Závada parkovací brzdy
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 27.06.2015 06:42
Závada parkovací brzdy
Dobrý den pánové,
vím, že to tady o tom bylo napsáno hromada a taky jsem se to snažil pročíst co to šlo, ale zřejmě nikdo nemá obdobný problém jako já.
Jel jsem po dálnici a z ničeho nic porucha a musel jsem ke krajnici, tam jsem začal řešit co se stalo a zjistil jsem, že mi svítí kontrolka parkovací brzdy(a nápis, kteří mnozí znají: Závada na parkovací brzdě, podívejte se do příručky ) a taky kontrolka převodovky. Mohl jsem zařadit a popojíždět dopředu, ale dozadu se auto nerozjelo. Už při koupi auta mi bývalý majitel říkal, že měl známého, který měl problém s parkovací brzdou a nehnul se z místa a že je to častá porucha a že z toho důvodu si koupil pro jistotu náhradní tlačítko, které mi nechal, takže jsem si na to vzpomněl a snažil se ho na dálnici vyměnit, ale pořád stejný problém se závadou na parkovací brzdě.(je možné, že to nebyl žádný známý, ale že se to stalo jemu samotnému a že to tlačítko nebylo nové, ale vadné, ale vypadalo nepoužitě a nově .. každopádně tlačítko, které jsem měl připojené, když se to stalo bylo typu C a údajně nové bylo typu B ). Po skoro hodině u krajnice a zkoušení všeho možného mi pomohlo 20 vteřin zůstat s plynem na podlaze a poté nastartovat. Vše se zdálo OK tak jsem se rozhodl rychle vypadnout z dálnici, ale po 200m, stejný problém, ale dalo se pokračovat nouzově v jízdě tak jsem po pár metrech sjel a našel nejbližší parkoviště. Tam jsem zkoušel odpojit baterku, měnit tlačítko jedno za druhé a furt dokola, kontrolovat pojistky, ale nic. Až po dvou hodinách co auto stálo jsem nastartoval a vypadalo to zase v pořádku. Jezdil jsem po parkovišti a všechno v pohodě tak jsem se rozhodl vrátit domů, ale při nájezdu na dálnici opět stejný problém. Takže znova nouzově na sjezd a zaparkovat a poté odtah na laně domů.
Může být problém jen v tlačítku, když takhle blbnula i převodovka? Jen dodám, že se vše stalo v Holandsku a o to je všechno složitější, byl jsem nucen volat "žluté anděly" a po pár minutách mi bylo řečeno, že je asi problém s diferenciálem nebo něčím a ať to dám do servisu
Sorry za slohovku, ale chtěl jsem co nejpřesněji popsat co se stalo a jak se auto chovalo
Díky za všechny rady a připomínky.
Ještě dodám, že jde o Passat 2006 r.v., 2,0 TDi 125kw automat variant
vím, že to tady o tom bylo napsáno hromada a taky jsem se to snažil pročíst co to šlo, ale zřejmě nikdo nemá obdobný problém jako já.
Jel jsem po dálnici a z ničeho nic porucha a musel jsem ke krajnici, tam jsem začal řešit co se stalo a zjistil jsem, že mi svítí kontrolka parkovací brzdy(a nápis, kteří mnozí znají: Závada na parkovací brzdě, podívejte se do příručky ) a taky kontrolka převodovky. Mohl jsem zařadit a popojíždět dopředu, ale dozadu se auto nerozjelo. Už při koupi auta mi bývalý majitel říkal, že měl známého, který měl problém s parkovací brzdou a nehnul se z místa a že je to častá porucha a že z toho důvodu si koupil pro jistotu náhradní tlačítko, které mi nechal, takže jsem si na to vzpomněl a snažil se ho na dálnici vyměnit, ale pořád stejný problém se závadou na parkovací brzdě.(je možné, že to nebyl žádný známý, ale že se to stalo jemu samotnému a že to tlačítko nebylo nové, ale vadné, ale vypadalo nepoužitě a nově .. každopádně tlačítko, které jsem měl připojené, když se to stalo bylo typu C a údajně nové bylo typu B ). Po skoro hodině u krajnice a zkoušení všeho možného mi pomohlo 20 vteřin zůstat s plynem na podlaze a poté nastartovat. Vše se zdálo OK tak jsem se rozhodl rychle vypadnout z dálnici, ale po 200m, stejný problém, ale dalo se pokračovat nouzově v jízdě tak jsem po pár metrech sjel a našel nejbližší parkoviště. Tam jsem zkoušel odpojit baterku, měnit tlačítko jedno za druhé a furt dokola, kontrolovat pojistky, ale nic. Až po dvou hodinách co auto stálo jsem nastartoval a vypadalo to zase v pořádku. Jezdil jsem po parkovišti a všechno v pohodě tak jsem se rozhodl vrátit domů, ale při nájezdu na dálnici opět stejný problém. Takže znova nouzově na sjezd a zaparkovat a poté odtah na laně domů.
Může být problém jen v tlačítku, když takhle blbnula i převodovka? Jen dodám, že se vše stalo v Holandsku a o to je všechno složitější, byl jsem nucen volat "žluté anděly" a po pár minutách mi bylo řečeno, že je asi problém s diferenciálem nebo něčím a ať to dám do servisu
Sorry za slohovku, ale chtěl jsem co nejpřesněji popsat co se stalo a jak se auto chovalo
Díky za všechny rady a připomínky.
Ještě dodám, že jde o Passat 2006 r.v., 2,0 TDi 125kw automat variant
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 27.06.2015 06:42
Re: Závada parkovací brzdy
Tak jen doplním info a třeba už někdo poradí
Auto jsem odtáhl do ČR, dal do Volkswagenu, kde mi řekli, že je závada na převodovce(s mechatronikou) a výměna vyjde na 79 000 bez DPH, takže se tam dal repas a problém zůstal stejný. Za studena řadí bez problémů všechny rychlostní stupně a po 10 minutách vyskočí závada na parkovací brzdě a řadí už nouzově po třetí stupeň a bez zpátečky někde nějaký kabel? Elektronika? Nesetkal se s tím někdo?
Auto jsem odtáhl do ČR, dal do Volkswagenu, kde mi řekli, že je závada na převodovce(s mechatronikou) a výměna vyjde na 79 000 bez DPH, takže se tam dal repas a problém zůstal stejný. Za studena řadí bez problémů všechny rychlostní stupně a po 10 minutách vyskočí závada na parkovací brzdě a řadí už nouzově po třetí stupeň a bez zpátečky někde nějaký kabel? Elektronika? Nesetkal se s tím někdo?
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Závada parkovací brzdy
Tys dal repas převodovky a původní mechatroniku?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 27.06.2015 06:42
Re: Závada parkovací brzdy
Doufám, že ne závada byla na mechatronice, takže se prvně měnila ta a když problém přetrvával tak se měnila celá převodovka.
Přiznám se, že se v tomhle vůbec nevyznám a myslel jsem, že je mechatronika součástí převodovky. Je to v servise tak doufám, že tam vědí co dělají
Přiznám se, že se v tomhle vůbec nevyznám a myslel jsem, že je mechatronika součástí převodovky. Je to v servise tak doufám, že tam vědí co dělají
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Závada parkovací brzdy
Kdyžtak mě kluci opraví, ale co já vím, tak mechatronika se dá měnit samotná. Koukni na web sixty, má tam napsaný častý závady převodovek a jejich řešení. Pohledej google, sixta převodovky.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Závada parkovací brzdy
Jasně a pokud to řadilo aspoň chvíli normálně tak je převodovka OK a problém opravdu jen v mechatronice.
Každopádně bez diagnostiky a načtení přesných chyb co tam byly ti nikdo neporadí, ani jsem ted nepochopil v jakým to skončilo stavu.
Každopádně bez diagnostiky a načtení přesných chyb co tam byly ti nikdo neporadí, ani jsem ted nepochopil v jakým to skončilo stavu.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 27.06.2015 06:42
Re: Závada parkovací brzdy
yessmen píše:Jasně a pokud to řadilo aspoň chvíli normálně tak je převodovka OK a problém opravdu jen v mechatronice.
Každopádně bez diagnostiky a načtení přesných chyb co tam byly ti nikdo neporadí, ani jsem ted nepochopil v jakým to skončilo stavu.
Měl jsem to přímo u Volkswagenu, kde mi řekli, že je to mechatronika a dostal jsem výpis z diagnostiky. Ale doporučena byla celá výměna převodovky pokud se nepletu. To by nedávalo smysl? A když je vyměněná mechatronika i převodovka a pořád je tam stejný problém tak v čem to může být?
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 27.06.2015 06:42
Re: Závada parkovací brzdy
To mám radost, spěchám na to, dneska to mělo být hotové a měl jsem se vracet do Holandska. A v podstatě nikdo nic nevyřešil, problém tam je stále a nemám jak odjet... a musím čekat jak to dopadne, když mám auto nepojízdné a rozdělané :-/
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Závada parkovací brzdy
To chce pořádně zdiagnostikovat, naměřit a nalogovat reálný hodnoty ze senzorů pokud chybové kody nestačí atp.. Pokud si servis neumí poradit je to bohužel jen smutný.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Závada parkovací brzdy
to je takovej standardní postup servisů u nás. Nic neopravovat, vyměnit toho pokud možno co nejvíc, aby to bylo hodně drahý a problém dál zůstává. Měls to nechat dělat v tom Holandsku nebo ještě lépe asi v Německu. Už jen to, že s vadnou mechatronikou chtěj měnit celou převodovku je docela na přesdržku. Snad se nepletu, že mechatronika je u Sixty tak mezi 15 a 20 t.. Jsou to normální volové. Ale pokud to dělal autorizák, tak se vlastně ani nedivím. Oni totiž to DSG vůbec neuměj opravovat. Nemaj na to ani vercajk, ani servisní předpis. Jsou to jen měniči.
Naposledy upravil(a) KJirka dne 03.07.2015 18:14, celkem upraveno 1 x.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Závada parkovací brzdy
Za 15-20 se dá šikovně sehnat úplně nová... bůhví třeba ani problém v DSG není když nikdo neví jaký tam jsou chyby v ABS nebo převodovce.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 27.06.2015 06:42
Re: Závada parkovací brzdy
Počítalo se, že jde jen o výměnu mechatroniky, takže je to v servise, který se zabývá výměnou a repasem turbodmychadel a převodovek a očividně to je složitější.
V Holandsku mi řekli cenu 250 000 kč za opravu, takže tam bych to nechal udělat rád, ale nemám na to
V Holandsku mi řekli cenu 250 000 kč za opravu, takže tam bych to nechal udělat rád, ale nemám na to
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Závada parkovací brzdy
to si děláš kozy ! No hele píšeš bohužel trochu pozdě, protože bysme tě asi odkázali na někoho, kdo to fakt umí. Ale primárně je teď důležitý opravdu to důkladně diagnostikovat, ať neměněj věci způsobem pokus - omyl. Kde ti to dělají ? Město ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 27.06.2015 06:42
Re: Závada parkovací brzdy
KJirka píše:to si děláš kozy ! No hele píšeš bohužel trochu pozdě, protože bysme tě asi odkázali na někoho, kdo to fakt umí. Ale primárně je teď důležitý opravdu to důkladně diagnostikovat, ať neměněj věci způsobem pokus - omyl. Kde ti to dělají ? Město ?
Příspěvek tady byl už než jsem auto táhnul do ČR, ale nikdo se neozval. Mám to v Ostravě, prvně to bylo u Hellera(oficiální zastoupení VW) ale dát 100 000 za výměnu převodovky bez práce u tohohle auta nepřicházelo v úvahu a výměna mechatroniky měla vyjít na 15 000 se vším, teď je měněná celá převodovka za pomalu 30 ... Jsem s tím v Ostravě. A nutně potřebuju jezdit a být pojízdný a odjet