Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: diagnostika turba
PříspěvekNapsal: 03.06.2012 16:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.10.2009

Příspěvky:

64

Bydliště:

Hradec Králové

Cau lidi, možná bych to tu i dohledal,ale čas není a čím vic dětí člověk má tím je méně času, takže mám problém pravděpodobně s turbem, dlouho to píska jak nádražák takže kdyby měl nekdo návod jak udělat nějakej jízdní test s diagnotikou byl bych rád za každou radu, Vag mám,ale nejsem žádnej expert :) dik za rady jinak motor je BMP 8V, najeto skoro 250 tis auto mam od sto tis
km

_________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI, VW Passat B5 facelift 1.9 TDI 96kw + chip, Ford Mondeo MK3, 1,8 92kw - benzin :) Ghia - fordí Highline ,Peugeot 206 2.0 HDI (tuningovej milášek - jezdil Tuning Cup - žádnej tuzink) - uz sel do sveta a další ve světe jsou Renault Laguna 2.0 N Privilege Bussiness - na svoje leta měla neuvěřitelnou výbavu a pak jsem se ještě vozil daewoo matizama firemákama co mi patřili :) oba zlaty:)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika turba
PříspěvekNapsal: 03.06.2012 19:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.01.2009

Příspěvky:

344

Bydliště:

Bruntál

čest, tak na motoru v měřených hodnotách dáš kanál 7 nebo 11, ted přesně nevím a tam budeš mít požadavek tlaku Řj a aktuální tlak.To je snad vše na co můžeš mrknout

_________________
PASSAT B6,BMP-soukromé označení R20, Hybrid 1.5 bar + AL vstřiky+soft BH MOTOR 193 Ps 406 Nm , jinak sociále editione


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika turba
PříspěvekNapsal: 26.06.2017 13:19 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

21.06.2017

Příspěvky:

2

Ahoj.
Jsem tu nový, takže nevím přesně zda se obracím se svou prosbou na správné vlákno.
Rád bych vás někoho kdo se v záznamech vyzná poprosil o skouknutí mých dvou záznamů z vozu VW Passat Variant 2.0TDI 103kW 2007 BKP 16v.
Zdá se mi, že turbo netlačí tak jak by mělo.
Mohl by se někdo prosím na ty logy podívat?
Děkuji mnohokrát za jakoukoli odpověď.
Příloha:
LOG2.jpg
LOG2.jpg (143.27 KiB) Zobrazeno 688 krát


Příloha:
LOG1.jpg
LOG1.jpg (153.77 KiB) Zobrazeno 688 krát



Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika turba
PříspěvekNapsal: 26.06.2017 14:33 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2670

Bydliště:

Praha

A co by jako mělo turbo v těchto otáčkách dělat?? Nedus to a zjistíš, že to jede.

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika turba
PříspěvekNapsal: 09.08.2017 09:23 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

21.06.2017

Příspěvky:

2

motorpower píše:
A co by jako mělo turbo v těchto otáčkách dělat?? Nedus to a zjistíš, že to jede.

Jako jede to. To né že né. I když ten pořádný zátah ucítím až v 2800otáčkách /min. Ale teď před 2000ot/min motor škubne. Jako kdyby tam na desetinu vteřiny nešlo palivo. Přitom volnoběh naprosto vpohodě. Žádné zakolísání, nic.
Může to škubnutí motoru dělat regulace turba, nebo se mám zaměřit například na palivový filtr?
Tomu by se mi ale nechtělo moc věřit, poněvadž do otáček to dostanu i prudším sešlápnutím plynu. A kdyby byl filtr znečištěn, tak ve vyšších otáčkách by to muselo škubat víc, nebo ne?
Nebo že by váha vzduchu?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika turba
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 13:35 
Offline
Moderátor
Moderátor

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

958

Bydliště:

Jilemnice

Proč by ti cukalo turbo?
Vstřiky máš v cajku?
Díru v sání nemáš? nepřisává to nebo navyfoukává někde?

_________________
Klubové SRAŽENÍ 2017: viewtopic.php?f=25&t=324723
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): ucp.php


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika turba
PříspěvekNapsal: 14.09.2017 08:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2888

Bydliště:

Praha

To cukání tu nedávno někdo řešil nějakou činností na podtlaku - nějakej šroubek či co tam je, co byl snad zatuhlý a neměl správný rozsah... Ale hledat to nebudu, jen že bych se možná zaměřil na podtlak a turbo.

_________________
Volkswagen Passat Variant B7 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG 2011


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika turba
PříspěvekNapsal: 14.09.2017 16:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

837

Cukání při 2000otáčkách bude 100% dělat EGR ventil.Vyčistit,rozhýbat nebo nejlépe nový. :laugh:
Jinak pískání znamená posekaný lopatky turba ,normální věc.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: mirek22 a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group