Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Estez
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 24.01.2012 14:28

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Estez »

klic do ruky vzit samozřejmě umím, jen se obavam, ze nemam potřebne vybavení ...
Nicméně mohl bys mi prosím poslat par fotek, co a kde si presne si rozebral?
B7 Variant 2.0TDI_CFFB 4Motion Alltrack - uprava SGS Motorpower -
B7 Variant 2.0TDI_CFGC 4Motion Alltrack

sajosa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 15.12.2011 19:34

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od sajosa »

Fotky nemám a i kdybych měl,tak to neumím poslat(jsem počítačovej mág).Je to jednoduchý.stojíš proti autu,za motorem, nahoře uprostřed je ten EGR,vede k němu kablík a ze stran nerezový trubky(20mm).Zezhora je ten plastovej kryt přidělanej šroubky na hvězdičku(velikost 20nebo 25)ty jednoduše povol a kryt sundej.Pokud to bude to kolo,tak je to opravený hned.Musí se samozřejmě vymazat chyba.

sajosa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 15.12.2011 19:34

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od sajosa »

https://webcat.apm.cz/osobni_vyrobky.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
otevři motor - Regulace slożení výfukových plynů-Recirkulace výfukových plynů (EGR)-Ventil EGR
, vpravo ten černý plast je to víko,který se dá sundat lehkým tahem

Uživatelský avatar
teck
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 26.04.2011 21:28
Bydliště: SK Banská Bystrica

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od teck »

Estez: Tak uz si to obcasne "cvrlikanie" vyriesil? Ja problem nemam, odkedy tankujem 100 okt (98okt)... Hmmm, a ty?
VW Polo 3-dv. 1,4i 16V 59kW r.2008
VW Eos, 2,0 FSI 110 kW 2008

Estez
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 24.01.2012 14:28

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Estez »

zatim ne, stale se chystam na vycisteni EGR, ale casu malo.
B7 Variant 2.0TDI_CFFB 4Motion Alltrack - uprava SGS Motorpower -
B7 Variant 2.0TDI_CFGC 4Motion Alltrack

Uživatelský avatar
Marty'SP
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 29.05.2014 11:27

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Marty'SP »

Zdravím. Potřeboval bych poradit. Asi budou potřeba vyměnit na mým fsi rozvody.Nevíte jde je sehnat za dobrou cenu. A je tam řemen nebo řetěz? Někdo tvrdí řetěz a v sadách na netu je pro 2,0 fsi 110 kW řemen.
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine

Uživatelský avatar
teck
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 26.04.2011 21:28
Bydliště: SK Banská Bystrica

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od teck »

MartySP:
Tiez ma to zaujima, asi to bude podla roku vyroby a kodu motora...Ja mam motor BVY a r. 2007 a tiez neviem ci retaz ci remen :-(
VW Polo 3-dv. 1,4i 16V 59kW r.2008
VW Eos, 2,0 FSI 110 kW 2008

Uživatelský avatar
auckland
Pilot
Pilot
Příspěvky: 770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od auckland »

Marty'SP píše:Zdravím. Potřeboval bych poradit. Asi budou potřeba vyměnit na mým fsi rozvody.Nevíte jde je sehnat za dobrou cenu. A je tam řemen nebo řetěz? Někdo tvrdí řetěz a v sadách na netu je pro 2,0 fsi 110 kW řemen.
Já mám kód motoru BLR a mám řemen...řetěz pohání vačkovou hřídel.
Škoda Superb Combi Elegance Drive DSG; 2.0 TDI, 125 kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW

Uživatelský avatar
Marty'SP
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 29.05.2014 11:27

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Marty'SP »

Takže se mění jen řemen?
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine

Uživatelský avatar
nemecek
Člen klubu
Příspěvky: 186
Registrován: 02.08.2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od nemecek »

Sežeň to někde jako celou sadu - řemen, napínací kladka a ideálně i vodní pumpa.
Audi A4 Avant TDI B9 2016 110 kW Manhattan gray
Bylo: VW Passat Variant Highline 2.0 TFSI 2006

Uživatelský avatar
Marty'SP
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 29.05.2014 11:27

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Marty'SP »

Jj myslel jsem to spíš tak ze se tedy řetěz toho vackovyho hřídele nemění.
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine

alxx1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 07.10.2013 00:13
Bydliště: SK - BA

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od alxx1 »

2.0 FSI ma rozvodovy remen (mne bohuzial pri 150000 prdol, takze necakajte do predpisanych 180000, je to proste moc!!)...a ma aj retaz, ktora pohana druhu vacku...retaz by mala byt bezudrzbova, napriek tomu by som takisto radil po nejakom case menit, aj s napinakom...pokial skoci, alebo sa roztrhne, je to rovnaka skoda, ako keby prdol remen na rozvodoch...a dalej, retaz sa casom natiahne a sposobuje hrkotanie...urcite sa oplati vymenit retaz s napinakom pri vymene samotnych rozvodov, nieje to vela €...
Passat Variant 2.0 FSI, B6, 4M, M6, BVX, 2006
Passat Variant 2.0 TDI, B8, 4M, A6, DFC, 2015

Uživatelský avatar
Marty'SP
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 29.05.2014 11:27

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od Marty'SP »

A jaky jsou vlastně příznaky ze přeskočil rozvodak.
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od hkr »

Ze to nejede :laugh:
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

alxx1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 07.10.2013 00:13
Bydliště: SK - BA

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Příspěvek od alxx1 »

Keby len preskocil remen napr o jeden zub, tak mozno bude len nepravidelny chod, mozno to uz fakt nepojde vobec...mne sa roztrhol za jazdy...motor zhasol, potichu, koniec...retaz vacky asi nepreskoci, nieje tak dlha, aby sa tak vytahala...
Passat Variant 2.0 FSI, B6, 4M, M6, BVX, 2006
Passat Variant 2.0 TDI, B8, 4M, A6, DFC, 2015

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“