě čekala výměna EGR, který je u 1.6 CR spojený s chladičem.
Cena 14 300,- Kč včetně 15% slevy na EGR a 10% slevy na práci u AUTO LOUDA.
Auto má ale hned mnohem plynulejší chod.
Cena 14 300,- Kč včetně 15% slevy na EGR a 10% slevy na práci u AUTO LOUDA.
Auto má ale hned mnohem plynulejší chod.
- Dimi3
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 10.07.2017 07:57
- Bydliště: Zlate moravce
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Nazdar páni
Stal som sa čerstvým majiteľom Jetty (popis dole) a tak nejak mám skúsenosti s EGR a DPF....
Na tej AR som dal DPF preč a EGR zaslepil + vyčstil sanie a chip, na 1.9TDI DPF nebolo a EGR + sanie som čistil (horákom LoL), následne zaslepil a tiež mala chip...
A teraz čo s tou jettou? Prosím máte niekto dlhodobé skúsenosti s 2,0 TDI CR(CFFB)?
Čo som tu videl tak to EGR na CR nebýva až tak špinavé, sanie je myslím umelé a navyše sú tam swirl a asi aj škrtiaca klapka, neviem či je to z dvoch kusov...má to vôbec zmysel ako prevencia? Prípadne je z toho nejaká rozumná efektivita? Na tej Alfe bolo to sanie zúžené minimálne na 30%pôvodného prierezu, tam bol ten rozdiel pred a po vyčistení neuveriteľný. Aký vpliv by malo deaktivovanie EGR na DPF?
Stal som sa čerstvým majiteľom Jetty (popis dole) a tak nejak mám skúsenosti s EGR a DPF....
Na tej AR som dal DPF preč a EGR zaslepil + vyčstil sanie a chip, na 1.9TDI DPF nebolo a EGR + sanie som čistil (horákom LoL), následne zaslepil a tiež mala chip...
A teraz čo s tou jettou? Prosím máte niekto dlhodobé skúsenosti s 2,0 TDI CR(CFFB)?
Čo som tu videl tak to EGR na CR nebýva až tak špinavé, sanie je myslím umelé a navyše sú tam swirl a asi aj škrtiaca klapka, neviem či je to z dvoch kusov...má to vôbec zmysel ako prevencia? Prípadne je z toho nejaká rozumná efektivita? Na tej Alfe bolo to sanie zúžené minimálne na 30%pôvodného prierezu, tam bol ten rozdiel pred a po vyčistení neuveriteľný. Aký vpliv by malo deaktivovanie EGR na DPF?
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
DPF zničíš, neprojdeš s tím STK a když tě s tím chytí cajti v Rakousku, například, tak ti ten krám rovnou sešrotujou.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Na CRku bych to nedělal ani omylem na rotačce jsem to zaslepný měl taky, ale tady ne
- Dimi3
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 10.07.2017 07:57
- Bydliště: Zlate moravce
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Rozumiem, nechám teda všetko čo tam má byť, aspoň kým to funguje...
Pri úprave softu sa ma bude chalanisko ale pýtať či chcem obmedziť funkčnosť EGR, tam čo navrhujete keď to má neblahý vplyv na DPF?
Zaujímala by ma ale prevencia, niekto vyššie tu dával foto z čistenia, nevyzeralo to až tak zle že by to bolo potrebné čistiť...ako teda predĺžiť životnosť (nemyslím jazdný štýl, tam je to asi jasné)?
Pri úprave softu sa ma bude chalanisko ale pýtať či chcem obmedziť funkčnosť EGR, tam čo navrhujete keď to má neblahý vplyv na DPF?
Zaujímala by ma ale prevencia, niekto vyššie tu dával foto z čistenia, nevyzeralo to až tak zle že by to bolo potrebné čistiť...ako teda predĺžiť životnosť (nemyslím jazdný štýl, tam je to asi jasné)?
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Prevence je jasná.... nevymyslet kokotiny jako ty, normalne jezdit, tankovat normalni naftu a pokud cip, tak od nekoho kdo to umí. Pokud by mi člověk co dela cip navrhl něco podobného co si tu predikoval, tj EGR nebo DPF pryč, okamzite bych od takoveho fusařskyho amatera odjížděl.
Obecne jses s tema upravama zcela mimo mísu, to se dělalo na škopkách před 15-20 lety, neboť socialove nemeli na koupi drahých náhradních dilu, který jim vetsinou pomohl oddelat cip od nějakého lůzra.
Obecne jses s tema upravama zcela mimo mísu, to se dělalo na škopkách před 15-20 lety, neboť socialove nemeli na koupi drahých náhradních dilu, který jim vetsinou pomohl oddelat cip od nějakého lůzra.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- Dimi3
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 10.07.2017 07:57
- Bydliště: Zlate moravce
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Ďakujem za hodnotný postreh.Prochy01 píše:Prevence je jasná.... nevymyslet kokotiny jako ty, normalne jezdit, tankovat normalni naftu a pokud cip, tak od nekoho kdo to umí. Pokud by mi člověk co dela cip navrhl něco podobného co si tu predikoval, tj EGR nebo DPF pryč, okamzite bych od takoveho fusařskyho amatera odjížděl.
Obecne jses s tema upravama zcela mimo mísu, to se dělalo na škopkách před 15-20 lety, neboť socialove nemeli na koupi drahých náhradních dilu, který jim vetsinou pomohl oddelat cip od nějakého lůzra.
..neviem čo konkrétne je na tom ko*** ina zaujímať sa o to či sa dá nejak predĺžiť životnosť dielov o ktorých je všeobecne známe že sú problémové.
Tuším že od toho je toto fórum.
Písal som kúsok vyššie že to tam všetko nechám, čiže som sám priznal že je to hlúposť.
Ale chápem že sú jedinci čo si tu potrebujú túrovať ego...dúfam že si sa uspokojil.
Ps.: Ďajujem za výklad tvojich servisních skúseností...opäť to bolo k téme.
Ak si takto nazbieral tie príspevky tak ti iba poviem: "Bravó"
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV)
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Hlavně nedávat noname čip od týpka co ti to naleje před Globusem na parkovišti .... ale od pořádný prověřený firmy, která to odladí i na brzdě bohužel cenově to je jinde no, ale riziko odkurvení motoru je podstatně nižší
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: EGR ventil demontaz a cisteni
Prosim te a co chceš prodlužovat? EGR i DPF pokud se drzis zásad co jsem napsal výše, vydrží zcela v pohode 300tis km. No a jestli to napr v 310 klekne, tak holt koupim novej kus a je už navždy pokoj. Proto ti píšu, ze vymýšlíš kokotiny. Ten problem tady proste není. Dodrzuj základní věci a jses v pohode.Dimi3 píše:Ďakujem za hodnotný postreh.Prochy01 píše:Prevence je jasná.... nevymyslet kokotiny jako ty, normalne jezdit, tankovat normalni naftu a pokud cip, tak od nekoho kdo to umí. Pokud by mi člověk co dela cip navrhl něco podobného co si tu predikoval, tj EGR nebo DPF pryč, okamzite bych od takoveho fusařskyho amatera odjížděl.
Obecne jses s tema upravama zcela mimo mísu, to se dělalo na škopkách před 15-20 lety, neboť socialove nemeli na koupi drahých náhradních dilu, který jim vetsinou pomohl oddelat cip od nějakého lůzra.
..neviem čo konkrétne je na tom ko*** ina zaujímať sa o to či sa dá nejak predĺžiť životnosť dielov o ktorých je všeobecne známe že sú problémové.
Tuším že od toho je toto fórum.
Písal som kúsok vyššie že to tam všetko nechám, čiže som sám priznal že je to hlúposť.
Ale chápem že sú jedinci čo si tu potrebujú túrovať ego...dúfam že si sa uspokojil.
Ps.: Ďajujem za výklad tvojich servisních skúseností...opäť to bolo k téme.
Ak si takto nazbieral tie príspevky tak ti iba poviem: "Bravó"
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB