TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Ahoj,
Dlouho jsem tu nebyl Výměna svíček a objevila se mi tato chyba už několikrát.
Zajímavé je, že když přidávám plyn pomalu, tak to neudělá, ale jakmile prudce sešlápnu plyn, tak auto okamžitě škubne.
Jen doplním, že mám Passat CC 2.0 TSI CAWB 147kW.
Dlouho jsem tu nebyl Výměna svíček a objevila se mi tato chyba už několikrát.
Zajímavé je, že když přidávám plyn pomalu, tak to neudělá, ale jakmile prudce sešlápnu plyn, tak auto okamžitě škubne.
Jen doplním, že mám Passat CC 2.0 TSI CAWB 147kW.
Naposledy upravil(a) tomogo dne 03.11.2017 20:47, celkem upraveno 1 x.
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Cos dal za svíčky? (Origo?)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Podle typového listu NGK.Prochy01 píše:Cos dal za svíčky? (Origo?)
NGK 1675
Ale vždy je to válec 1. A vždy jen s prudkým sešlápnutím plynu.
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
a nedělá o třeba jen kabel ke svíčce ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Tak mě napadlo přeházet cívky a ejhle, najednou je to cylinder 4.
Takže je to cívka. A navíc to ta mrcha dělá jen když je auto zahřáté. Což ukazuje taky na cívku.
Hurá, teď jen vědět, který je válec 4. Víte to někdo?
Takže je to cívka. A navíc to ta mrcha dělá jen když je auto zahřáté. Což ukazuje taky na cívku.
Hurá, teď jen vědět, který je válec 4. Víte to někdo?
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GOLFÁK
- Profík
- Příspěvky: 1009
- Registrován: 19.02.2008 16:42
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Mělo by to bejt číslovaný vzestupně směrem od rozvodů.
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Dík, ale možná bych měl stejně vyměnit všechny 4 cívky, ne?GOLFÁK píše:Mělo by to bejt číslovaný vzestupně směrem od rozvodů.
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Jo je to lepší, a hlavně kup original.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Podle VAGu 07K905715F, jen kde to sehnat, aby to byl opravdu originál.motorpower píše:Jo je to lepší, a hlavně kup original.
A ještě se zeptám, je to normální, aby cívka odešla po 120 tkm. To je dost mizérie, ne?
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
No s benzinmi skusenosti nemam odkedy som predal boru, ale aj tam sice to bola atmosfera 1,6 16v ale aj tam tie cievky origo, vydrzali 120-150000km.
Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk
Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Jestli to je normální nevím, ale asi ne. Mně odešla třeba žhavicí svíčka po ca. 115 t. km. Nikdy předtím jsem žhavičky neměnil, a to jsem měl aut už fakt hodně.tomogo píše:Podle VAGu 07K905715F, jen kde to sehnat, aby to byl opravdu originál.motorpower píše:Jo je to lepší, a hlavně kup original.
A ještě se zeptám, je to normální, aby cívka odešla po 120 tkm. To je dost mizérie, ne?
Před pár lety jsi mě dost točil s tou permanentní kritikou VW. Dodatečně bych se ti asi měl omluvit, protože jsi měl pravdu. Já bych to sice tak jako ty neprezentoval, ale více méně to dneska cítím podobně. Odchází díly, který by měly vydržet mnohem déle. Někde jsem tu psal krátký výčet závad na mém současném CC. To předchozí bylo ještě celkem v pořádku, ale tohle je teda dárek. Najdu to.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- tomogo
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 30.10.2008 10:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Tak to pěkně všechno sepiš, ať VW vidí, co vyrábí za krámy.KJirka píše: Jestli to je normální nevím, ale asi ne. Mně odešla třeba žhavicí svíčka po ca. 115 t. km. Nikdy předtím jsem žhavičky neměnil, a to jsem měl aut už fakt hodně.
Před pár lety jsi mě dost točil s tou permanentní kritikou VW. Dodatečně bych se ti asi měl omluvit, protože jsi měl pravdu. Já bych to sice tak jako ty neprezentoval, ale více méně to dneska cítím podobně. Odchází díly, který by měly vydržet mnohem déle. Někde jsem tu psal krátký výčet závad na mém současném CC. To předchozí bylo ještě celkem v pořádku, ale tohle je teda dárek. Najdu to.
Jinak mi nevadí, že se mnou lidi nesouhlasili, prostě každý má nějaký názor. Jediné, co se mě dotklo byly ty sprostý urážky a hlavně Porsche Prosek, které mě dokonce chtělo dát k soudu a vyhrožovali mi právníky pro hanobení dobrého jména společnosti.
Ale zatím mám v tom neštěstí stále ještě poměrně kliku, protože když to spočítám, tak jsem do toho auta narval na opravách cca 90 tisíc za 8 let. Sice to není zrovna vizitka kvality, ale přetrpět se to ještě dá.
Má recenze na CC: http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
No tys to v jednu chvíli hnal až extrémně na krev. Proto po tobě vystartovali. Tím se jich ovšem ani v nejmenším nezastávám. Nechtějí věci v záruce řešit, staví se k řadě věcí neochotně a odmítavě. A když už teda něco dělají, tak toho dokážou i dost zprasit. To není pomluva, ale prosté konstatování vlastních zkušeností.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Jiří ono je to těžký, v žádném případě se jich nezastávám, jsou to neochotný kokoti, o tom naprosto žádná, ale nepředstavujte si že by to u nějaký jiný značky bylo lepší. Vy tady brečíte nad drobnostma, že máte nějaký flíčky na lištách, nebo nějaká lišta nesedí, já to chápu, mě by to u takhle drahého taky sralo. To mi připomíná černocha co k nám jezdí na servis ke kolegovi. Měl Golfa V, jo na můj vkus toho na tom řešil docela dost, i když za některý věci nemohl výrobce-jako např. čínský rádio co mu vybíjelo baterku, ale jinak dělal dvouhmotu, silentbloky, a dalších x drobností co si nepamatuju. Každopádně byl nasranej jaký je vw sráč, že ho to za 4 roky stálo 48.000 Kč, tak to prodal. Tak koupil BMW 316. Auto pěkný, o tom žádná. Po půl roce mu to začlo žrát vodu, prasklej blok 65000 Kč. Ted je to půl roku a do nového motoru opět leje 1L vody na 100 km, závada ta samá. Tak si říkám že si fakt pomohl
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.
Počkej Jirko, já nebrečím nad lištama, to je jen jedna z mnoha věcí. Každopádně ale, když si koupíš nový auto za mega a neuplyne ani rok a ty lišty jsou fakticky zničený, ptrotože jsou v tom chromu vyžraný od soli dírky skrz, tak to asi normální není ne ? Zvlášť, když to auto snad na sněhu vůbec nejelo. A oni se zuby nehty brání, aby ti ty podělaný lišty za pár tisíc vyměnili. A je to věc, která je prostě vidět. Je to estetická záležitost na povrchu auta. Dyť jsi to viděl ne ?
A pak ti jen tak vymění DSG, která stojí asi 120 litrů. A to jen proto, že z ní nepatrně uniká pod jedním šroubem olej a oni nemají servisní předpis, jak to utěsnit. Jsou to jen měniči. To taky asi úplně normální nebude, žejo.
A ta úroveň jejich práce je děsná. Já netvrdím, že vždycky a všude, ale tam, co jsem jezdil, to bylo dost hrozný. Jenže to zjišťuješ postupně a mnohem později. Tady ti něco ulomí, tamhle něco nedotáhnou, tady strhnou závit apod.. A pak ti říkaj lidi, co jezdí na servis za hranice, že to je úplně jiná liga. Nevím, nebyl jsem, nemůžu srovnávat, ale slyšel jsem to už mockrát. To, co nejde tady, je tam naprosto normální. Úplně jinej přístup a jiná úroveň.
Jen taková nepodstatná blbost, ale všimneš si toho a nutí tě to zamyslet se nad tím. Měnili mi teď klimakompresor. To, že ta cena je zhruba dvojnásobná, než kdybys to dělal třeba ty, to neřeším, je to na pojistku a do autorizáku jsem tudíž musel. Spoluúčast žádná. Ale doprdele, když už na tom mají takovou daň z luxusu, tak proč mi to auto předává s haubnou od šmíru ? Ten mechoš to musel vidět, techznik, co to přivez z dílny to musel vidět a já musel vzít papírový kapesníky a šmudlat to tam, abych nejel, jako prase. A víš co, to jsou takový malý střípky, který se v tý mozaice skládaj a dávaj dohromady celej obraz. A ten obraz není vůbec pěknej.
A pak ti jen tak vymění DSG, která stojí asi 120 litrů. A to jen proto, že z ní nepatrně uniká pod jedním šroubem olej a oni nemají servisní předpis, jak to utěsnit. Jsou to jen měniči. To taky asi úplně normální nebude, žejo.
A ta úroveň jejich práce je děsná. Já netvrdím, že vždycky a všude, ale tam, co jsem jezdil, to bylo dost hrozný. Jenže to zjišťuješ postupně a mnohem později. Tady ti něco ulomí, tamhle něco nedotáhnou, tady strhnou závit apod.. A pak ti říkaj lidi, co jezdí na servis za hranice, že to je úplně jiná liga. Nevím, nebyl jsem, nemůžu srovnávat, ale slyšel jsem to už mockrát. To, co nejde tady, je tam naprosto normální. Úplně jinej přístup a jiná úroveň.
Jen taková nepodstatná blbost, ale všimneš si toho a nutí tě to zamyslet se nad tím. Měnili mi teď klimakompresor. To, že ta cena je zhruba dvojnásobná, než kdybys to dělal třeba ty, to neřeším, je to na pojistku a do autorizáku jsem tudíž musel. Spoluúčast žádná. Ale doprdele, když už na tom mají takovou daň z luxusu, tak proč mi to auto předává s haubnou od šmíru ? Ten mechoš to musel vidět, techznik, co to přivez z dílny to musel vidět a já musel vzít papírový kapesníky a šmudlat to tam, abych nejel, jako prase. A víš co, to jsou takový malý střípky, který se v tý mozaice skládaj a dávaj dohromady celej obraz. A ten obraz není vůbec pěknej.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !