Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Freemanracing
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 06.03.2012 18:42

Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od Freemanracing »

Zdravim, po hledání na foru jsem našel pár zajímavých rad, nicméně jsem problém stejnak nevyřešil :/
Mám Passat 3C 2.0tdi 125kw
Vyměnil jsem naftový filtr, baterku, startér, Žhavící svíčky i vstřikovače s kabeláží "svolávací akce"
Problém je v tom že pokud auto stojí tak dlouho točí než naskočí, jakmile se auto jen malinko ohřeje tak už startuje na první brnknutí...
Už jsem zoufalí tak snad někdo dokáže poradit, děkuji ;)

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od KJirka »

hele, to je na h***o, protože co člověk, to názor. Máš-li pocit, žes toho vyměnil málo, nech si takhle radit. Ale jestli chceš, tak to může být třeba ještě špatný předvstřik. Kdy jsou dělaný rozvody ? Nebo další extrém je, když třeba praskne hlava, tak za studena se ta prasklina rozevře víc a nepatrný množství vody může skápnout do válců, což způsobí delší start, ovšem současně s bílým kouřem. Pak se ti ovšem ztrácí víc, či míň voda z nádržky. Za tepla se už nic neděje, protože prasklina se zatáhne. Takhle s tím můžeš jezdit měsíce, než se to jednou rozvalí víc. etc. etc. etc.
To je common rail nebo pumpe duse ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Freemanracing
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 06.03.2012 18:42

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od Freemanracing »

No tak to mám tedy radost :/ jestli je to opravdu jak píšeš tak mám prasklou hlavu :/ Voda z nádobky mizí a chvíli po a při startu kouří bíle :/ Nevíš jak se asi pohybuje cena hlavy?

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od KJirka »

no začal bych tím, že navštívím nějaký slušný servis a svěřím se jím s podezřením na prasklou hlavu. Resp. řekni jim, co to dělá a jestli by to náhodou nemohla hlava být. Diagnozy po netu se dělaj dost obtížně. Záleží na tom, kde ta hlava praskne a jestli je tam jedna prasklina nebo je jich víc. Další neklamný znak toho, že se něco v motoru děje, je přítomnost oleje v nádobce chlazení. Ta nádobka je najednou taková špinavá a není skrz dobře vidět ani hladina. To tam být nemusí, záleží na tom, kde ta hlava praskla. Nicméně, nemusí to být za každou cenu ani ta hlava, ale třeba jen těsnění pod ní. To se zjistí až po natlakování. Kdyby to hlava byla, nechá se obvykle zavařit, asi za 3t. jeden svar. Pak se ale musí hlava srovnat, přebrousit. Celkem by to mohlo vyjít tak do deseti tisíc, myslím. Těsnění snad 1500,-Kč, ale fakt nevím přesně. Kdybys kupoval makovici novou, připrav se na sumu někde mezi 20 - 30 litrů, ale ne u VW. Neodpověděls, co máš za motor PD nebo CR ? A ročník ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Drinker
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 29.01.2012 19:02
Bydliště: Ostrava

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od Drinker »

Čau,mám passata 125kw r.v. jsem první majitel a obtižnější startování za mrazu řeším už od cca 50tis. km. a nevyřešil jsem nikdy nic. Prasklou hlavu spolu s rozvodama jsem nechal dělat minulý týden včetně výměny vstřiků na svolávačce a teď při ranních mrazech tento jev stále přetrvává!

Jinak prasklá hlava se mi projevovala úbytkem kapaliny,který byl stále horší a horší,až jsem zjistil,že se mi voda ztrácí do oleje a nechal to spravit. Měl jsem i vyšší spotřebu a lehce slabší výkon. (možná to bylo vstřikovačema,nevím) Oprava trvala asi týden.

Pro zajímavost:

- Rozvody,filtry,oleje
- Renovace hlavy
- nové silentbloky uložení nápravy
- čistění klimy

cena: 28 000,- u soukromníka

Motor výrazně kultivovanější,spadla spotřeba a jede opravdu jako nový....zimní starty ale stále nevyřešeny
VW Passat Alltrack 140KW 4MOTION, VW Tiguan 2.0TDi 103KW 4MOTION Track & Style 2013, Renault Kangoo II express 1.5 dci 63KW, Bejvávalo = VW Passat 2.0 TDi 125KW Highline 2007

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od KJirka »

no ty zimní starty taky může dělat "utahanej" starter nebo slabá baterka. Ono když se to pak nasbírá dohromady, tak nevíš, co vyměnit dřív.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od ppfox »

no a taky mám pocit, že to může ovlivňovat i kvalita nafty - já třeba minule vzal nějakých 30 litrů už nevím u jaký pumpy a startování ráno dost naprd - jako kdyby to šlo chvilku na 3 válce+bílý kouř...včera jsem dal nějakou tu premium od OMV (maxmotion nebo tak nějak) a dnes ráno úplná pohoda na ťuknutí...i když si říkám jestli tam taky už nemám třeba nějakou prasklinu v tý ementálový hlavě (BKP) :evil: ale voda zatím drží, tak zatím se nenervuju :tongue:
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od KJirka »

no ale nafta bude asi jako poslední v řadě možných závad. Zase je ale nejjednodušší s ní začít.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

koly
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 03.06.2011 08:27
Bydliště: Praha

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od koly »

mám motor BMR - Passat 07 125kw a ranní starty se mi o hodně zlepšily, když jsem začal tankovat OMV MaxxMotion a před nastartováním vypínám radio a větráky.
VW Passat Variant 07 BMR

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od teekey »

no hlavne to radio docela zere hned od zacatku, kdezto vetraky se zacnou roztacet az se spozdenim ;-)
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

Freemanracing
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 06.03.2012 18:42

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od Freemanracing »

No tak asi zkusím nejprva tu naftu a uvidíme ale opravdu je něco špatně když se mi ztrácí voda :/
Jinak passat je rok 2006 motor BMR 125KW
Když jsem vyměnil startér tak to bylo 100krát lepší, ten starej už byl hodně utahanej ale stále to prostě není ono :/
Když bude prasklá hlava tak to asi nezkusím jen když změřím tlaky na válcích že?

Uživatelský avatar
bohumil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 09.01.2010 16:37
Bydliště: Srdce Vysočiny
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od bohumil »

Začal jsem také špatnými starty za studena. Párkrát chcíplo také při volnoběhu. Asi třikrát zacukalo při rozjezdu. Později špatzně startovalo i za tepla. V podstatě se četnost výskytu a provozní stavy stupňovaly. Kroky k nápravě byly podobné, jen místo startéru byla výměna čerpadla v nádrži. Skončilo to parasklou hlavou. Tu předeslala tlaková zkouška a pak další tlakování ve vymontovaném stavu. Již téměř měsíc auto stojí v servisu. Zítra snad již bude. Dnes jsem auto viděl. Motor je po kupě a prý taky už běžel.
Passat Variant Kombi B6 2006 2,0 TDi Highline 125kW BMR
Passat Variant Kombi B5,5 2003 1,6 ALZ

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od KJirka »

Tak dneska jsem sem napsal docela dlouhý pojednání o tomhle problému a koukám, že to tu teď vůbec není. Celý den byl střídavě error serveru VW-club nebo co, protože jsem se sem nemoh vůbec dostat. Teda psát se mi to znova celý nechce. Bylo tam něco v tom smyslu, že motory BMR stojí za h***o a že jsem si svoje taky užil. Asi by to stejně nikomu moc nepomohlo co ? No, ani to snad nebylo cílem, jen jsem chtěl abyste věděli, že v tom nejste sami. :cry:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
romanx
Profík
Profík
Příspěvky: 963
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od romanx »

Při prasklý hlavě BKP a rok čím dál větším úbytku chladící kapaliny byly starty v létě i zimě naprosto normální. Jen byla prasklá v místě, kde nešla zavařit. Takže loni nová hlava elit PC cca.21000kč (já ji měl levněji :-) ), těsnění, nový rozvody, žhavičky, kontrola náhonu vyvažováků atd. atd. a zatím to jede :-) A jak jinak oprava ne ve VW :-)

Uživatelský avatar
bohumil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 09.01.2010 16:37
Bydliště: Srdce Vysočiny
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné studené starty, vyměněny vstřiky atd....

Příspěvek od bohumil »

Když mám zde delší pojednání, tak raději tvořím v odkumentu Word, jehož text potom zkopíruji sem. Několikrát se mně text při odeslámní také ztratil. Buhužel je to specifikum této internetové stránky, která tě po delší době sama odpojí, takže píšeš do prázdna. Dnes jsem po zaplacení několika desítek tisíc konečně opět vyjel. Motor má možná revoluční konstrukční řešení, ale pokulhává to na kvalitě použitého materiálu při výrobě.
Passat Variant Kombi B6 2006 2,0 TDi Highline 125kW BMR
Passat Variant Kombi B5,5 2003 1,6 ALZ

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“