Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 06.11.2012 11:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.04.2011

Příspěvky:

22

Jde to i bez vagu, mam odskouseno. jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
8) odbrzdit

Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.
Mam to vyskouseno.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 06.02.2013 20:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.02.2013

Příspěvky:

1

Můžu potvrdit,přesně podle tohoto postupu to jde,celou zadní nápravu otázka hodinky a hotovo,doma,bez Vagu,vše funguje. Pro jistotu jsem ale odpojil celou baterii,v poho. :smoke:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 06.02.2013 21:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.04.2011

Příspěvky:

325

Jako přes diagnostiku to je hned no... rozjede se to, vyměníš a zase to zejede resp. si to udělá test ... :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 16.06.2013 10:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.09.2009

Příspěvky:

55

... neví někdo proč se někde píše že musí být připojená nabíječka ?? vždyť to vagem roztáhnu a vše pak vypnu - ne bo ne ?? Dík za info.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 16.06.2013 11:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.02.2012

Příspěvky:

174

Bydliště:

Praha

G5pepa píše:
... neví někdo proč se někde píše že musí být připojená nabíječka ?? vždyť to vagem roztáhnu a vše pak vypnu - ne bo ne ?? Dík za info.


To je jen při postupu bez VAGu - jinak VAGem roztánout a vyměnit...

_________________
Passat Variant Highline 3C 2009, 103KW TDI CR
====!!!Můj pašík!!!====


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 16.06.2013 12:01 
Online
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5055

Bydliště:

Praha

Nabíječka má být připojená protože motorky mají velký odběr a kdyby byla horší baterka tak by podpětí mohlo ohrozit správný chod motorků. Já s tím jednou něco laboroval, do toho se mi pouštěla sahara a v půlce kalibrování byla baterka vymlácená, naštěstí to jednotka přežila v pořádku

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 17.06.2013 08:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.09.2011

Příspěvky:

54

Bydliště:

Olšany

Mě teda vůbec nešli motůrky otevřít a zavřít přes diagnostiku......Asi mám slabou baterku nebo nevím.Zkusím nabíječku zapnout do autobaterie a uvidím.Potřebuji na jednom motůrku udělat základní nastavení.......

_________________
Passat Variant 3C 2.0TDI 125kW Sportline , Vento 1.9D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 29.06.2013 20:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.09.2009

Příspěvky:

55

... ještě se chci zeptat jestli při výměně zadních kotoučů se dají povolit v pohodě ty držáky třmenů - je tam 14 mnohohran, nebo musí být auto na zvedáku?? Chtěl jsem to udělat na dvorku, ale moc prostoru na povolení tam asi nebude. Díky za info.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 29.06.2013 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2013

Příspěvky:

727

Bydliště:

Orlová

G5pepa píše:
... ještě se chci zeptat jestli při výměně zadních kotoučů se dají povolit v pohodě ty držáky třmenů - je tam 14 mnohohran, nebo musí být auto na zvedáku?? Chtěl jsem to udělat na dvorku, ale moc prostoru na povolení tam asi nebude. Díky za info.


naklepni ten klíč M14 aby jsi hrany neoholil. Je to pořádně dotáhle vždy jsem musel použít trhák a aspon 0,6m dlouhou trubku. Ale vždy jsem měl auto celé na zvedeku. Uvidíš no.

_________________
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

_________________
Auta


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 30.06.2013 09:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2009

Příspěvky:

80

Bydliště:

Tachovsko

Ahoj, delal jsem to nedavno..
Na dvorku, zvedle na spalku a slo to, jen s tim prostorem je to tam fakt naprd.
Trhak jsem tam nedostal, takze racna a na ni nasazena trubka. Na prave strane to slo nejhur, musel jsem si vzit rukavice, abych si jako vzdy neojel klouby :-)

_________________
Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC+výfuk 60mm roura+ chip- ? PS, ? Nm.6kvalt FJW, 288mm předek, komplet Brembo MAX+ Textar, na zadku 1,2 Htp.
Golf IV var. ASZ , IC ARL, hybrid 1752, ve vývoji :-D


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 03.07.2013 22:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2010

Příspěvky:

43

Bydliště:

Liberec

Ahoj, ja menil minuly rok desky i kotouce. Par postrehu.

1. S VAGem to je super prace, zadny problem, vse opravdu jednoduche a rychle, presne podle navodu, ktery tady je ve FAQ. Bez VAGu bych se do toho opravdu nepustil. Mam jen info, ze s nekterejma neorigo kabelama (klonama) brzdice nejdou otevrit :)

2. Trmeny jdou ven krasne. Kdyz uz to delate, dejte si s tim praci a ocistete perfektne vsechny dosedaci plochy a namazte vodici cepy (jen proboha ne medenou pastou). Zkontrolujte prachovky na pistku. To je pridana hodnota, kterou tomu muzete dat narozdil od servisu, kde to jedou na cas :). S pistkem se netoci, jde zatlacit normalne pripravkem.

3. Kotouce jsou horsi, musi se totiz sundat drzak trmenu. Potrebujes k tomu 14XZN orech, trhak klic, nebo sakra dobrou racnu s nastavcem a velke nervy, pac je to utazeny jak prase a pristup tam je sileny. Jakmile to povolis, zbytek uz je jednoduchy i pro obycejnyho lajka:)

4. Nakonec provest test trmenu VAGem.

5. Koupil jsem Brembo kotouce a silene reznou, nejsem moc spokojeny po vizualni strance :)

_________________
_________________
vw passat variant 2.0 TDi BMP 3C


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 03.10.2013 09:41 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.02.2011

Příspěvky:

47

Bydliště:

Moravskoslezký kraj

milan.petr píše:
2. Trmeny jdou ven krasne. Kdyz uz to delate, dejte si s tim praci a ocistete perfektne vsechny dosedaci plochy a namazte vodici cepy (jen proboha ne medenou pastou). Zkontrolujte prachovky na pistku. To je pridana hodnota, kterou tomu muzete dat narozdil od servisu, kde to jedou na cas :). S pistkem se netoci, jde zatlacit normalne pripravkem.


Zdarec,
proč nemazat ty vodící čepy měděnou vazelínou?Je na vysoké teploty...Časem tuhne,nebo kde je problém?

_________________
VW PASSAT VARIANT,COMFORT LINE, BUSINESS 01/2008 BKP


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 24.06.2015 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.10.2012

Příspěvky:

234

Netusi nekdo jake jsou dotahovaci momenty...drzak zadniho trmenu..a drzak predniho trmenu? Trmen predek..trmen zadek? A je treba i ty srouby vymenit za nove a dat na lepidlo? Pokud ano..tak jake je cislo dilu? Predem dekuji.

_________________
PASSAT 3c WHITE LIMOUSINE 2.0tdi CBAB, 2010, DSG, HIGHLINE, INDIVIDUAL, SKYLINE, alu CHICAGO 18.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 24.06.2015 23:42 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

28.09.2011

Příspěvky:

676

Bydliště:

Hranice

milan.petr píše:
Ahoj, ja menil minuly rok desky i kotouce. Par postrehu.

1. S VAGem to je super prace, zadny problem, vse opravdu jednoduche a rychle, presne podle navodu, ktery tady je ve FAQ. Bez VAGu bych se do toho opravdu nepustil. Mam jen info, ze s nekterejma neorigo kabelama (klonama) brzdice nejdou otevrit :)

2. Trmeny jdou ven krasne. Kdyz uz to delate, dejte si s tim praci a ocistete perfektne vsechny dosedaci plochy a namazte vodici cepy (jen proboha ne medenou pastou). Zkontrolujte prachovky na pistku. To je pridana hodnota, kterou tomu muzete dat narozdil od servisu, kde to jedou na cas :). S pistkem se netoci, jde zatlacit normalne pripravkem.

3. Kotouce jsou horsi, musi se totiz sundat drzak trmenu. Potrebujes k tomu 14XZN orech, trhak klic, nebo sakra dobrou racnu s nastavcem a velke nervy, pac je to utazeny jak prase a pristup tam je sileny. Jakmile to povolis, zbytek uz je jednoduchy i pro obycejnyho lajka:)

4. Nakonec provest test trmenu VAGem.

5. Koupil jsem Brembo kotouce a silene reznou, nejsem moc spokojeny po vizualni strance :)

Přesně jak píšeš, já dával předek Zimmermann Sport vrtaný a zadek to samé ale bez děr ;-) a dělána na klonu ale taky mi kámoš psal a jemu to neslo s mým klonem ano.Ps zimm jsou lakovaný a zatím to nerezne

_________________
Passat 3C 2.0TDI BKP DSG sedan


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
PříspěvekNapsal: 25.06.2015 08:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

268

Tak kdyz uz se tady sverujeme jak nam to slo dobre vymenit, tak mam taky par postrehu, kdyz jsem to pred cca rokem delal:

1. mam cinskej klon VAGiny a slo to OK
2. drzaky trmenu jsou utazeny jako krava a jo, je tam pristup jako k penezum, takze racna a nekolik ruzne dlouhejch nastavcu + ruce jak chobotnice jsou nutnosti! :-)
3. pozor na ten malej idiotskej hlinikovej sroubek co jisti kotouc k naboji, ja jsem ho strhnul bez mrknuti oka a potom jsem se s tim sral dalsi dve hodiny (odvrtani, projeti zavitu, atd.)
4. koupil jsem ATE kotouce u kterych v popisu blekotali neco o vetsi primesi uhliku a musim rict, ze zatim "skoro" vubec nereznou, jenom nepatrne na venkovnich krajich, ale jen takove milimetrove sem tam prd. :-)

_________________
VW Passat Variant 2.0TDi DSG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ladik danek, Prochy01 a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group