Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulacie tu

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
marcello2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 19.06.2012 07:46

Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulacie tu

Příspěvek od marcello2 »

Zdravim Vas.
Viete mi niekdo dat radu k nasledujucemu problemu. Asi pred 2 tyzdnami mi prestalo auto zrazu tahat, nezapinalo sa turbo, hodilo ma to nudzoveho stavu.
V servise zistili, ze turbo nedava dostatocny tlac (hlasku s VAG si uz nepametam), kedze ta elektropodtlakova regulacia nefungovala. Udajne ked to mali dolu skuslai a lopatky turba isli hladko a lahko, takze s tim nic nerobili. Dali novu a odvtedy auto funguje relativne normalne. Teda normalne som si myslel ked som ho bral zo servisu ale postupom casu a najazdeni ca 1500km vidim ze auto sice taha ale akoby je jemne pridusene pri nizsioch otackach, ten povodny tah prichadza az tak cez 2000-2200 ot. Co by to mohlo byt? Nie som velky odbornik a pojdem na VAG s tim ale predpokladam ze hlasku to nebude davat ziadnu , mozno len pri zistovani priebehov a tlakov pocas jazdy sa ukaze , ale aby som predbezne mal nejake info.
Mne sa javi kedze nic ine sa nemenilo iba ta regulacia, baterkou vidim ze je tam nejaky srob na tiahle k lopatkam turba, mohlo by sa to tam nastavovat ?
a zeby ovladala lopatky s oneskorenim alebo nieco take ? MOzno to aj nastavovali len nespravne neviem.
Dik za postrehy. Inak mam tento CR motor 95000km a asi 3,5 roka a je to prva zavada zatial velka spokojnost, predtim som mal Touran TDI 2003 a servis dokola stale.
Golf Variant VII 2.0TDI DSG Highline

Uživatelský avatar
GeorgeTDi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 27.09.2007 14:12
Bydliště: Rakovnicko

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulaci

Příspěvek od GeorgeTDi »

Měl jsem octavii 2,0 tdi PD. Tam to do 2200 netáhlo skoro vůbec a pak to zabralo. Byl problém v podtlakovejch hadičkách. Nakousnutý od nějaké kuny asi. Vyměnilo se a pak to zase táhlo. Ale to asi nebude tento případ. Každopádně bych je zkontroloval.

marcello2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 19.06.2012 07:46

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulaci

Příspěvek od marcello2 »

Zda sa ze problem vyrieseny od vcera, kedze ta regulacia turba pri TDI CR nie je iba podtlakova ako pri starsich TDI ale podtlakovo elektricka, pomohlo zakladne nastavenie tej vymenenej regulacie turba cez VAG.
Golf Variant VII 2.0TDI DSG Highline

marcello2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 19.06.2012 07:46

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulaci

Příspěvek od marcello2 »

No zdalo sa ze je to Ok ale teraz ako som bol dovolenkovat a najazdil ca 2000km som presvedceny, ze nie je. Hlavne pri zaradenej 2.ke a 3.ke to zrychluje tak ze pri ca 2000 otackach pride citelne zrychlenie, nakopnutie ktore si nepametam žeby tam bolo predtim. Pri starsom TDI PD to bolo trosku citit ale tento TDI CR tahal plynule bez tohto efektu. Na zaradenym vyzsich rychlostiach 4 5 6 to uz neregistrujem az tak citelne. V servise mi povedali , ze to OK a zda sa mi to :). Citil som to hlavne v Alpach pri prechode horskych sediel , kde napr uz 4. moc nechcela tahat, a pri zaradeni 3.ky to takto pri 2000ot škublo, až mi manželka hovorila čo blbnem že jej to robi zle na žaludok :)
Golf Variant VII 2.0TDI DSG Highline

milky22
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 05.06.2011 21:23
Bydliště: Bratislava

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulacie tu

Příspěvek od milky22 »

Ahoj,

podarilo sa ti nejako poriesit ten slaby tah do 2000 ot./min.?
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulaci

Příspěvek od ricom »

základní nastavení u podtlakové nádoby není vůbec legrace udělat a nestačí na to jen VAG.. ten postup je mnohem mnohem složitější.
každopádně pokud se mění jen podtlakovka stačí ji dát na tyčce na stejné místo a nemusí se nic nastavovat..
Kalibrace a základní nastavení se dělá pouze tehdy, když někdo vyndá ven turbo a oddělí podtlakovku..
tudíž tím to určitě nebude hoši..
marcello2 píše:Zda sa ze problem vyrieseny od vcera, kedze ta regulacia turba pri TDI CR nie je iba podtlakova ako pri starsich TDI ale podtlakovo elektricka, pomohlo zakladne nastavenie tej vymenenej regulacie turba cez VAG.

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulacie tu

Příspěvek od sharik4x4 »

U motorů CR je podtlaková regulace turba také s el.snímačem polohy.Nastavení je jednoduchý.Nastavují se pouze krajní polohy.
Vag-motor-kanal 120-4 ,hodnoty musí být vytažený/volnoběh-0,76V, max/ zatažený 3,6V-4V.
A je to. :good: Není to nic složitýho.

Pozor!! toto platí pouze pro motory CR,ne pro PD,tam to tak jednoduchý není.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulacie tu

Příspěvek od ricom »

no hlavně to není vůbec potřeba řešit, když ten kdo regulaci mění si ozačí jak byla stará regulace a stejně tak dá novou regulaci.. pak hodnoty zůstanou stejné..
+ samozřejmě kontrola Vagem na hodnoty které píšeš..

ale když to někdo rozjebe je to štelování pak kapánek horší. ale dá se.

milky22
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 05.06.2011 21:23
Bydliště: Bratislava

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulacie tu

Příspěvek od milky22 »

No ja uz mam podozrenie na unik podtlaku na chladici vyf. plynov cez to ovladanie bypassu. Ked viac zatlacim plyn do 2000 ot/min tak pocut sycanie.

Chcel by som vyskusat kratkodobo zaslepit ten vyvod z N18 odkial ide podtlakova hadicka na ten chladic, ci nastane zmena. Cim najlepsie to zaslepit?
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG

Uživatelský avatar
KovyB6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 09.02.2014 12:37
Bydliště: Hradec Králové

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulacie tu

Příspěvek od KovyB6 »

Jak mám udělat základní nastavení podtlaku na turbu jaký kanál mám načíst motor bmr 125 kW dík.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008

sf777
Řidič
Řidič
Příspěvky: 135
Registrován: 10.09.2009 08:22
Bydliště: Vranov nad Topľou

Re: Passat 2.0 TDI CR - slabsi tah odspodu po vymen regulacie tu

Příspěvek od sf777 »

Caute
Vedel by niekto napisat ako sa to nastavuje na PD ak je tam ta banka s el. snimacom?
dik dik
Passat B8, 140kw, 6/2018, 2.0 TDI, DFHA, DSG 7°, 4Motion

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“