Brzda...?

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Brzda...?

Příspěvek od Prochy01 »

Cus,

víte někdo čísla dílu těch motorku a brzdicu? Jsou různé varianty pro benzín a naftu, nebo je to všechno stejné? Záleží taky na výkonu?

Mám teď nabídku nových brzdicu i destickami za dobrou cenu, ale nevím jestli jsou univerzální, nebo je jich víc druhu :-/
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
McTew
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 17.02.2013 21:24
Bydliště: Nove Mesto na Morave
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzda...?

Příspěvek od McTew »

Caute, ja jsem dneska pozoroval podobny problem, ale bez jakekoliv signalizace cehokoliv. Auto stoji venku, nastartuju, rozjedu se, POPRVE seslapnu brzdu a nic, je tvrda, jak kdyz nejde posilovac, PODRUHE seslapnu, uz to maka a brzdi normalne. Nez jsem poprve slapl na brzdu, tak jsem ujel cca 500 - 800m. Zkousel jsem taky to chcipnout a nastartovat kratce po sobe a napoprve stale to samy, tvrda brzda jak bez posilovace. Nemate tip, co by to mohlo byt? Nejaky ventil to muze delat?
VW Passat 3C 1.9TDi 77kW BLS 2007

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Brzda...?

Příspěvek od Jirka. »

Prochy01 píše:Cus,

víte někdo čísla dílu těch motorku a brzdicu? Jsou různé varianty pro benzín a naftu, nebo je to všechno stejné? Záleží taky na výkonu?

Mám teď nabídku nových brzdicu i destickami za dobrou cenu, ale nevím jestli jsou univerzální, nebo je jich víc druhu :-/
Pro 286ky brzdy 3C0615403E levý brzdič do roku 2008 3C0615404E pravý, od modelového roku 2008 3C0615403B 3C0615404B
motorky 3c0988281b a od roku 2008 3c0988281a
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Brzda...?

Příspěvek od Prochy01 »

Jirka. píše:
Prochy01 píše:Cus,

víte někdo čísla dílu těch motorku a brzdicu? Jsou různé varianty pro benzín a naftu, nebo je to všechno stejné? Záleží taky na výkonu?

Mám teď nabídku nových brzdicu i destickami za dobrou cenu, ale nevím jestli jsou univerzální, nebo je jich víc druhu :-/
Pro 286ky brzdy 3C0615403E levý brzdič do roku 2008 3C0615404E pravý, od modelového roku 2008 3C0615403B 3C0615404B
motorky 3c0988281b a od roku 2008 3c0988281a

Díky moc!!!

Jen pro potvrzení: Tdi 125kw má vzadu 286-ky? A opravdu jsou ty novější brzdice s indexem B, kdyz ty starší modely mají index E? Nebo jsem to blbě pochopil?
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Brzda...?

Příspěvek od Jirka. »

Ano, má 286, čísla jsou z etky, taky jsem se tomu divil ale je to tak, zřejmě to E je už taky nějaká náhrada nejspíš za 3C0615403. Na brzdičích jsem číslo nenašel.
Ale ten nový a starý typ brzdiče resp.motorku 100% rozeznáš podle toho konektoru jak je tady nákres na předchozí stránce a podle toho že ty novější mají vyztužený plast v místě co ty starší praskaly.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Brzda...?

Příspěvek od Jirka. »

Kdyby jste někdo měnil motorky ručky za novější tak tady je moje zkušenost:
Na svém autě preventivně měnil motorky za novější vyztužené provedení z roku 2008 a podle zdejšího topicu jsem vyměnil i řídící jednotku ruční brzdy, ale bohužel ta plastová černá řj ruční brzdy 3C0907801J v mém autě modelový rok 2007 nefunguje- nejde udělat základní nastavení g251, pak to vypisuje nějakou závadu s imobilizerem a závadu spínače spojky(mam DSG tak nevim co to chce za spojku).
Ale hliníková stará jednotka s indexem B normálně chodí s těmi novými vyztuženými motorky. Takže stačí prohodit motorky v konektoru vylomit zarážku aby šel nasadit, a na ř.j. se vykašlat.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzda...?

Příspěvek od lumpo »

mohu se k tomu zeptat, jak je to s hadicemi? Musí se měnit? Jaká jsou čísla těch nových hadic k novějším brzdičům? Je potřeba měnit i ty krátké kovové trubičky, co jsou na starých brzdičích? Díky moc...
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Brzda...?

Příspěvek od ricom »

takže mi pořád přijde nejlepší řešení dát ke Kimoušovi na repas jak staré tak nové motorky ručky.. Už jenom proto, že to vydrží dalších xxx tis..
jako laborovat místo starejch nové, nějaké redukce, měnit či neměnit jednotky mi přijde kapánek zdlouhavé a tak trochu i zbytečné ne.

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzda...?

Příspěvek od lumpo »

ricom: no nevím - jen za cestu ke komoušovi dám minimálně litra. Když si to spočítám, že nové motorky jsou oba za bůro, přehodím to sám - hadice není redukce, ale prostě se použije jiná s jinou koncovkou, tak nevím... Jako jasně, mít kimouše poblíž, tak asi není o čem... No uvidíme, jak to dopadne...
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Brzda...?

Příspěvek od ricom »

a co ti brání mu je poslat, když jsi tak šikovnej co :good:
lumpo píše:ricom: no nevím - jen za cestu ke komoušovi dám minimálně litra. Když si to spočítám, že nové motorky jsou oba za bůro, přehodím to sám - hadice není redukce, ale prostě se použije jiná s jinou koncovkou, tak nevím... Jako jasně, mít kimouše poblíž, tak asi není o čem... No uvidíme, jak to dopadne...

Uživatelský avatar
kimik
Profík
Profík
Příspěvky: 1062
Registrován: 29.06.2009 18:41
Bydliště: Kladno a okolí...

Re: Brzda...?

Příspěvek od kimik »

hoši, hoši. Novější motorky nejsou vyztužený, ale jinak konstrukčně řešený a žádná výhra to taky není.... :wink:
Jinak, zapojte makovice, teda to co v nich máte a přemýšlejte: to že výrobce použil jinou jednotku, nedělal asi z pr**le že?; to že výrobce použil jiný konektory (aby nešly zaměnit) to neudělal taky z pr**le že?; to že motory mají jiný převodový poměry, taky není náhoda..... :roll:

KiMiK.

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Brzda...?

Příspěvek od ricom »

to nemá cenu Kimouši.. nikomu tě nevnucuji, ikdyž to tak zřejmě někteří berou.
já mám holt z některých pocit, že se snaží ochcat něco co prostě ochcat nejde..

to je asi jako u vyvažováků tam to holt ochcat také nejde..

ale jo určitě se vyplatí vzít dva "nové motorky" nového typu a čekat, kdy se poserou i ty, při tom ještě řešit nějaké redukce, jednotky a kdo ví co..

Kimouš to hoši dělá precizně, není problém mu to poslat od kud koliv, rád vám to pošle i zpět samozřejmě, ikdyž osobně bych doporučil si na montáž zrepasovanejch zaject přímo k němu. Tak či tak to má započítané v ceně..

a jinak ten šikula mi včera zrepásnul i větrák za kaslíkem , taktéž velmi precizně a technicky opraveno/repásnuto tak, že už fakt nikdy vrzat nebude.. díky :thanks: :thanks:

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Brzda...?

Příspěvek od Jirka. »

Vyztužené samozřejmě jsou, resp. v místě kde u starého provedení praskal plast je zesílení aby to neprasklo a zatím jsem neviděl jediný prasklý. K záměně staré a nové provedení se nebudu vyjadřovat, ale mě to tak chodí a není s tím jediný problém. Více méně každého věc jak si to vyřeší, Kimik dává do motorků kovová kolečka která samozřejmě vydrží mnohem víc než origo, co se týká motorku tak pak je asi opravdu nesmrtelný. Na druhou stranu nové komplety s brzdiči jsou řešení kdy mám jistotu že není vyjebaný pístek v brzdiči, vše je nové včetně gumiček a prachovky a mám jistotu že mi z toho za půl roku nezačne chcát brzdovka a nebudu po repasu motorku ještě znova řešit repas brzdiče...
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
kimik
Profík
Profík
Příspěvky: 1062
Registrován: 29.06.2009 18:41
Bydliště: Kladno a okolí...

Re: Brzda...?

Příspěvek od kimik »

Ahoj,
znovu opakuji, že novější motorky nejsou vyztužený, jsou jinak konstrukčně řešený. Chápu tyto domněnky, protože na první pohled z venku to tak vypadá.
Takže, i kdyby měli plast 0,5mm silnej, nemůžou z konstrukčního hlediska prasknout (tak jako předchozí typ) - proto nikdy nikomu nepraskl.... (tam se to vysype uplně jinak... jinými slovy: majitel pak neodbrzdí se slovy motorky ale normálně vrčí a prasklý žádný taky není... :mrgreen: )

Jinak máš recht, každého věc jak to pořeší.... :drinks:

KiMiK.

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzda...?

Příspěvek od lumpo »

Takže motorky vyměněny za nový typ a vše maká jak má. Opět se ukázalo, že jak jsem starej, tak jsem asi blbej. :laugh: Oprava svépomocí možná proti vůli některých zde, kteří jsou názoru, že jen přes ně, nebo přes pár vyvolených zde vede ta správná cesta.

Mimochodem Kimiku, alespoň jsi mi mohl odpovědět na SZ . :drinks:

ručkám zdar :smoke:

ještě bych doplnil, že ty moje motorky odkroutily 8 let a 190tis km... Pokud ty nové dají to samé, tak naprostá spokojenost.
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“