Passat cuká jako pra... prosím rady - VYŘEŠENO
Napsal: 28.11.2011 09:30
Dobrý den, mám problém s cukáním motoru u mého passatu.
Vím, že už tady o tom toho bylo napsáno moc, taky jsem to vše přečetl, ale nic z toho mi nepomohlo.
Mám passat 3C, 2.0 TDi, BMP, najeto 120 tis.
Jednoho rána mi začal motor cukat, děje se to při akceleraci při přidání plynu (cca půl plynu a více) v rozmezí 1800- 3200 ot. když je motor v tahu na všechny rychlosti. Tím jak se motor rozcuká, tak přestane i jet.
Nedělá to když přidávám plyn lehce (např. max tak do 1/4) nebo na volnoběh a při vytočení motoru na neutrál to taky neudělá vůbec.
Při konstantní jízdě např. na dálnici 130 to nedělá, ale jakmile chci zrychlit nebo je kopec a potřebuji přidat tak se to rozcuká jako by chtěl motor vyskočit.
Diagnostika neukazuje nic. Akorát jednou po nastartování to začalo jet na tři válce, diagnostika ukázala - závada vynechání zapalování na 4 válci, tak jsme zkusili prohodit vstřikovače 3 za 4 ( ty nejdále od rozvodů, měly by to být tyto ne?) a po nastartování to udělalo znova na 3 válce, ale závada zůstala vynechání zapalování na 4 válci. Myslíte, že by mohly být v háji vstřiky? Případně umí je někdo proměřit a zkontrolovat jestli jsou OK?
Již jsme vyměni čerpadlo v nádrži, spojka s dvouhmotou, naftový filtr, hydroštely ( vačka jako nová) rozvody.
Nechce se mi do toho dále vrážet, už tak to stálo dost a tak moc prosím o rady.
Vím, že už tady o tom toho bylo napsáno moc, taky jsem to vše přečetl, ale nic z toho mi nepomohlo.
Mám passat 3C, 2.0 TDi, BMP, najeto 120 tis.
Jednoho rána mi začal motor cukat, děje se to při akceleraci při přidání plynu (cca půl plynu a více) v rozmezí 1800- 3200 ot. když je motor v tahu na všechny rychlosti. Tím jak se motor rozcuká, tak přestane i jet.
Nedělá to když přidávám plyn lehce (např. max tak do 1/4) nebo na volnoběh a při vytočení motoru na neutrál to taky neudělá vůbec.
Při konstantní jízdě např. na dálnici 130 to nedělá, ale jakmile chci zrychlit nebo je kopec a potřebuji přidat tak se to rozcuká jako by chtěl motor vyskočit.
Diagnostika neukazuje nic. Akorát jednou po nastartování to začalo jet na tři válce, diagnostika ukázala - závada vynechání zapalování na 4 válci, tak jsme zkusili prohodit vstřikovače 3 za 4 ( ty nejdále od rozvodů, měly by to být tyto ne?) a po nastartování to udělalo znova na 3 válce, ale závada zůstala vynechání zapalování na 4 válci. Myslíte, že by mohly být v háji vstřiky? Případně umí je někdo proměřit a zkontrolovat jestli jsou OK?
Již jsme vyměni čerpadlo v nádrži, spojka s dvouhmotou, naftový filtr, hydroštely ( vačka jako nová) rozvody.
Nechce se mi do toho dále vrážet, už tak to stálo dost a tak moc prosím o rady.