Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Yura
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 17.07.2013 15:58

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Yura »

Tak dal sem 5 piv a problémy stále přetrvávají.Nějaká další rada?
Passat 2.0FSI 4motion 2007

Uživatelský avatar
korion
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 08.02.2012 09:45

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od korion »

Yura píše:Tak dal sem 5 piv a problémy stále přetrvávají.Nějaká další rada?

hele já bych sundal tapec u dveri a tim se ti vic uvolni to tesneni kolem oken a poradne vycistit, pripadne necim naimpregnovat.
Jetta

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od KJirka »

Yura píše:Tak dal sem 5 piv a problémy stále přetrvávají.Nějaká další rada?
Já bych měl. Zkus dalších 5 :rofl:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
teck
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 26.04.2011 21:28
Bydliště: SK Banská Bystrica

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od teck »

Zdravim, mam ten isty motor 2,0 FSI co je v Passate a obcas mi cvrliknu ventily, nie pravidelne ale cvrkliknu zretelne...Nastavuju sa na tomto motore ventily alebo to ma samostelovanie? Tankujem uz 2 roky 95 a az teraz som to zbadal...Jasne ze skusim natankovat aj 98 alebo 100 oktanovy benzin, ale tie ventily ma zaujimaju... Vie niekto poradit?
VW Polo 3-dv. 1,4i 16V 59kW r.2008
VW Eos, 2,0 FSI 110 kW 2008

sajosa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 15.12.2011 19:34

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od sajosa »

hydraulický zdvihátka,samostatný nastavení

Yura
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 17.07.2013 15:58

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Yura »

Zdar,tak sem sundal ten tapec,že to těsnění čímsik máznu a koukám,že tam nemám žádné repro vzadu.Máte někdo nějaký typ co tam nacpat ať cosik nekupim a pak zjistim že se mi to tam nevejde.Zkoušel jsem to tu hledat na forech ale velikost nebo typ sem nikde nenašel.Dik
Passat 2.0FSI 4motion 2007

Uživatelský avatar
teck
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 26.04.2011 21:28
Bydliště: SK Banská Bystrica

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od teck »

sajosa píše:hydraulický zdvihátka,samostatný nastavení
Dik za info, a co robit s tym obcasnym cvrliknutim? Ked sa to same nenastavilo...alebo bude problemik inde? ;-)

Takze po case si sam odpovedam - zacal som tankovat 100 okt benzin a je vsetko OK :-)
Naposledy upravil(a) teck dne 16.10.2013 16:56, celkem upraveno 1 x.
VW Polo 3-dv. 1,4i 16V 59kW r.2008
VW Eos, 2,0 FSI 110 kW 2008

F1L1P
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 12:59

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od F1L1P »

čau,

mám 2.0 FSI 4MOTION sedan a chtěl bych lepší výfuk? máte s tím někdo zkušenost? případně výfuk z R36 by pasoval?
Díky
2.0 FSI 4MOTION

Dlouhán
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 05.09.2008 17:39
Bydliště: Hrochův Týnec (Chrudim)

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Dlouhán »

Ahoj, tak od pondělí mám přehrané mapy v ŘJ na provoz na čistý E85, zatím najeto cca 600km, průměrná spotřeba 9,5l/100km, na benzín jsem měl 9,2l, takže hodně podobné, mám letní pneu 235/40/18 takže proto i větší spotřeba, cesta nejčastěji dalnice, průměr cca 140km/h. Auto má daleko lepší zátah, jede krásně, starty jsou i při -30 prý v pohodě, uvidíme v zimě. Přehrání map prováděla TDIChip.cz v Berouně, cena 15000,- :-). Za mě zatím spokojenost :-)

Estez
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 24.01.2012 14:28

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Estez »

Dlouhán píše:Ahoj, tak od pondělí mám přehrané mapy v ŘJ na provoz na čistý E85, zatím najeto cca 600km, průměrná spotřeba 9,5l/100km, na benzín jsem měl 9,2l, takže hodně podobné, mám letní pneu 235/40/18 takže proto i větší spotřeba, cesta nejčastěji dalnice, průměr cca 140km/h. Auto má daleko lepší zátah, jede krásně, starty jsou i při -30 prý v pohodě, uvidíme v zimě. Přehrání map prováděla TDIChip.cz v Berouně, cena 15000,- :-). Za mě zatím spokojenost :-)
cece ta uprava ŘJ neni vubec blby napad, nez tam cpat jednotku navic. Ale ta cena kamo, 15klacku 8-) No docela raketa-Kazdopadne az najedes par tisic km, urcite napis dalsi postrehy. E85 sleduji jiz delsi dobu a rad bych zkusil naladit i do meho pašíka. Jen jak rikam, cena by musela byt mnohem nizsi :/

update resp.doporuceni:
na mnohech forech zabyvajici se touto problematikou doporucuji vymenit palivovy filtr po ujeti cca 1000km. Je to z duvodu "vyssi" cistici schopnosti tohoto paliva. Odplavuji se usazeniny a chyta to filtr paliva.
B7 Variant 2.0TDI_CFFB 4Motion Alltrack - uprava SGS Motorpower -
B7 Variant 2.0TDI_CFGC 4Motion Alltrack

Estez
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 24.01.2012 14:28

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Estez »

ahoj, nemate nekdo zkusenosti s vypnutim (zaslepenim) EGR ventilu u tohoto motoru? na VAGu mi to stale hazi chybu ukazujici na problemy s EGR. Uprimne do vymeny se mi jit nechce, docela draha sranda na to, ze to necha prepalovat splodiny (u benzinu snad jen max 10%).
B7 Variant 2.0TDI_CFFB 4Motion Alltrack - uprava SGS Motorpower -
B7 Variant 2.0TDI_CFGC 4Motion Alltrack

Estez
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 24.01.2012 14:28

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Estez »

teck píše:
sajosa píše:hydraulický zdvihátka,samostatný nastavení
Dik za info, a co robit s tym obcasnym cvrliknutim? Ked sa to same nenastavilo...alebo bude problemik inde? ;-)

Takze po case si sam odpovedam - zacal som tankovat 100 okt benzin a je vsetko OK :-)
to cvrnknuti u mne to vypada na problem s EGR ventilem . NIcmene dokud nebude vypnuty, nemuzu ti 100% potvrdit :(
B7 Variant 2.0TDI_CFFB 4Motion Alltrack - uprava SGS Motorpower -
B7 Variant 2.0TDI_CFGC 4Motion Alltrack

sajosa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 15.12.2011 19:34

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od sajosa »

Estez píše:ahoj, nemate nekdo zkusenosti s vypnutim (zaslepenim) EGR ventilu u tohoto motoru? na VAGu mi to stale hazi chybu ukazujici na problemy s EGR. Uprimne do vymeny se mi jit nechce, docela draha sranda na to, ze to necha prepalovat splodiny (u benzinu snad jen max 10%).
Minulý týden jsem to dělal.Nejdřív jsem odmontoval propojovací trubky,že je vyčistím,nebylo to až tak hrozný(140000),pak jsem si řekl,že sundám EGR a ouha nepovolil jsem jeden šroub(protočila se hvězdička a je tam blbej přístup).Tak jsem ten EGR vyčistil přimontovanej(dobrej přístup).To znečištění nebylo tak hrozný,že by to ukazovalo chybu,tak jsem si řekl,že ho rozdělám. A z nouze ctnost :D , po sundání plastovýho víka(6 šroubků)jsem zjistil,že převodový kolo(plast)je očesaný(jenom asi 3 zuby).Ozubený kolo jsem pootočil o ty poškozený zuby a jede to vesele dál(neotáčí se kolem dokola,jen nějakou část).Kdybych se na to koukl nejdřív, tak byla oprava hotová za 5 minut :D .Prozkoušej ,jestli není klapka nějak zablokovaná(případně rozhejbej)nečistotama. jinak je nejjednodušší odmontovat trubku od EGR do sání a zkontrolovat, jak je to zašpiněný a pak případně tu druhou, ale jde to hůř(tam jsou ty šrouby u katíku trochu zarezlý).EGR jsem čistil přidělanej ,prostříknul jsem Carlanem ,a protáhl pruhem hadru.Klapka klapala perfektně :D
Ještědodám ,zaslepení je stejný, jako stav teď,ta klapka zůztává zavřená a ŘJ vyhodnotí chybu,když zaslepíš,bude stále chyba(dá se odstranit softverem)

Estez
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 24.01.2012 14:28

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Estez »

sajosa píše:
Estez píše:ahoj, nemate nekdo zkusenosti s vypnutim (zaslepenim) EGR ventilu u tohoto motoru? na VAGu mi to stale hazi chybu ukazujici na problemy s EGR. Uprimne do vymeny se mi jit nechce, docela draha sranda na to, ze to necha prepalovat splodiny (u benzinu snad jen max 10%).
Minulý týden jsem to dělal.Nejdřív jsem odmontoval propojovací trubky,že je vyčistím,nebylo to až tak hrozný(140000),pak jsem si řekl,že sundám EGR a ouha nepovolil jsem jeden šroub(protočila se hvězdička a je tam blbej přístup).Tak jsem ten EGR vyčistil přimontovanej(dobrej přístup).To znečištění nebylo tak hrozný,že by to ukazovalo chybu,tak jsem si řekl,že ho rozdělám. A z nouze ctnost :D , po sundání plastovýho víka(6 šroubků)jsem zjistil,že převodový kolo(plast)je očesaný(jenom asi 3 zuby).Ozubený kolo jsem pootočil o ty poškozený zuby a jede to vesele dál(neotáčí se kolem dokola,jen nějakou část).Kdybych se na to koukl nejdřív, tak byla oprava hotová za 5 minut :D .Prozkoušej ,jestli není klapka nějak zablokovaná(případně rozhejbej)nečistotama. jinak je nejjednodušší odmontovat trubku od EGR do sání a zkontrolovat, jak je to zašpiněný a pak případně tu druhou, ale jde to hůř(tam jsou ty šrouby u katíku trochu zarezlý).EGR jsem čistil přidělanej ,prostříknul jsem Carlanem ,a protáhl pruhem hadru.Klapka klapala perfektně :D
Ještědodám ,zaslepení je stejný, jako stav teď,ta klapka zůztává zavřená a ŘJ vyhodnotí chybu,když zaslepíš,bude stále chyba(dá se odstranit softverem)
perfektni, diky moc za tip. Zkusim premluvit mechanika, aby to timto zpusobem zkusil procistit. Pak dam vedet-.
B7 Variant 2.0TDI_CFFB 4Motion Alltrack - uprava SGS Motorpower -
B7 Variant 2.0TDI_CFGC 4Motion Alltrack

sajosa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 15.12.2011 19:34

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od sajosa »

Estez píše:ahoj, nemate nekdo zkusenosti s vypnutim (zaslepenim) EGR ventilu u tohoto motoru? na VAGu mi to stale hazi chybu ukazujici na problemy s EGR. Uprimne do vymeny se mi jit nechce, docela draha sranda na to, ze to necha prepalovat splodiny (u benzinu snad jen max 10%).
Jestli umíš vzít do ruky klíč,tak si to udělej sám,není to nic složitýho a ani nic nezkazíš(myslím sundat to víko),trubky jdou hůř :good:

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“