Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 26.08.2011 18:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

450

Bydliště:

Praha

vory píše:
stačí napsat : "motor do dílny" , "nestartuje" , "problém" , "pomoc" a vyjede ti BKP .. :-D Jinak já ho mám taky mám najeto 164000 a zatím všechno v pohodě :-)

;-) Tak to jsem nezkoušel... Toto by mně opravdu ennapadlo. Zkoušel jsem intuitivně 2.0 TDI, 2,0 TDi a nenašlo to nic ;-))))
Ale teď už je to asi jedno, pomoci se mi dostalo, nikdo nenadával. Tímto všem dobrákům děkuji ;-)

_________________
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka" ;)
Dovoz aut ze SRN http://kubrt.auta.sweb.cz/

_________________
Passat B5 VR5, Golf 4 Pacific 4Motion TDI ex. no VW :-( But advantage through technology OOOO (1x cabriolet + 1x BiTurbo) ex. Golf II GT s povýšením na GTi, Golf II 1.6TD Intercooler..., Golf II GTi white - nedokončená přestavba na G60, Corrado 2.0


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 25.11.2013 21:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.11.2013

Příspěvky:

1

Čau chlapi.Já mám4motion BKP 16V konec 2007,najeto necelých 200.000 km a vůbec žádný problém.Možná už mám tu lepší verzi,každopádně kámoš má 8V a motor mu nešlape jako mně.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 25.11.2013 22:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1602

Bydliště:

Mělník-Vinoř

Pittbull70 píše:
Čau chlapi.Já mám4motion BKP 16V konec 2007,najeto necelých 200.000 km a vůbec žádný problém.Možná už mám tu lepší verzi,každopádně kámoš má 8V a motor mu nešlape jako mně.


Taky tak, mám BKP 2007/10 modelově už r. 2008 najeto 90500km, musím zaklepat zatím dobrý. :good:

_________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI Business 103kW BKP(už je pryč). VW Multivan 2,0l 132kW, DSG Highline


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 26.11.2013 21:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.11.2012

Příspěvky:

36

Bydliště:

Mladá Boleslav

Zdarec.Taky BKP 2007 dokonce prvný měsíc,najeto 167 000 a koupeno u cikánu v Italii...,jede jako za mlada,že by měl někdo stresy když koupí od 2007 nahoru osobně neznám

_________________
mechanika Passat 2.0 TDI BKP DSG 2007


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 23.06.2015 22:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.09.2010

Příspěvky:

28

Trosku ozivim - jsem z toho zmaten.
Co je mensi zlo?
2.0 Tdi 8V 103 kW 2008
2.0 8V Tdi 103kW 2006
Diky :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 23.06.2015 22:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

hodně zmaten...
8v je pouze BMP. Ostatní jsou 16v.
Mám BKP a jsem spokojen. Neměnil bych za BMP.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 23.06.2015 23:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.09.2010

Příspěvky:

28

Opsal jsem to z tehle inzeratu:
http://auto.bazos.cz/inzerat/48658668/V ... 012006.php

http://auto.bazos.cz/inzerat/48963837/V ... 032008.php


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 24.06.2015 00:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5057

Bydliště:

Praha

8V se vyhni, mají filtr DPF, problémy s praskáním klikovky, ohoblovanou vačkou a motor jako díl se prodává za více než dvojnásobek toho co ty 16v BKP nemá filtr, vstřiky ti dají nové zdarma u vw. Pokud do toho chceš investovat trochu víc tak kup rovnou CR motor, za to ticho to stojí.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24.06.2015 22:35 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

28.09.2011

Příspěvky:

676

Bydliště:

Hranice

Taky mám BKP (255tis najeto) a 100% bych neměnil, vyvazovaky mě staly par kacek, vstriky zadarmo, rozvody dělám na doporučení pouze u vw a můžu říct, že mě nikdy nikde nechal a nedám na něj dopustit

_________________
Passat 3C 2.0TDI BKP DSG sedan


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 25.06.2015 20:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.09.2010

Příspěvky:

28

O stranku zpet se zase pise opak :D pak z toho nema byt clovek zmaten :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 25.06.2015 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

A ve výsledku je to jedno. Pak jde vždy o faktický stav.
Pokud v BMP důsledně měnili olej a jezdilo po dálnici tak bude v pohodě apod. atd. atd.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 26.06.2015 00:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5057

Bydliště:

Praha

O stránku z5 je několik let z5. Dnes je jiná doba, vstřiky u 16v rozdávají zadarmo, hlavy které praskaly jsou vyměněné, a všeobecně mají ty motory mnohem víc najeto takže se projevují zase jiné závady. O tom který motor je spolehlivější se tu vždy vedly sáhodlouhé debaty. Těch aut dělam docela dost, takže mam celkem přehled a podle mně to nejlépe řeší neviditelná ruka trhu, prostě to co se sere po tom je poptávka a cena šplhá do astonomických výšin. U škodovky je to typicky motor do fábie, kdy 1.4mpi se prodává za 5000 zatím co 1.2htp za 20000. U passata je to rozdíl BKP 16v za 20t vs BMP za 45. Z toho je jasně vidět co lidi shání a co se sere.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 26.06.2015 08:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

867

Přesně tak.To co se sere je poptávka po ND velká.Naopak sracích aut je nejvíce na prodej.To je logické.Takže pokud je něco "spolehlivé",tak se to těžko schání.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 26.06.2015 12:36 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

22.04.2014

Příspěvky:

95

Jak to tady čtu, to abych se bál nastartovat to moje BMPčko :-D Nemáte tu někdo statisktiky prasklých klik?:-D Ale nechtějte mi tvrdit, že se to každýmu vysere, když už to auto bude mít trochu víc nalítaný

_________________
BMPčko

http://www.battery-import.cz / http://www.battery.cz / http://www.battery-import.sk

Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDi PD poruchové - kterým motorům se vyhnout
PříspěvekNapsal: 26.06.2015 12:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Šeba píše:
Jak to tady čtu, to abych se bál nastartovat to moje BMPčko :-D Nemáte tu někdo statisktiky prasklých klik?:-D Ale nechtějte mi tvrdit, že se to každýmu vysere, když už to auto bude mít trochu víc nalítaný


Prasklou kliku ne, ale ometenou vačku má pravděpodobně každé BMP.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: lukasko144 a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group