Stránka 20 z 20

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 09.07.2016 15:00
od Phil.fox
Zdravim
Nechal jsem si dovést Passata B6 2.0 fsi z Německa,auto mám týden,bylo servsisováno u VW,překládal jsem si servsiku a zjistil jsem,že ješte nebyly dělané rozvody,auto má najeto ted 166 xxx km,poslední servis byl cca 2 roky zpátky na 145 xxx km, je možné,že rozvody nedělaly ?,docela mě to zarazilo

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 27.11.2016 14:16
od Žaky
auckland píše:Takže k rozvodům: Právě jsem si vyzvedl auto ze servisu, mám měněné komplet rozvody včetně čerpadla. Řetěz i jeho napínák mi zkontroloval a prý nebylo absolutně nutné ho měnit – věřím jim, je to můj známej. Dle slov je klepavej zvuk řetězu u tohoto motoru na volnoběh normální a já to mám prý krásně tichounké…Dokonce mi i vysvětloval, čím je klepot způsobený, ale nechtějte to po mne, nejsem v tom moc zdatnej.

A teď to nejdůležitější, cena i s prací 9.200 Kč.

Jaké čerpadlo máš na mysli ? díky

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 30.11.2016 14:26
od Patas11111
https://youtu.be/MMO4JQmfzdg" onclick="window.open(this.href);return false; názor na motor ? co by to mohlo dělat ?přestavovač nebo řetězový rozvod ?? diky

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 13.12.2016 00:53
od fox_mulder
Tak přidám své další zkušenosti s Passatem 2.0 FSI 4motion - aktuálně najeto cca. 210 km, zatím preventivně měněny rozvody s vodní pumpou, zadní kotouče, všechny destičky, zadní uložení předních ramen kol, čerstvě horní uložení předních tlumičů (po vyndání na nich byla vůle cca. 0,5 cm) a vrže přední náprava - vypadá to na silentbloky na stabilizátoru. Nedávno mi praskla koncovka na lanovodu řazení - zákon schválnosti fungoval dokonale - 120km od baráku.... dojel jsem na ručně zařazenou trojku - cena pouze lanovodů cca. 7000Kč, takže výměna z vrakáče celé kulisy s lanovody za cca. 1500Kč + práce 2000Kč - musí se sundat část výfuku + kardanu, aby šel sundat krycí plech....
V poslední době mi začaly podezřele nahlas cvakat některá vahadla na ventilech - jejich kompletní výměna s hydroštelama cca. 12,5t.Kč - ale dle servisu nebyla vačka na jednom ventilu ošoupaná a vzhledem k tomu, že tankuju většinou jen N95 a v poslední době mi na chvíli začal vynechávat na jeden válec, se obávám, že bude zakarbonovaná hlava a ventily. Oprava cca. 15-30t.Kč nezní zrovna dobře... Koukám, že o tom píšou zrovna ve Světu motorů 46/2016 u Octavie 2.0 FSI - bohužel mám motor BVX, který tam zrovna nedoporučujou.
Takže asi nezbyde nic jiného, než rozbít opět prasátko a hurá do servisu....

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 13.12.2016 06:59
od hkr
"Kup si benzin, usetris."

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 27.02.2017 13:02
od pEPYK
Zdravím, přidávám se do party! Před týdnem jsem rodině pořídil Passata 2.0 FSI (BVX), rok 2006, Highline, 4motion, najeto 197 tis km.
Musím říct, že je to velice pěkný a pohodlný vůz. Jelikož jsme se doteď trápili ve Fiatu Marea, tak je to změna teda neskutečná :) Po koupi následoval komplet servis v autorizáku (!), kde měnili oleje, filtry, rozvody (byly údajně ještě původní!!), ... A hned poté proběhla testovací jízda do Alp. Spotřeba ve čtyřech lidech, s lyžemi na střeše a plným kufrem věcí dělala 8.1 l/100km (MaxxMotion 100). Počítal jsem, že si vezme okolo osmi litrů, takže spokojenost. S motorem jsem také spokojen, po okreskách si brumlá okolo 2500 ot/min a když chci předjet, stačí podřadit (rozuměj pořádně vytočit) a jde to. Krouťák je s i plným autem dostatečný, za mě teda zatím paráda. Doufám, že nám třeba do 350tis km vydrží sloužit.

Ještě zvažuju provoz na N95 + ViFko a nebo půl na půl (100/N95).

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 24.04.2017 22:51
od fox_mulder
Zkouším taky dávat N95 + Vifíka a zatím jsem nepostřehl ani alespoň malý rozdíl ve spotřebě. Zato jsem zjistil pravděpodobně zaseklý termostat, protože nemůžou za jízdy ohřát motor přes 80 st. Aktuálně mám najeto 213 tis. km a čeká mě další servis - vytekl přední tlumič a mám vůli na spodním předním uložení předního kola. Tlumiče Sachs včetně prachovek a dorazů na komplet auto pořízeny za 5500Kč, teď už jen počkat na lepší počasí a hurá na výměnu...

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 25.04.2017 08:33
od Nwkt
To může bejt i čidlo. Napíchni to na diag a uvidíš

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 25.04.2017 08:49
od napster
LL rezim vubec nevadi! Jen je to na porci dalkovych km. LL+mesto=smrt motoru LL+okresky 30km do prace a z prace=smrt sam jezdim LL na vsech autech mimo letnich hracek a SII 445tkm bez zavady, ex passat 570tkm bez zavady,vw sharan na tahani 400tkm bez zavady jen 2x turbo a 1x spojka kvuli podvalu a chipu. Nicmene ja sam lidem doporucuju menit LL 15-20tkm dle najezdu plno lidi mi rika ja bych to menil klidne po 30tkm nalitam hodne moc km rocne tak 20-30tkm,coz je dle me min najezd km na to poridit si naftaka. A ne porce "porce km" ja sam najedu 50-70tkm drive 70% dalnice a okresky. V posleenim roce dalnice 50% okresky 30% a 20% mesto. Nez 2.0FSI 110kw,tak je nejidealnejsi volba treba v SII 3.6FSI,ktery jede za uplne stejnou spotrebu a nekdy i za mene,nez 2.0FSI 110kw. Jen v nakupu je to u 3C hold drazsi,ale SII 3.6 lze koupit za "par" korun. Je to stejny jako napr u OI volit mezi 1.6 74kw a 1.8T 20V. Tam vede take 1.8T na plne čáře ve spolehlivosti a spotřebě.

Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti

Napsal: 04.06.2019 23:16
od spajk51
napster píše:LL rezim vubec nevadi! Jen je to na porci dalkovych km. LL+mesto=smrt motoru LL+okresky 30km do prace a z prace=smrt sam jezdim LL na vsech autech mimo letnich hracek a SII 445tkm bez zavady, ex passat 570tkm bez zavady,vw sharan na tahani 400tkm bez zavady jen 2x turbo a 1x spojka kvuli podvalu a chipu. Nicmene ja sam lidem doporucuju menit LL 15-20tkm dle najezdu plno lidi mi rika ja bych to menil klidne po 30tkm nalitam hodne moc km rocne tak 20-30tkm,coz je dle me min najezd km na to poridit si naftaka. A ne porce "porce km" ja sam najedu 50-70tkm drive 70% dalnice a okresky. V posleenim roce dalnice 50% okresky 30% a 20% mesto. Nez 2.0FSI 110kw,tak je nejidealnejsi volba treba v SII 3.6FSI,ktery jede za uplne stejnou spotrebu a nekdy i za mene,nez 2.0FSI 110kw. Jen v nakupu je to u 3C hold drazsi,ale SII 3.6 lze koupit za "par" korun. Je to stejny jako napr u OI volit mezi 1.6 74kw a 1.8T 20V. Tam vede take 1.8T na plne čáře ve spolehlivosti a spotřebě.
Ahoj já měl 2.0 FSI v oktavce a nic moc výkon a spotřeba 9-10l po praze. Teď jsem koupil dědečka b5,5 96kw a jsem nad míru spokojený.

Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk