Ruční brzda
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.02.2012 09:42
Re: Ruční brzda
Zdravím všechny,
Asi jsem idiot,ale kde dělám chybu…Mám Passat 3C/B6…Po zmáčknutí tlačítka elektrobrzdy se mi rozblikal „P“-parkovací brzda současně s červeným vykřičníkem na palubce..Následně udělal log ve SuperVagu (originálu) u kámoše,kde jsme zjistili že levý motorek nesvírá třmen brzdiče.Byl prostě zatuhlý a nemakal.Ten jsem sice po chvíli rozeběhl prolitím WD-čka,ale zpět nenamontoval.Po odpojení Supervagu ale přestalo fungovat osvětlení interieru,rádio,a xenony po zasunutí klíčku do spínačky se nerozsvítí,ale to má na starosti komfortka,ostatní dvě věci (rádio a interier)mají svou jednotku…Co s tím???Pojistky jsem kontroloval-jsou ok,vypojení baterky prý pomáhá,ale nezkoušel jsem to..poraďte…Jinak zde je výpis logu,snad něco vyčtete..Koukal jsem na Gateway,kde je asi dle výbavy špatný kód,sic mám ve výbavě i jiné komponenty např.rádio RCD300 aj,což ovšem v původním Gatewayi není obsaženo. Původní FDFD0C04C22002,nový FD3F0F40D72002,Díky všem za radu..
přikládám část logu:
00-Snímač úhlu rízení -- stav: OK 0000
01-Motor -- stav: OK 0000
03-ABS brzdy -- stav: OK 0000
08-Klima/topení -- stav: OK 0000
09-Centrální elektrika -- stav: Nefunkční 0010
15-Airbagy -- stav: OK 0000
16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000
17-Přístrojová deska -- stav: OK 0000
19-CAN Gateway -- stav: OK 0000
22-Pohon všech kol -- stav: OK 0000
25-Imobilizér -- stav: OK 0000
42-El. dveří řidiče -- stav: OK 0000
44-Posilovač řízení -- stav: OK 0000
46-Komfort systém -- stav: OK 0000
52-El. PP dveří -- stav: OK 0000
53-Parkovací brzda -- stav: Nefunkční 0010
55-Reg.sklonu Xenonů -- stav: OK 0000
56-Rádio -- stav: Nefunkční 0010
62-El.LZ dveří -- stav: OK 0000
72-El.PZ dveří -- stav: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE
Díl: R4 2.0l PPD1.5 G 9707
Revize: --H45--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000172
Dílna #: WSC 05314 000 00000
VCID: 6ADFC69B3CEF
Nenalezena žádná chyba.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS brzdy Labely: SVO\3C0-614-095-C2.lbl
Řídící jednotka SW: 3C0 614 109 HW: 3C0 614 109
Díl: ESP 440 C4 H018 0001
Revize: H018 Seriové číslo: 0775395184
Kódování: 0013614
Dílna #: WSC 28860 401 91628
VCID: DBB1135F63B5
Nenalezena žádná chyba.
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Klima/topení Labely: SVO\3C0-907-044.lbl
Řídící jednotka SW: 3C0 907 044 BC HW: 3C0 907 044 BC
Díl: ClimatronicPQ46 112 0606
Revize: 00112021 Seriové číslo: 00000000000000
Dílna #: WSC 00000 000 00000
VCID: 63C1ABBFDBC5
Nenalezena žádná chyba.
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Centrální elektrika Labely: SVO\3C0-937-049-23-H.lbl
Řídící jednotka SW: 3C0 937 049 AG HW: 3C0 937 049 AG
Díl: Bordnetz-SG H52 2002
Revize: 00H52000 Seriové číslo: 00000007037995
Kódování: 0B8A8F0700041A00470A00000F000000000F5D435C0001
Dílna #: WSC 05311 123 12345
VCID: 6ED7CA8B0007
Řídící jednotka: 3C1 955 419 A
Díl: Wischer 060407 003 0205
Kódování: 00046997
Dílna #: WSC 05311
1 Fault Found:
00924 - rele pro ostrikovace svetlometu (J39)
009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 01101001
Priorita závad: 4
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 93
Kilometry: 147279 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.08.06
Čas: 01:02:00
info o závadě:
ZAP
Napětí: 12.10 V
ZAP
VYP
VYP
VYP
VYP
Asi jsem idiot,ale kde dělám chybu…Mám Passat 3C/B6…Po zmáčknutí tlačítka elektrobrzdy se mi rozblikal „P“-parkovací brzda současně s červeným vykřičníkem na palubce..Následně udělal log ve SuperVagu (originálu) u kámoše,kde jsme zjistili že levý motorek nesvírá třmen brzdiče.Byl prostě zatuhlý a nemakal.Ten jsem sice po chvíli rozeběhl prolitím WD-čka,ale zpět nenamontoval.Po odpojení Supervagu ale přestalo fungovat osvětlení interieru,rádio,a xenony po zasunutí klíčku do spínačky se nerozsvítí,ale to má na starosti komfortka,ostatní dvě věci (rádio a interier)mají svou jednotku…Co s tím???Pojistky jsem kontroloval-jsou ok,vypojení baterky prý pomáhá,ale nezkoušel jsem to..poraďte…Jinak zde je výpis logu,snad něco vyčtete..Koukal jsem na Gateway,kde je asi dle výbavy špatný kód,sic mám ve výbavě i jiné komponenty např.rádio RCD300 aj,což ovšem v původním Gatewayi není obsaženo. Původní FDFD0C04C22002,nový FD3F0F40D72002,Díky všem za radu..
přikládám část logu:
00-Snímač úhlu rízení -- stav: OK 0000
01-Motor -- stav: OK 0000
03-ABS brzdy -- stav: OK 0000
08-Klima/topení -- stav: OK 0000
09-Centrální elektrika -- stav: Nefunkční 0010
15-Airbagy -- stav: OK 0000
16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000
17-Přístrojová deska -- stav: OK 0000
19-CAN Gateway -- stav: OK 0000
22-Pohon všech kol -- stav: OK 0000
25-Imobilizér -- stav: OK 0000
42-El. dveří řidiče -- stav: OK 0000
44-Posilovač řízení -- stav: OK 0000
46-Komfort systém -- stav: OK 0000
52-El. PP dveří -- stav: OK 0000
53-Parkovací brzda -- stav: Nefunkční 0010
55-Reg.sklonu Xenonů -- stav: OK 0000
56-Rádio -- stav: Nefunkční 0010
62-El.LZ dveří -- stav: OK 0000
72-El.PZ dveří -- stav: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE
Díl: R4 2.0l PPD1.5 G 9707
Revize: --H45--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000172
Dílna #: WSC 05314 000 00000
VCID: 6ADFC69B3CEF
Nenalezena žádná chyba.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS brzdy Labely: SVO\3C0-614-095-C2.lbl
Řídící jednotka SW: 3C0 614 109 HW: 3C0 614 109
Díl: ESP 440 C4 H018 0001
Revize: H018 Seriové číslo: 0775395184
Kódování: 0013614
Dílna #: WSC 28860 401 91628
VCID: DBB1135F63B5
Nenalezena žádná chyba.
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Klima/topení Labely: SVO\3C0-907-044.lbl
Řídící jednotka SW: 3C0 907 044 BC HW: 3C0 907 044 BC
Díl: ClimatronicPQ46 112 0606
Revize: 00112021 Seriové číslo: 00000000000000
Dílna #: WSC 00000 000 00000
VCID: 63C1ABBFDBC5
Nenalezena žádná chyba.
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Centrální elektrika Labely: SVO\3C0-937-049-23-H.lbl
Řídící jednotka SW: 3C0 937 049 AG HW: 3C0 937 049 AG
Díl: Bordnetz-SG H52 2002
Revize: 00H52000 Seriové číslo: 00000007037995
Kódování: 0B8A8F0700041A00470A00000F000000000F5D435C0001
Dílna #: WSC 05311 123 12345
VCID: 6ED7CA8B0007
Řídící jednotka: 3C1 955 419 A
Díl: Wischer 060407 003 0205
Kódování: 00046997
Dílna #: WSC 05311
1 Fault Found:
00924 - rele pro ostrikovace svetlometu (J39)
009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 01101001
Priorita závad: 4
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 93
Kilometry: 147279 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.08.06
Čas: 01:02:00
info o závadě:
ZAP
Napětí: 12.10 V
ZAP
VYP
VYP
VYP
VYP
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Ruční brzda
nejsem znalec, ale ten superVAG to je co prosím tě. .?
- S7rny
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 02.09.2008 13:42
- Bydliště: Žatec
Re: Ruční brzda
To je rozšířená diagnostika ... ale o co je rozšířená,to se mě už neptej ...
současnost: VW PASSAT B8 2.0TDI 110kW
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Ruční brzda
Tuším ze o možnost dlouhého kódování
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10.09.2015 21:02
Re: Ruční brzda
čaute, nemáte někdo kdo jste měnil nové tlačítko parkovací brzdy ještě to staré? mě to funguje, ale podařilo se mi promáčknout tu horní krytku tlačítka...nemůžu to sehnat, všude prodávají jen kompletní tlačítko...
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Ruční brzda
CoolXman prodával myslím....koukni do bazaru
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10.09.2015 21:02
Re: Ruční brzda
díky, napsal jsem mu, ale vypadá to, že on prodává celé tlačítko s vnitřkem...sháním jen krytku, tak nechci platit za celé tlačítko...
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Ruční brzda
Vždyť jsou to asi 4 stovky proboha!!
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Ruční brzda
To je fakt konec, už vidim jak někdo rozpitvává tlačítko aby z něj mohl za 20 kč prodat krytku a zbytek pak hodit do popelnice
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Ruční brzda
to jsi nemyslel vážně že ne ???
autosalon píše:díky, napsal jsem mu, ale vypadá to, že on prodává celé tlačítko s vnitřkem...sháním jen krytku, tak nechci platit za celé tlačítko...
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 17.04.2009 11:10
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Ruční brzda
Zdravim,
zeptam se zde,mozna mi poradite.Jezdim se Superbem II.Teoreticky mam vymenit za Passata TDi 125kW/130kW DSG,ani nevim presne oznaceni(predposledni model),r 2012,nebo novejsi.
Co mi dela trochu vrasky je prave el.park brzda...nikdy jsem passata neridil...
Ctu, co vsechno musi clovek udelat,nez se rozjede,vcetne pripoutani.Do Superba(s Kessy) vlezu,seslapnu spojku a zmacknu tlacitko start,zaradim a jedu(manual prevodovka)pas,nemam a zapnu treba za chvili.
Je rozjezd s passatem tak jiny,budu si muset hodne zvykat,nebo pohoda? dekuji.
Jinak passat,ktery bych mel mit,nema Kessy,nebo jak se znaci u passatu,ma pouze autohold a je to DSG,jak jsem psal.
zeptam se zde,mozna mi poradite.Jezdim se Superbem II.Teoreticky mam vymenit za Passata TDi 125kW/130kW DSG,ani nevim presne oznaceni(predposledni model),r 2012,nebo novejsi.
Co mi dela trochu vrasky je prave el.park brzda...nikdy jsem passata neridil...
Ctu, co vsechno musi clovek udelat,nez se rozjede,vcetne pripoutani.Do Superba(s Kessy) vlezu,seslapnu spojku a zmacknu tlacitko start,zaradim a jedu(manual prevodovka)pas,nemam a zapnu treba za chvili.
Je rozjezd s passatem tak jiny,budu si muset hodne zvykat,nebo pohoda? dekuji.
Jinak passat,ktery bych mel mit,nema Kessy,nebo jak se znaci u passatu,ma pouze autohold a je to DSG,jak jsem psal.
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda
Já nevím jak ostatní, ale já pás na nic nepotřebuju, pokud si pustím hudbu dostatečně nahlas ..
Pokud nemáš zaplej pás, tak ti to začne jen nepříjemně houkat, toť vše .. předpokládám, že to bude naprosto stejný v superbu
Pokud nemáš zaplej pás, tak ti to začne jen nepříjemně houkat, toť vše .. předpokládám, že to bude naprosto stejný v superbu
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Ruční brzda
Dlouze přemýšlím jestli na ten tvůj dotaz vůbec odpovídat. No nuže....Klouzan píše:Zdravim,
zeptam se zde,mozna mi poradite.Jezdim se Superbem II.Teoreticky mam vymenit za Passata TDi 125kW/130kW DSG,ani nevim presne oznaceni(predposledni model),r 2012,nebo novejsi.
Co mi dela trochu vrasky je prave el.park brzda...nikdy jsem passata neridil...
Ctu, co vsechno musi clovek udelat,nez se rozjede,vcetne pripoutani.Do Superba(s Kessy) vlezu,seslapnu spojku a zmacknu tlacitko start,zaradim a jedu(manual prevodovka)pas,nemam a zapnu treba za chvili.
Je rozjezd s passatem tak jiny,budu si muset hodne zvykat,nebo pohoda? dekuji.
Jinak passat,ktery bych mel mit,nema Kessy,nebo jak se znaci u passatu,ma pouze autohold a je to DSG,jak jsem psal.
Nikde jsi nenapsal, že povolíš ruční brzdu. Takže asi necháváš auto stát na kvaltu jako dobytek.
V passatu je to paradoxně rychlejší, jen si na začátku párkrát hrábneš na prázdno v pravo do kastlíku. Sedneš, nastartuješ, levou rukou cvakneš ruční brzdu, zařadíš a jedeš.
Ale já vlastně vůbec nechápu tvůj problém.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 17.04.2009 11:10
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Ruční brzda
Signalizace nezapnuteho pasu v Superbu neni,je vypnuto.V Passatu snad pujde udelat stejne.
V recenzich na Passat jsem cetl,ze brzda je propojena s bezpecnostnim pasem,pokud neni zapnuty,neuvolni se..
A pro Qida,mas pravdu,rucni brzdu jsem zapomel zminit,jak je to automaticky,bez mysleni.Tu musim povolit.
Takze v Supu sednu,seslapnu spojku a tlacitkem nastartuji,povolim rucni brzdu,zaradim a jedu.
V passatu obava z te el.rucni brzdy a pak to spojeni jejiho uvolneni se zapnutim bezp.pasu.Kdykoliv jsem cetl nejakou recenzi na passat,byla tam ta brzda zminena.
Qido jeste si psal,ze levou cvaknes brzdu,ja vidim tlacitko umistene vedle radici paky,podle obrazku,takze na pravacku.
No asi jsem se proste blbe zeptal a na blbou otazku blba odpoved ze.
V recenzich na Passat jsem cetl,ze brzda je propojena s bezpecnostnim pasem,pokud neni zapnuty,neuvolni se..
A pro Qida,mas pravdu,rucni brzdu jsem zapomel zminit,jak je to automaticky,bez mysleni.Tu musim povolit.
Takze v Supu sednu,seslapnu spojku a tlacitkem nastartuji,povolim rucni brzdu,zaradim a jedu.
V passatu obava z te el.rucni brzdy a pak to spojeni jejiho uvolneni se zapnutim bezp.pasu.Kdykoliv jsem cetl nejakou recenzi na passat,byla tam ta brzda zminena.
Qido jeste si psal,ze levou cvaknes brzdu,ja vidim tlacitko umistene vedle radici paky,podle obrazku,takze na pravacku.
No asi jsem se proste blbe zeptal a na blbou otazku blba odpoved ze.