Režim ,,Sport" u DSG

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od motorpower »

Jestli jde o kondom nic moc..
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od napster »

Já bych to až tak nedramatizoval. Nějaké razy se tam určitě přenáší o tom žádná.ale jak jsem psal. Nikde není dány interval smrti setrvaku,klikovky apod. Zrovna ten setrvaku odejde lidem po 100tkm,tak odejde lidem na 300tkm. A jestli ho menis na 180tkm díky DSG s "podtacenim" motoru při jízdě po městě se zarazenou 5° a 1400ot/min,nebo na 200tkm s Skem a 3° a 2000ot/min je dle mého nesmerodatny. Teda pokud nejezdís po Brně. Tam to je očistec. Zlatá Praha. :mrgreen:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od ladulel »

motorpower píše:To přeřazení zdržuje, a je nepříjemné. Motor trpí tím, že po městě jsou díry a výtluky a při malé rychlosti se díky nízké dynamice přenášejí rázy od vozovky až na klikovou hřídel. A trpí vše co je po cestě, tj . převodovka, zuby , spojky, poloosy atd.
A já sám DSG naštěstí nemám. :D
Přesně to si myslím taky. Je to prasarna to po meste dusit na D. Fakt je lepsi S nebo manualni rezim, pripadne padla.

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od ppfox »

ty to nějak zbytečně hrotíš tu debatu, už se na to vy.ser a nech na zvážení každého jak jezdí se svým autem
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od ladulel »

Klidne to tady hrotit budu :D Od toho je diskuzni forum VWCLUB...
Je to muj nazor...
Jinac samozrejmne at si kazdy jezdi podle sveho uvazeni :wink: ...

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Nwkt »

zlatej manuál :-D

Uživatelský avatar
Widlajz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 24.08.2017 13:02
Bydliště: Slaný

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Widlajz »

Jak řadí DSG mi přijde naprosto v pohodě...
Režim "S" je dle mého nepoužitelný hlavně ve městě...

A manuální režim? Tak na co jsem si kupoval automat?
Toť asi tak vše.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od eauto1.cz »

Velmi záleží na konkrétních podmínkách, naftě, silnici, zatížení, kolech, motoru, typu DSG, takže někdy to není vše paušální.

Nemá smysl na každé křižovatce ředit neutrál, ale když víš, že budeš stát déle, třeba 2-3-4-5 minut tak není od věci dát N nebo P a když máš AutoHold aktivní tak pohoda.
Sníží to amortizaci DSG, poznáš to i na aktuální spotřebě, klesne odpor v převodovce.

Prakticky každá nová generace DSG má víc a víc zpřevodováno do těžkého převodu k vůli spotřebě a malým otáčkám=emisím a čím mladší generaci máš, tím víc je nutné jezdit na S
Hlavně poslední generace dnes vyráběná.
V předchozí to bylo trošku méně markantní a kdysi dávno to bylo fakt sport a běžný režim. Dnes to je spíš Sport a normal je spíš Eko režim. A Eko režim je dneska ULTRA EKOnomický pro plnění testů spotřeby= malé CO2 :)
Škubání je u sportu nejcitlivější, ale záleží na práci s plynem a taky na nastavení nejen DSG ale i na Drive Mode. Dokonce to škubání je nutné pro nejbleskovější řazení= akceleraci, to je jasné i u manuálu, ne? Tak čemu se divit u DSG.
Poslední DSG řadí i ve sportu okolo 2000otáček, to je celkem ještě brzy, ale lepší než v normálu, kdy řadí třeba při 1500ot i dřív. Záleží samo na podmínkách, někdy řadí až nad 4000, ale to je už snad jen při Launch Control :lol: To, že v ECO to řadí na hranici volnoběhu, to ani nezmiňuji, to je fakt jen na specifickou plynulou jízdu.

O setrvák bych se vůbec nestaral, to je absolutní prkotina v porovnání s motorem nebo převodovkou.
Hlavně bych se zaměřil na zkrácení intervalu oleje nejen v motoru každopádně vždy ale zejména v DSG při městském provozu, typicky denně hodinu zácpa do práce a hodinu z práce.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od hkr »

amen
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“