Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 294 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 09.01.2016 22:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Sám jsem přesedlal z e36 328i do passata.
Podvozkově si myslím, že budeš spokojen, auto není tak těžkopádné a dá se s ním jezdit i svižně.
Ohledně motoru, nejlépe jít a vyzkoušet, nic víc se nedá napsat. Ale po m52 se Ti bude stýskat pořád. ;-) Prolez fórum a najdeš nějaké zkušenosti majitelů,zkus i nějaký octávkaforum. Osobně si POUZE MYSLÍM, že ten motor bude podobně žíznivý jako BMW, ale línější i než 320i, která má stejný výkon. Svez se a pak uvidíš.
Cenu náhradník dílů si můžeš najít sám.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Naposledy upravil Qido dne 11.01.2016 10:46, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 11.01.2016 10:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2012

Příspěvky:

67

Ahoj, ja mám FSI 2.0 4-motion, 2007 (mám ho cca 4roky). Najeto pouze ca 30tkm (pouzivam dve auta) - aktuálně 150tkm.
V době pořízení jsem nechal dělat komplet rozvody včetně výměny napíku pro rozvod vaček (v tu dobu chrastil jak chřestýš / Podle servisní knizky by se měly měnit az ve s180tk, což je blbost). Tahle sranda přišla na 20tisíc (resp. na tolik mně vyšel servis ve 120tkm). Krom následné výměny EGR ventilu žádné problémy s autem nebyly. Další zkušenost je, že pokud pravidleně nekrmíš auto N98, to jest jezdíš i na N95, pak může zlobit kontrolka motoru (chyby na lmbde nebo snimaci NOx nebo proste jen "chudá směs"). Na krátké trasy počítej se spotřebou +/- 10l.
Porovnávat s BMW ale asi není úplně na místě, pašík bude "línější" , sportovní jízda asi ne, na druhou stranu uvnitr více místa než trojkové bávo. A pokud se ti podaří sehnat např v červené barvě (jako mám já ;)) pak je to poměrně atraktivní kára.
Ceny náhr dílů - standard vw koncern.
Nejlépe kdyz se nekde s tímto konkrétní typem projedes, at mas vlastni predstavu jak auto jezdi.

_________________
3C Variant 2.0FSi_BVX 4Motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 13.01.2016 18:46 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

07.01.2016

Příspěvky:

8

tak nakonec sem se rozhodl ještě něco našetřit a zůstat věrný bmw a pořídit si e91 320i,325i :-) díky za reakce a užívejte si spousty kilometrů bez poruch ;-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 13.01.2016 22:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Jedna celkem pěkná 325i je na bmwklubu na prodej. Žádná bohatá výbava, ale správnej motor to má! A 4válům se vyhni.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 15.01.2016 19:14 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

07.01.2016

Příspěvky:

8

jj viděl sem ;-) ale pojebalo mě stavebko páč sem zjistil že prachy dostanu až za 3 měsíce :cry: takže mám ještě čas něco navíc našetřit... a to víš že bych radši 325i ale uvidím budu se dívat hlavně na stav a když bude 320i s dobrou výbavou tak taky nepohrdnu ;-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 15.01.2016 23:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

....hmm.....tak to je jiná. :roll:

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 18.01.2016 13:12 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

29.03.2015

Příspěvky:

300

Bydliště:

Vysočina

c4mel píše:
jj viděl sem ;-) ale pojebalo mě stavebko páč sem zjistil že prachy dostanu až za 3 měsíce...


Tohle mě vždycky dokáže pobavit :rofl: Rodiče někomu celí dětství spořej na stavebko, trhaj si od huby, aby to pak borec vzal koupil za 150 tisíc auto a za 5 let zjistil, že to zhodnotil na 40 :laugh:

_________________
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 18.01.2016 13:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2013

Příspěvky:

1237

Bydliště:

Přerov

:smoke: :smoke:

_________________
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 18.01.2016 20:15 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

07.01.2016

Příspěvky:

8

tak jen pro upřesnění stavebko si už několik let platím sám a dal sem tam víc peněz než rodiče a udělá to asi jen půlku ceny auta zbytek mám našetřeno a i kdyby to tak nebylo tak to může být každému u :gey:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 18.01.2016 23:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Nás nepřesvědčuj, přesvědčuj sebe....

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 21.01.2016 17:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.03.2013

Příspěvky:

18

Zdarec všem, budu dělat rozvody a dostal jsem nabídku sady značky INA :? tak mě zajimá jestli to má smysl o tom uvažovat? Cena by byla zajímava odpovida kvalitě? Díky za rady popř. připomínky k rozvodům :thanks:
2.0 FSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 21.01.2016 22:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

7068

Bydliště:

east bohemia

já nepatřím k těm co by měli rozdávat technický rady :D ale INA je tady celkem oblíbená a chválená společně s Contitech co vím

_________________
VW Passat 3C Variant 2008 BKP
VW Passat 3C Limo, Executive r-Line 2010, 2.0 TDi, CBBB, 148 kW/404 Nm
VW Passat B8 Alltrack white 2016 140kW DSG 4M
VW Passat B8 Alltrack grey 2017 140kW DSG 4M

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 16.03.2016 01:11 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

12.08.2014

Příspěvky:

2

Zdravím majitele FSI, jak často měníte olej? Předepsaných longlife 30 tis? :)) Doporučuju měnit max 15 tis (pokud jezdíte krátké vzdálenosti tak ještě méně) nebo jeden rok.

Důvod je právě výše zmiňovaný hrubý projev motoru a problémy s řetězem na vačce.

Nejsem servisák, pouze uživatel..Ale myslím, že hrubý projev motoru způsobují hydroštely, jejich životnost úzce souvisí s kvalitou oleje!

A vytahaný řetěz vačky? Jeho napínák je zase hydraulický, takže zase souvislost s kvalitou oleje.

Takže doporučuji často měnit a pravidelně doplňovat. (patří tam 5w30 castrol LL)

Nevím kde servisujete, ale cena nového oleje s prací a filtrem je max 2000,-

A pokud bych auto kupoval znovu, určitě si důkladně poslechnu motor (hledal byl cvakavý zvuk hydroštelů a chrastění řetezu) a zjistím si jak často byl měněný olej, jestli byly dělané rozvody, jestli je original vodní pumpa (neoriginal může při neodborné manipulaci téct a ničit řemen) a na konec jestli už byl měněný řetěz a napínák.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 16.03.2016 16:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13398

Bydliště:

Chomutov

tohle je obecně platná zásada pro všechny typy motorů a pokud bys byl častým návštěvníkem tohoto fóra dočetl by ses, že to skoro všichni děláme. A zkrácení intervalu výměn na polovinu se doporučuje nejen u oleje motorovýho, ale především pak u DSG, kde to je pro mechatroniku extrémně důležitý. A platí to i pro výměny filtrů nebo rozvodů. Prostě raději ten interval vždy zkrátit, než přetáhnout.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
PříspěvekNapsal: 17.03.2016 21:01 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

12.08.2014

Příspěvky:

2

Tak určitě, ale mě přijde, že ty neduhy FSI jsou způsobený právě tímto. Málokdo z nás měl svoje FSI od prvního km a první majitel se většinou řídil právě LL režimem.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 294 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jokir a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group