Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 05.04.2013 19:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.04.2010

Příspěvky:

294

Nebudu moc chodit kolem horké kaše, ale mám i drobet strach.
Poslední dobou se objevují motory 1,9 s ojnicemi venku. Máte někdo s tím nějakou zkušenost a dá se tomu předcházet?

MYslím si, že je tu dost majitelů s motorem 1,9, tak by mě zajímalo, jak sena to díváte i ostatní...

_________________
Passat 3C 1,9 TDi, 77 kW, BLS r.v. 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 05.04.2013 19:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2009

Příspěvky:

255

Bydliště:

Hradec Králové

Jojo, na DP foru se to resi dost silne. Hele neznam nikoho ve svym okoli, kdo by s tim mel problem. Moc se toho nebojim, je to maly procento z prodanych vozu, kde se problem objevil. Vymenuju pravidelne olej, mam chip od DP, najeto 325 tkm...

_________________
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 05.04.2013 19:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12974

Bydliště:

Chomutov

jak by to řek klasik ? Asi takhle : Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 05.04.2013 19:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.04.2010

Příspěvky:

294

kolega koupil O2 BLS 2008 s ojnicí venku a dával si tam jiný motor...

_________________
Passat 3C 1,9 TDi, 77 kW, BLS r.v. 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 05.04.2013 20:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12974

Bydliště:

Chomutov

hele, já už taky nějaký ojnice venku viděl, ale proč šířit poplašnou zprávu ? Rozhodně to není epidemie.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 06.04.2013 08:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

793

Problém se týká motorů 1,9 TDi kod BLS,rok 2007-2008.Je potřeba tam dát nové ojniční šrouby a utahnout stanoveným momentem.U starších typů BKC,BXE jsem problém neviděl.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 06.04.2013 11:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.04.2010

Příspěvky:

294

No nevim jestli to bude jenom v tomto ročním rozmezí...taky tam asi hodně bude hrát i roly DPF...

no mám konec 2006...

_________________
Passat 3C 1,9 TDi, 77 kW, BLS r.v. 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 06.04.2013 12:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12974

Bydliště:

Chomutov

co má společnýho DPF s ojničníma šroubama ?

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 06.04.2013 20:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2009

Příspěvky:

255

Bydliště:

Hradec Králové

No tohle nemohu potvrdit ... na DP foru tohle téma začínalo vyloženě jako problém BXE motorů. Až časem se začali hlásit i lidi s BLS a dalšími.

sharik4x4 píše:
Problém se týká motorů 1,9 TDi kod BLS,rok 2007-2008.Je potřeba tam dát nové ojniční šrouby a utahnout stanoveným momentem.U starších typů BKC,BXE jsem problém neviděl.

_________________
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 06.04.2013 21:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

793

Já píšu jen pouze svoje zkušenosti,měl jsem tu 6ks motorů BLS s dírou v bloku vedle olej.filtru.BXE jsem ještě neviděl s dírou ani jednou a ani to nikdo z okolí neřešil.Takže nebudu psát něco ,že jsem neviděl.A povídaček na internetu je vždy dost.Dejte sem fotku popravenýho BXE a pak tomu budu věřit.Jinak ne.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 06.04.2013 21:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.04.2010

Příspěvky:

294

sharik4x4 píše:
Já píšu jen pouze svoje zkušenosti,měl jsem tu 6ks motorů BLS s dírou v bloku vedle olej.filtru.BXE jsem ještě neviděl s dírou ani jednou a ani to nikdo z okolí neřešil.Takže nebudu psát něco ,že jsem neviděl.A povídaček na internetu je vždy dost.Dejte sem fotku popravenýho BXE a pak tomu budu věřit.Jinak ne.


a ty motory byli včem? a měly ještě DPF ON nebo už OFF? a kolik měli najeto?

_________________
Passat 3C 1,9 TDi, 77 kW, BLS r.v. 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 06.04.2013 22:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2009

Příspěvky:

255

Bydliště:

Hradec Králové

Tady je fotek deravych BXE celkem dost http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110100
Da se temat najit povicero, koukam treba tady jeste jedno http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110634
nebo taky s fotkama BXE tady http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-spor ... -crap.html
Je zajimavy, ze clovek z oboru jako ty, ma tuhle zkusenost jen s BLS, to fakt cumim. Osobne jsem nevidel ani jeden, neopravuju auta.

sharik4x4 píše:
Já píšu jen pouze svoje zkušenosti,měl jsem tu 6ks motorů BLS s dírou v bloku vedle olej.filtru.BXE jsem ještě neviděl s dírou ani jednou a ani to nikdo z okolí neřešil.Takže nebudu psát něco ,že jsem neviděl.A povídaček na internetu je vždy dost.Dejte sem fotku popravenýho BXE a pak tomu budu věřit.Jinak ne.

_________________
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 07.04.2013 20:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

793

Je to dáno tím,že většinou dělám auta z německa a tam moc BXE bez DPF u mě není.Oni dávaj DPF i na koloběžku.
Nebudu je přít,jestli BXE je problém nebo ne,asi je to jako u BLS,některej drží některej ne.Takže babo raď .


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 07.04.2013 20:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2009

Příspěvky:

255

Bydliště:

Hradec Králové

Co jsem vypozoroval je to dany rokem vyroby motoru ty 1.9tky, na kodu mozna nezalezi. Prej 2007-8 je "sveta zvedava ojnice" problem, coz na aute mam a jezdim uz more km. Urcite i olej a chovani ridice ma na to vliv, ale i tak to neni extra velky procento chyb. Na novej motor mam nasetreno, a furt nic :drinks: asi to do pul mile dojedu a predam v klidu manzelce a detem. :mrgreen:

_________________
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9TDi a ojnice
PříspěvekNapsal: 09.04.2013 12:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.04.2010

Příspěvky:

294

A právě by mě zajímalo, jestli motory s ojnicemi měli DPF už vykchanej nebo ne...jsem slyšel, že k tomu hodně přispívá ne úplně průchozí DPF...tak jenom jestli je tam nějaká souvislost nebo a nebo je-li možné tomu předcházet ( měnit olej, netočit studený motor atd. je logické ).

_________________
Passat 3C 1,9 TDi, 77 kW, BLS r.v. 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ladik danek a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group